Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttö joutui juomisen takia putkaan

Vierailija
10.04.2014 |

Ikää 16v. Pitäisikö huolestua, vai voiko tuon laittaa uteliaisuuden piikkiin? Olen antanut hänen olla viikonloppuisin max. kahteen yöllä ulkona, olenko ollut liian lepsu? Millaiset kotiintuloajat ensivuonna 18 vuotta täyttävälle voi laittaa? Enkai voi häntä kotiinkaan lukita, jos kaveritkin ovat iltansa ulkona? Miten teillä toimii tämä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

arestia vaan!! ehkä tyttö oppii siitä jotakin.

Vierailija
2/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus. Olen ollut äidin ja isän kilttityttö. Alkoholia käytin melko varhain, mutta en jäänyt siitä kiinni. Sain käydä discoissa yms. Sitten kerran join ne överit, jouduin sairaalaan josta vanhempani minut hakivat. Olin silloin 15. Seuraavana aamuna en muistanut mitään tapahtumista. Olin TODELLA nolona. Ja pahimmalta tuntui kun odotin hirveää saarnaa ja huutoa, näinkin vain pettyneet vanhempani, jotka ei räyhänneet. Sain arestia ja opin virheestäni. Sain luottamuksen takaisin ja osasin jatkossa olla ihmisiksi.

Minulle rehellisesti vaikutti eniten se, että isäni joka osaa suuttua kovasti ei edes suuttunut. Näin vain kuinka pettynyt hän oli minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin ja netti pois...ja ainakin kahden viikon kotiaresti. Ruuaksi vettä ja leipää. Jalkapuihin kirkonmenojen ajaksi. Mummolaan kesälomaksi. Toriulle kivitettäväksi. Roiviolle!

Vierailija
4/4 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuosta tulee lastensuojeluilmoitus joten pääsette puhuman tytön kanssa kunnolla hänen käytöksestään.