Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oi kuinka mä toivonkaan, että taivaalta tipahtaisi ystävä ja

Vierailija
10.04.2014 |

että tapahtuisi ihme ja isovanhemmat ottaisi lapset viikonlopuksi ja se taivaalta tipahtanut ystävä lähtisi mun kanssa baariin.

Ei voi olla liikaa pyydetty!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai oikein baariin..

Vierailija
2/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, miten ryyppääminen voi olla noin tärkeää? Kannattaisi etsiä elämään muutakin sisältöä kuin seuraavan perskännin etsiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Höh, tosikot.

Mä voisin lähteä joku viikonloppu sun kanssa baariin, jos sattuu lapseton viikonloppu samaan aikaan ja oot hyvää bileseuraa, ja vielä 03-alueelta. ;)

Vierailija
4/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vähän särähti toi baariin lähtö. Kaikki tarvii omaa aika mut että baariin... no, prioriteettinsa kullakin.

Vierailija
5/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sitä äitikin saa pari kertaa vuodessa käydä tuulettumassa? tietääkseni se ei ole tehnyt kenestäkään huonoa äitiä.

Vierailija
6/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ap. on käynyt baarissa viimeksi -01, että ihan tässä on baari prioriteetti numero yksi.

ap.

Vierailija
7/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin kyllä ennemmin oopperaan tai teatteriin. Sitä ennen kävisi syömässä hyvin, sen jälkeen voisi jossain tyylikkäässä paikassa juoda yhden drinkin tai lasin sampanjaa ja jutustella.

Vierailija
8/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin ihan mihin vaan, jos se ystävä tipahtaisi taivaalta. Nyt vaan tekisi mieli baariin, kun aurinko paistaa nätisti ja radiosta kuuluu kiva biisi. Kai se sitten kuitenkin on vähän paha juttu sinne haluta.

ap.

Vierailija
9/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ystäviä taivaasta tipahtele. Ystävyyssuhteet vaativat aikaa ja vainvannäköä. Valitettavasti moni äiti ei halua tätä uskoa ja ymmärtää, vaan ystävien pitäisi vain roikkua mukana, vaikka kaikki muu menee tärkeysjärjestyksessä heidän edelleen.

Vierailija
10/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia. Kyllä se elämä siitä alkaa paremmaksi muuttumaan.

Vierailija
11/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:07"]

sen jälkeen voisi jossain tyylikkäässä paikassa juoda yhden drinkin tai lasin sampanjaa ja jutustella.

[/quote]

Tätä kutsutaan baarissa käymiseksi.

Vierailija
12/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika sentään. Ei ole liikaa vaadittu eikä paha asia. Itse olin viimeksi joku viikko sitten mutta toivon ihan samaa..ei oikein ole baarikavereita enää.

Vierailija
13/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että taivaalta tippuis mies ja mun ei tarvis lähteä baariin sitä etsimään.

Vierailija
14/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi äiti odottelee saisko lapset viikonlopuksi hoitoon, jotta pääsisi tupareihin juhlimaan. Ihme valitusta jos toinen haluaa mennä baariin. Minua ei saisi oopperaan vaikka maksettaisiin, kotona saa jo tarpeeksi kuulla kiljumista. :D

Vierailija
15/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 11:13"]

Mä toivon että taivaalta tippuis mies ja mun ei tarvis lähteä baariin sitä etsimään.

[/quote]

Sama täällä, baarit on jo niiiiin nähty. Huoh.

Vierailija
16/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä ei tipahda taivaalta. Hanki sellainen, esim. lasten kanssa leikkipuistosta, töistä, harrastuksista jne. Lapsille voi palkata hoitajan tai viedä ne muuallekin hoitoon kun isovanhempien luokse, jos baariin haluaa.

Minäkin olen yksinhuoltaja. Ystäviä minulla on koska olen avoin ja ystävällinen muille. Isovanhempia lapsella on elossa vain yksi joka asuu kaukana. Sinne ei voi viedä viikonlopuksi hoitoon, mutta lapsella on kummeja ja minulla ystäviä ja lapseni voi mennä tarvittaessa heille hoitoon.

Vierailija
17/17 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pääsiäisenä vapaa ja lähden sun kanssa baariin :)