Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnessaatio - 2010-luvun kuntoilubuumi?

Vierailija
10.04.2014 |

Mitäs kanssademittäjät on mieltä tästä nykypäivän hiilari sitä, prode tätä -trendistä? Kirjoitinkin tästä jo blogitekstin http://sixpack6pack.blogspot.fi/ 

"Loppuarviona voidaan todeta, että kehitys on mennyt hyvään suuntaan. Mitä te olette mieltä - onko tämä kuntoilubuuumi mennyt jo yli, vai onko tämä ainoastaan positiivista hypettä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
2/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:59"]

Ei täällä Italiassa kyllä mitään fitnessbeibejä näy, salillakin saan käydä naisena melkein yksin ja ne muut harvat ovat ylipainoisia tai langanlaihoja anorektikkoja jotka tekevät aerobista treeniä. Mitä muitakin etelä-Euroopan maita olen kiertänyt viime aikoina niin sama juttu. Taitaa olla enempi Pohjoismaiden juttu? Vai onko se muotia niiden ulkopuolellakin?

[/quote]miten sulla tulee äät. Minä kun olin Italiassa koneella niin ei ollut äätä ei öötä. Taidat olla Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten hyvä! Näitä tarvittaisiin lisää :)

Vierailija
4/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että demittäjät... Sanotaan nyt niin, eetä tämä on suuremman luokan loukkaus!

Ja toisekseen, luin tämän saman aloituksen eilen Kaksplussalta. Ap siis vain mainostaa blogiaan. Sitä meidän mielipiteet kiinnosta, vaan klikkaukset.

Vierailija
5/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa tasa-arvoa, että naisetkin joutuvat rehkimään salilla päivät pitkät. Aiemmin se oli vain miesten riesa ("itsestään huolta pitävä mies" on perinteistä koodikieltä salilla ahkerasti pumppaavalle miehelle).

Nyt kun naisille vielä alkaisi kasvaa parta, niin jokapäiväinen parranajon kirouskin saataisi jaettua.

Vierailija
6/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten tänne mainostamaan blogiasi kun demissä on sinulle tullut liikaa sanomista kun spämmäät blogiasi jokaiseen väliin? Ihan oikeasti, lopeta jo. Minä en ainakaan tule ihan kiusallanikaan klikkaamaan blogiisi.

T. Demittäjä

Vierailija
7/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketjun vastauksista päätellen vastailet itse itsellesi kehuen blogiasi.

Demissä saamasi palautteesi perusteella se ei todellakaan ole mitä nämä kehukommentit antaa ymmärtää.

T. 24

Vierailija
8/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni tämänkin ketjun kehuviesteistä on bloggaajan itsensä kirjoittamia? Olen jo monen liikuntablogin kommenttiboksissa törmännyt kyseisen bloggaajan kommentteihin, ja niissä ei juurikaan muuta sisältöä ole, kuin oman blogin mainostaminen. Näköjään kopsasit aloitusviestinkin suoraan Demiin tekemästäsi keskustelusta, etkä vaivautunut edes tota demittäjät-sanaa muokkaamaan. Lopeta jo tuo keskinkertaisen blogisi spämmäys. Tullaisella mutu-tiedolla kukaan ei tee yhtään mitään, parempia treeniblogeja on kaksitoista tusinassa...

Vierailija
9/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erittäin tervetullut treni, joskin ylilyöntejä kyllä kävelee vastaan aina välillä :)

Vierailija
10/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tämä ainakin parempi kuin vaarallisen laihuuden ihannointi, johon harvemmin enää törmää.

Vierailija
11/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mitään demittäjiä olla.

Vierailija
12/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa blogitekstissä nyt mitään kovin oivaltavaa sanota.

Minusta A-studio onnistui tuossa pohdinnassa paremmin:

http://areena.yle.fi/tv/2188184

Vierailija
13/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Tossa linkkaamassasi blogissa on muuten mielenkiintoista tietoa! Pitänee paremmalla ajalla tutkia tarkemmin..

Vierailija
14/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan onhan tämä kehitys ainakin pääpiirteittäin ollut paranemaan päin. Hyvä vaan että pidetään itsestään huolta!

Vierailija
15/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 09:43"]

Samoilla linjoilla aloittajan kanssa. Tossa linkkaamassasi blogissa on muuten mielenkiintoista tietoa! Pitänee paremmalla ajalla tutkia tarkemmin..

[/quote]

Siis mielenkiintoista tietoa?

Siinähän oli sellaista tusinatreenitietoa, mitä kuka tahansa voisi kirjoittaa kuntoilusta ja ravitsemuksesta.

Mieluummin kääntyisin paremmin kirjoitettujen blogien puoleen (esim. Lihastohtori), kuin lukisin tuollaisia ranskalaisilla viivoilla kirjoitettua melko perustelematonta "faktaa" kuntoilusta. Ja blogin kirjoittaja on olevinaan "kriittinen" vaikka hän listaa tuonne kaikki samat hömpänpömppäkuntoilujutut kuin kaikki muutkin kuntoilusta kirjoittavat. Allitreeniä jne....

Vierailija
16/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minulle tuosta löytyi paljon hyödyllistä informaatiota, ei tosin ehkä aktiiviliikkujalle löydy mitään lisäarvoa, mutta minunkaltaiselleni aloittelijalle yllä löytyy.

Vierailija
17/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvältä toi blogi ainakin tänne näyttää, propsit kirjoittajalle! 

Tästä fitnessbuumista voi olla montaa mieltä, ei kuitenkin siinä on mielestäni enemmän hyviä puolia.

Vierailija
18/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin kritisoijalle: ei kyllä ihan kuka tahansa pysty tuollaista sisältöä tuottamaan, kyllä tossa on jo selvästi jonkinlaista tietotaitoa taustalla. Varmasti hyödyllistä infoa monelle kuntoilusta kiinnostuneelle.

Vierailija
19/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 10:31"]

Blogin kritisoijalle: ei kyllä ihan kuka tahansa pysty tuollaista sisältöä tuottamaan, kyllä tossa on jo selvästi jonkinlaista tietotaitoa taustalla. Varmasti hyödyllistä infoa monelle kuntoilusta kiinnostuneelle.

[/quote]

Tuo on vähän sama, kuin sanoisit muotiblogin pitäjälle, että on sensaatiomaista, että on osannut tehdä kivan muotipostauksen (kauniita kuvia ja kiinnostavia vaatteita). Ja miinuksena tosiaan se, että oma persoona ei ole mukana.

Aloittelijaa voisi kiinnostaa esimerkiksi tämä blogi, jossa kirjoittaja on sentään läsnä (itse siis en välitä tästä blogista, koska olen kuntoillut pitempään):

http://kirsinkuntopiiri.fitfashion.fi/

tai tästä blogista:

http://a-rou.fitfashion.fi/

Jos menet kirjastoon ja luet muutaman numeron kuntoilulehtiä, niin aika samat asiat tulevat myös vastaan kuin tuossa aloittajan blogissa.

Vierailija
20/28 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa blogissa ole edes sisältöä? Miksi se on poistettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan