Aloitteellinen nainen
Mies, jos puolituttu nainen pyytää sinua vaikka kahville kotiinsa, niin suostutko kutsuun ?
Jos et, niin miksi ?
Entä suostutko siksi ettet hakua loukata, vaikka et olisi kiinnostunut ?
Kommentit (40)
Jotenkin pelottavaa kun nainen tekee aloitteen... tulee sellainen itseään tyrkyttävä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pelottavaa kun nainen tekee aloitteen... tulee sellainen itseään tyrkyttävä kuva.
Millä vuosituhannella elät? Tasa-arvo tässäkin asiassa (aloitteen tekemisessä) on vain ja ainoastaan minusta hyvä asia. - Samalla tietysti muistettava, että kenelä hyvänsä on myös oikeus kieltäytyä aloitteesta, eikä toisen kieltäyymistä pidä ottaa liian henkilökohtaisesti (maailman loppuna).
Itse olen esimerkiksi yökerho/baari-illan (tms.) päätteeksi useammin kuin kerran tai kaksi valinnut suunnata itsekseni omaan kotiini kuin lähtenyt kenenkään toisen matkaan yöksi; tai halunnut ketään yökerhossa/ baarissa kohtaamaani luokseni yöksi.
Sinkkumies
Miksi haluat kutsua puolitutun kotiisi etkä vaikka kävelylle tai ravintolaan?
En lähtisi.
En ymmärtäisi, miksi vieras pyytää kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naisena kutsunut treffikumppaneita kotiini ja mennyt heidän kotiinsa. Kaikki käyttäytyneet aivan hyvin. En nyt ihan ymmärrä miksi näin ei voisi tehdä, jos ihminen vaikuttaa järjelliseltä. Yleensä ihmiset ovat.
Eri asia.
Ap kutsuisi kylmiltään jonkun, joka ei ole treffikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tee aloitetta enää ikinä.
Tee ihmeessä,mutta pyydä kahvilaan tai baariin tai jos urheilet, niin sinne mukaan tms.
Kotiin vasta myöhemmin.
Onnea matkaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kahville kotiisi... Olisiko tiedossa myös seksiä?
noh nää on niitä mitä oikeudessa puidaan. oliko kahvin lisäksi piparia? syötiinkö piparia luvan kanssa vai ilman? kuuliko naapuri oliko lupaa? jnejne.
Jos pyydän kotiin olen tosissani.
En lähtisi yhdenkään kanssa, koska ei siitä kuitenkaan mitään tulisi. Molemmat säästyy pettymykseltä.
M38
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naisena kutsunut treffikumppaneita kotiini ja mennyt heidän kotiinsa. Kaikki käyttäytyneet aivan hyvin. En nyt ihan ymmärrä miksi näin ei voisi tehdä, jos ihminen vaikuttaa järjelliseltä. Yleensä ihmiset ovat.
Niin. Itse en kutsuisi vieraita ihmisiä aluksi kotiini, koska kaikki ihmiset eivät ole järjellisiä. Se olisi aika puistattava ajatus, että joku hullu sitten tietää missä asun. Kyllä ekat treffit ihan julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen toki voi olla aloitteellinen.
Mutta kannattaa olla aloitteellinen vain niitä vapaita miehiä kohtaan.
Minua ei ainakaan perheenisänä kiinnosta vähääkään lähteä yhdenkään aloitteellisen tai muunkaan naisen kanssa kahville eikä mihinkään muuallekaan.
Ihan kuin joku edes pyytäisi sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noh nää on niitä mitä oikeudessa puidaan. oliko kahvin lisäksi piparia? syötiinkö piparia luvan kanssa vai ilman? kuuliko naapuri oliko lupaa? jnejne.
Jotenkin nuo kommenttit kylmää ja tai tekee murheelliseksi. - Onko oikeasti paljonkin heitä, joille se, että naine kutsuu kotiinsa merkki siitä, että nainen haluaisi saada seksiä (mahdollsimman pian luonaan).
Pitäsikö aina kun kutsuu jonkun kotiinsa ensimmäistä kertaa pyytää paikalle luotettavia silminnäkijöitä.- Kun en minä ainakaan ala kämppääni asentamaan valvontakameroita seuraamaan, jokaista ilmettä ja liikettä...
Skarppi kannattaa olla mutta jatkuvassa epäluuloisuudessa eläminen olisi varmasti kovin kuluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et toisen kotiin tulisi ?
Ap
Miksi ottaisit puolivieraan miehen kotiisi? Ja mitä odotat, että tapahtuu, kun kutsut miehen verrokkeella, jonka suurin osa miehistä yhdistää seksiin?
No miten pitäisi sitten toimia, jos haluaa tutustua mieheen ja kahville pyytäminen viittaa heti seksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et toisen kotiin tulisi ?
Ap
Miksi ottaisit puolivieraan miehen kotiisi? Ja mitä odotat, että tapahtuu, kun kutsut miehen verrokkeella, jonka suurin osa miehistä yhdistää seksiin?
No miten pitäisi sitten toimia, jos haluaa tutustua mieheen ja kahville pyytäminen viittaa heti seksiin
No pyydä jonnekkin kahvilaan?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Itse en kutsuisi vieraita ihmisiä aluksi kotiini, koska kaikki ihmiset eivät ole järjellisiä. Se olisi aika puistattava ajatus, että joku hullu sitten tietää missä asun. Kyllä ekat treffit ihan julkisella paikalla.
Sen verran avaan asiaa, että mies tietää jo kyllä missä asun. En menisi nyt mielellään ravintolaan tai kahvilaan, koska korona.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nuo kommenttit kylmää ja tai tekee murheelliseksi. - Onko oikeasti paljonkin heitä, joille se, että naine kutsuu kotiinsa merkki siitä, että nainen haluaisi saada seksiä (mahdollsimman pian luonaan).
Pitäsikö aina kun kutsuu jonkun kotiinsa ensimmäistä kertaa pyytää paikalle luotettavia silminnäkijöitä.- Kun en minä ainakaan ala kämppääni asentamaan valvontakameroita seuraamaan, jokaista ilmettä ja liikettä...
Skarppi kannattaa olla mutta jatkuvassa epäluuloisuudessa eläminen olisi varmasti kovin kuluttavaa.
voi kuule tämä ongelma on ollut tuhansia vuosia. ensimmäiset lait koski juuri tätä asiaa. valitettavasti näin se on ainoa tehokkain tapa ehkäistä on olla antamatta tilaisuutta ja kasvattaa omat pojat kunnollisiksi.
suomessa aiheesta puhutaan ainoastaan kun se on tapahtunut eikä siitä mikä sen aiheuttaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_sexual_violence
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran avaan asiaa, että mies tietää jo kyllä missä asun. En menisi nyt mielellään ravintolaan tai kahvilaan, koska korona.
Ap
Kuinka hyvin tunnet miehen ennastaan?
Sama vinkkivitonen kuin kaikille naisille: älä tee aloitetta. Miehet kuvittelevat haluavansa sitä, mutta itseasiassa se riistää heiltä tärkeän kokemuksen miehisyydestä. Jos mies on sinusta kiinnostunut, hän ehdottaa itse. Jos mies ei ole sinusta kiinnostunut, et voi saada häntä kiinnostumaan itsestäsi millään tavalla, mikä antaa sinulle kestävän tyytyväisyyden ja halutuksi tulemisen tunteen.
Itse (miehenä) saattaisin hyvinkin suostua.- En ymmärrä miksi aloitteen tekeminen olisi sukupuoleen sidottua. Toisaalta se, että joku haluaisi "heti" kutsua minut suoraan kotiinsa saisi itseni, luultavammin tekemään vastaehdotuksen, kuten voisimmeko mennä ensin vaikka kävelemään tai kahvittelemaan, johonkin "puolueettomalle" maaperälle.- Ja vielä se, että vastaisin myöntävästi naisen kahvittelu kutsuun on vain lupaus lähteä hänen kanssaan kahville. En odota mutta en myöskään itse lupaa mitään muuta, mitä kahvittelun lisäksi tulisi tapahua.
Sinkkumies