Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tänäpäivänä mennä gynelle tai neuvolaan/synnytykseen TÄYSIN sheivaamattomalla alapäällä?

Vierailija
30.11.2020 |

Toki puhtaalla sellaisella, mutta täysin sheivaamattomalla? Onko jotenkin vähän liikaa jos ei ole yhtään ajellut tai siistinyt karvoitusta? Kokemuksia nuoret ja vanhat, äidit tai alan ammattilaiset.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Minä ainakin kehtaan.

Vierailija
2/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen valokuva pääsee kätilöiden taukotilan seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi heillä on muu asia mielessä kuin se että ootko raapinut alapäätäsi kananlihalle? Ellet sitten ole juuri siitä syystä sinne menossa.

Vierailija
4/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollu raskaana mutta kuvittelisin, että se maha on hieman tiellä etten näkis kovin hyvin trimmailla karvojani.

Vierailija
5/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kehtaa ihan hyvin.

Vierailija
6/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa, oon aina mennyt.

Vierailija
7/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ollu raskaana mutta kuvittelisin, että se maha on hieman tiellä etten näkis kovin hyvin trimmailla karvojani.

Joo, ei se oikein onnistunut. Menin sitte varmaan puolikaljuna, sieltä täältä vähän raapaistuna mutta eipä ne kätilöt ainakaan maininneet mitään 😄

Oikeasti, asialla ei mitään väliä. Siinä on aivan muut asiat kaikilla mielessä kuin karvat.

Itse sheivailin/siistin koska oli julmetun kuuma kesä ja muutenkin hikoilin kuin sika, niin oli niin ahdistavan märkää tuolla alhaalla.

Vierailija
8/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kehtaisi.

Vierailija
9/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle voi olla kannattavaakin mennä niin, ettei ole trimmailtu. Esimerkiksi pcosin yhtenä oireena voi olla liikakarvaisuus, eikä sitä välttämättä muuten huomaa.

Kunhan on puhdas, niin kaikki on hyvin.

Vierailija
10/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynet näkee ihan kaikkea virtsan ja ulosteiden karkailusta, dementiasta ja ties mistä infektioista kärsivien mammojen alapäistä lähtien. En usko, että yksi puhdas karvatuhero siinä tuntuu missään. :)

Vierailija
11/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pestyneenä

Vierailija
12/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan, hyvänen aika.

Vierailija
13/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa.

Jos minä voisin olla täysin luonnontilaien karvoituksen kanssa, niin olisin. Mutta minulla kasvaa häpykarvat todella pitkiksi, ja ne tuntuvat inhottavilta esim. pyöräillessä kun hiertävät limakalvoja ja niitä "vetää", joten pakko trimmailla lyhyemmäksi välillä kun alkavat haitata. Enemmän minua nolottaa mennä johonkin näyttämäät alapäätä kun se on trimmattu, pyrin aina tuolloin olemaan mahdollisimman naturellin alapään kanssa.

Vierailija
14/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseminen ja karvojen ajelu ennen gynelle menoa on OK, mutta älkää mitään hajusteita laittako, vaikka se värkkinne kuinka haisisi pahalle. Se haju kertoo kokeneelle gynelle siitä, onko kenties hoitoa vaativa tulehdus päällä, ja ehkä senkin, minkä tyyppisestä tulehdustilasta on kysymys.

Vierailija
15/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoitti:

Hyvin pestyneenä

Riittääkö pesu tolulla ja painepesurilla?

Vierailija
16/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkaan aina vain sen pisimmän tupsun pois häppäreiden alta. Käyn nuorehkolla naisgynellä, joka on sanonut, että on hyvä, etten ajele karvoja.

Vierailija
17/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sheivannut ihan mieleni mukaan, kesällä enemmän, talvella vähemmän. Oikeestaan muita mammoja varten sheivaan, ettei puske karvoja uikkareista :D toisessa synnytyksessä oli onneksi sheivattu aika hyvin koska kakka tuli ponnistaessa ja se oli sit kätilön helppo pyyhkiä pois niin että näki mistä pyyhkiä.. oli tarpeeksi hirveetä muutenkin niin että... Mutta muutenhan sheivaaminen ei varsinaisesti ole terveellistä vaan hygienisin on sellainen 1-2 cm pitkäksi trimmattu karva tutkitusti.

Vierailija
18/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynet tietävät kyllä, että karvojen ajelu on tulehdusriski, eikä monikaan taida suositella karvojen poistamista. Tuskinpa heitä siis haittaa mitenkään.

Vierailija
19/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka rastat alakertaan. Gynelle ei kuulu sun karvoituksen tilanne.

Vierailija
20/41 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän