Onko tomaattipasta sellainen ruoka mikä maistuu niin naisille kuin miehille?
Treffiruokana ajattelin valmistaa ja tarjota. Söisittekö?
Kommentit (48)
Olen tomaatille allerginen joten jäisi syömättä =/ , jos en olisi niin kyllä söisin.
sottanen ruoka, siis sillä sotkee itsensä
Nyt kyllä kiinnostaisi että mitkä ruoat sitten maistuvat erityisesti vain naisille ja mitkä miehille, ja oliko muitakin kaikille maistuvia kuin tomaattipasta?
Pitääkö olla vegaaniruokaa, eli ruuaksi tehokasvatettuja ja tapettuja kasveja?
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä lihaa?
T. Mies
Jauhelihaa laitan myös kastikkeen sekaan. Ap
Meh, kuulostaa tylsältä arkiruoalta, vaikka olenkin kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä lihaa?
T. Mies
Entä juustoa?
Ei olisi tomaattipasta ykkösvalinta treffeille. Söisin, mutta... Toivottavasti siinä tomaattipastan kera on proteiinia, ettei tarvitse tunti aterian jälkeen mennä kaivelemaan jääkaappia.
Kai siinä on naudan jauhelihaa mukana?
Ei kukaan varmasti pelkkää tomaattia syö.
Vierailija kirjoitti:
Olen tomaatille allerginen joten jäisi syömättä =/ , jos en olisi niin kyllä söisin.
Kelpasiko tomaatin sijaan herkkusienipasta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole, koska syön tätä harvoin vain erityisinä juhlapäivinä. Raaka-aineet ovat tuoreet ja parhainta laatua. Ap
Pasta on surkein treffiruoka juuri sen sottaisuuden takia.
Paista ennemmin vaikka vaaleaa kalaa beurre blanc-kastikkeella ja valinnaisilla kasviksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä lihaa?
T. Mies
Entä juustoa?
Sitäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pasta on surkein treffiruoka juuri sen sottaisuuden takia.
Paista ennemmin vaikka vaaleaa kalaa beurre blanc-kastikkeella ja valinnaisilla kasviksilla.
En tiedä minkälaisessa seurassa syöt, mutta itse osaan syödä pastan sotkematta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä lihaa?
T. Mies
Entä juustoa?
Sitäkin. Ap
Sitten maistuu. Älä laita liikaa chiliä.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole, koska syön tätä harvoin vain erityisinä juhlapäivinä. Raaka-aineet ovat tuoreet ja parhainta laatua. Ap
No itte kysyit, mitä mieltä porukka on. Jos ei mielipiteet kelpaa, niin älä sitten kysele. Tomaattipasta on kovin monelle ihmiselle aika perus-arkiruoka. Kiva jos ei sulle, mut monelle muulle on kyllä. Jos mulle tarjottaisiin tomaattipastaa treffeillä, niin kyllä mä söisin, ja kiittäisin ja olisin kiitollinen, mutta en mä sitä ihan gourmeeksi tai erikoisherkuksi laskisi.
Pasta on paras. Kaikki tykkää. Tee kylkeen kevyt salaatti ja vaikka joku valkosipulileipä.
Otsikossa sanot tekeväsi tomaattipastaa, mutta teetkin ilmeisesti pasta bolognesea?
Kyllä!