Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies haluaa?

Vierailija
10.04.2014 |

Olen tapaillut yhtä mies nyt reilu kolme kuukautta. Näemme muutaman kerran viikossa - useimmiten niin, että mies tulee luokseni yöksi ja lähdetään molemmat aamulla töihin. Ei puhetta, koska näkisimme seuraavan kerran.

Viikonlopuksi ei sovita mitään yhteistä tekemistä. Jos ehdotan miehelle yhteistä tekemistä, mies pitää sitä kivana ajatuksena, mutta parin päivän päästä (tai viimeistään sitten viikonloppuna) peruu omasta mielestäni yhteisen ajan, josta on jo sovittu. Peruumisille ei ole mitään ns. järkevää selitystä, vaan hän käyttäytyy ihan kuin asiasta ei olisi edes sovittu tai mitään puhuttu, ja tekee jotain muuta kavereidensa kanssa. Poikkeuksena se, että jos ei keksi mitään muuta tekemistä, silloin kyllä tulee luokseni viikonloppuna ja vietämme aikaa yhdessä.

Mies kyllä haluaa nähdä minua, mutta tuntuu, että vain hänen ehdoillaan - siis jos hän ei keksi parempaa tekemistä. Hän kyllä soittelee ja tekstailee joka päivä, juttelemme paljon arkisistakin asioista, ja hän sanoo tykkäävänsä minusta "tosi tosi tosi paljon".

Mies on myös sanonut, että haluaa seurustella kanssani vakavasti, eikä jakaa minua kenenkään kanssa. Tuntuisi pahalta, jos pettäisin häntä.

Luulin, että tuon jälkeen tapailu muuttuu seurusteluksi, mutta sama homma jatkuu: näemme 1-3 päivän välein, yhteistä tulevaisuutta ei sovita edes seuraavaan päivään, enkä koskaan tiedä, koska hänet näen seuraavan kerran.

Hän on tavannut vanhempani, sisarukseni ja ystäväni pari kertaa, ja mielellään näkee tulevaisuudessakin. Omille vanhemmilleen minusta ei ole kerrottu, en heitä ole tavannut, enkä hänen ystäviään ole myöskään tavannut. Hänen ystävänsä kyllä tietävät, että meillä on "jotain" meneillään.

Ideoita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä kirjaimella miehen nimi alkaa?

Vierailija
2/18 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:30"]millä kirjaimella miehen nimi alkaa?
[/quote]
Alko muuten muakin kiinnostaa, koska Tää kuulosti nyt ihan liian tutulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta kuulostaa siltä, että se pitää sua ''varalla''. Pistä välit viileiksi hetkeksi ja katso mitä tapahtuu. Vaikka olisi kuinka ihana mies tahansa, älä anna sen kusettaa sua. En usko että on ihan tosissaan. :( 

Vierailija
4/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se nyt vaan taitaa olla

- ap

Vierailija
5/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:30"]

- ap

[/quote]

Anteeks toi suora vastaukseni, toivon vaan ettei sua nyt vedetä ihan höplästä tässä ja anneta uskoa tulevaisuuteen jne. jos sillä miekkosella ei aikomustakaan ole tosissaan panostaa suhun. Tsemppiä! 

Vierailija
6/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:30"]

- ap

[/quote] 

Anteeks toi suora vastaukseni, toivon vaan ettei sua nyt vedetä ihan höplästä tässä ja anneta uskoa tulevaisuuteen jne. jos sillä miekkosella ei aikomustakaan ole tosissaan panostaa suhun. Tsemppiä! 

[/quote]

Suoraa vastausta haenkin. Olen miettinytkin sitä, että laittaisin nyt vain pääni kylmäksi...

Näemme melko usein, tosiaan 1-3 päivän välein ja hyvin usein parina/kolmena päivänä putkeen. Ja kun näemme, mies on ihana, huomaavainen, iloinen ja tuntuu näkevänkin mielellään.

Pari viikkoa sitten otinkin nuo kaikki asiat esille, joita ensimmäisessä viestissä esitin, ja mies tuntui olevan aidosti pahoillaan (ei kuitenkaan pyytänyt anteeksi). Sama meininki tuntuu kuitenkin jatkuvan. Ihan kuin hän ei itse edes tajuaisi omaa käytöstään.

Hän on kertonut, että hänellä on tarkkaavaisuushäiriö. En tiedä, voisiko tuo käytös sovitun "unohtamisesta" liittyä siihen, koska mies tosiaan tuntuu vain unohtaneen täysin, mitä on tullut sovittua.

En tiedä, mitä pitäisi sanoa, tai tehdä. Mies kuitenkin tuntuu ihan aidosti tykkäävän ja välittävän, vaikka mitään suuren suuria tunteita ei ole mukana.

Vierailija
7/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että sinua ei ole esitelty kenellekään ja kaikki tapahtuu vain miehen ehdolla kertoo kyllä että tämä ei ole kanssasi vakavissaan. Olet viihdettä sitä oikeaa odotellessa.

Ja jos kerran mukana ei ole suuria tunteita, miksi tuhlaat aikaasi?

Vierailija
8/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä on kaksi suhteessanne, oli se minkälainen suhde tahansa, eli älä suostu sellaiseen mikä ei tunnu sinustakin oikealta ja hyvältä. Keskustele miehen kanssa ja sano mitä haluat ja toivot, keskustele onko samoilla linjoilla kanssasi. Itse vaatisin häntä päättämään mitä haluaa, mikäli ei, antaisin suhteen olla. Tuollaista leikkimistä saa aika monelta mieheltä..

Vierailija
9/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset tyttöystävät olleet aikuisia itsenäisiä naisia joilla omakin elämä...oma mieheni ei sietäisi päivääkään minua, jos elämäni pyörisi vain hänen ympärillään. Seurustelu ei auttamatta tarkoita 24/7 yhdessäoloa.

Vierailija
10/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa tai parisuhteessa toisen kanssa?!

Vierailija
11/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies ei vaan halua edetä nopeasti? Haluaa olla kanssasi mutta ei liian nopeasti liian "vakavaa"

Vierailija
12/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:20"]Edelliset tyttöystävät olleet aikuisia itsenäisiä naisia joilla omakin elämä...oma mieheni ei sietäisi päivääkään minua, jos elämäni pyörisi vain hänen ympärillään. Seurustelu ei auttamatta tarkoita 24/7 yhdessäoloa.[/quote]

Sä taidat olla vähän yksinkertainen?

- ap

Vierailija
13/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:49"]

Jospa mies ei vaan halua edetä nopeasti? Haluaa olla kanssasi mutta ei liian nopeasti liian "vakavaa"

[/quote]

En minäkään ole valmis mihinkään liian vakavaan. Olen tämän miehelle sanonutkin. Olen vain pyytänyt, että pitäisi sanoistaan kiinni. En ole vaatimassa, että nähtäisiin useammin. Tämä on hyvä. Haluaisin vain, että mies pitäisi sanomisistaan kiinni ja järjestäisi minullekin aikaa, eikä näkisi minua vain, kun on aikaa nähdä.

Enkä tosiaan ole pyytänyt tai vaatinut suunnittelemaan tulevaisuutta kanssani, vaan rauhallisesti onkin edetty.

Vierailija
14/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:20"]Edelliset tyttöystävät olleet aikuisia itsenäisiä naisia joilla omakin elämä...oma mieheni ei sietäisi päivääkään minua, jos elämäni pyörisi vain hänen ympärillään. Seurustelu ei auttamatta tarkoita 24/7 yhdessäoloa.[/quote]

- ap

[/quote]

Ok. Oletko sinä nyt ihan oikea ihminen puhumaan yksikertaisuudesta?! Sinä tuon miehen kanssa seurustelet, kuten taitaa seurustella joku muukin. Kyllä parisuhteessa tosissaan oleva haluaa esitellä naistaan, viettää tämä kanssa aikaa ja tehdä suunnitelmia jne.

Mutta mikäs siinä...jos itsensä arvostaminen on kynnysmaton luokkaan niin onnea hienosta valinnasta.

Vierailija
15/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:25"]

Naimisissa tai parisuhteessa toisen kanssa?!

[/quote]

Tätä en kyllä usko. Niin pienet piirit, että meillä on yhteisiä ystäviä. Heiltä kyllä kuulisin, jos jotain tällaista olisi. Mies ei siis täysin tuntematon minulle ole, vaikka tapailua onkin takana vasta vähän aikaa.

Vierailija
16/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

[/quote]

*Reps*

Ehkä olet hyvää seuraa...paremman puutteessa tai sen rinnalla.

Vierailija
17/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:07"]

- ap

[/quote]

Ok. Oletko sinä nyt ihan oikea ihminen puhumaan yksikertaisuudesta?! Sinä tuon miehen kanssa seurustelet, kuten taitaa seurustella joku muukin. Kyllä parisuhteessa tosissaan oleva haluaa esitellä naistaan, viettää tämä kanssa aikaa ja tehdä suunnitelmia jne.

Mutta mikäs siinä...jos itsensä arvostaminen on kynnysmaton luokkaan niin onnea hienosta valinnasta.

[/quote]

Sain sinusta vielä yksinkertaisemman kuvan.

Missään tuossa alkutekstissäni en sanonut, että haluaisin olla miehen kanssa 24/7. Sinä oletit niin, tartuit omaan oletukseesi ja se tekee sinusta yksinkertaisen.

- ap

Vierailija
18/18 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 13:09"]

- ap

[/quote]

*Reps*

Ehkä olet hyvää seuraa...paremman puutteessa tai sen rinnalla.

[/quote]

No niinhän se mies on sanonutkin, että olen hyvää seuraa ja hänellä on hyvä olla kanssani.

Pää vain kylmäksi nyt :(

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan