Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitse miehen vastaus! Lähetin kysymyksen,

Vierailija
09.04.2014 |

jossa oli vain sanat "palataanko asiaan". Mies vastasi "ju, katellaan". Meillä oli ollut seksiä. Haluaako hän tavata minut vielä vai oliko se nätti torjunta?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni nyt vitsailuksi.

Ap

Vierailija
42/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:03"]Pitänee sinua varalla siihen saakka, kunnes löytää paremman.

[/quote]

Paremman?

Kyse on panosta, seksisuhteesta, ei silloin haeta mitään "parempaa", enintään sitten sellaista, jonka kanssa halutaan parisuhde, mutta ei seksisuhde ole mitään varalla pitämistä.

[/quote]

Kyllä monet miehet pitävät varavakoja pano suhteissakin, voit olla jonossa vuoronumerolla 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:15"]

Enhän minä sen miehen varaan mitään laske. Kyse on alusta asti ollut ollut seksihaluista, ei muusta. 

Ap

[/quote]

Eli lasket miehen varaan munansaannin. Kuten sanottu, suosittelen kerjäämään munaa muilta. Mies ei ole kinnostunut sinusta missään mielessä, ei reikänä eikä aivoina. Unohda, ja jatka matkaa.

Vierailija
44/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun multa on puhelimen näppäimistä kuluneet kirjaimet pois niin ei pysty romaania sllä näpyttelemään. Mutta joo, otetaan vaan uusiksi :)

Vierailija
45/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi junttia amisihmistä kommunikoi toisilleen. :)

Vierailija
46/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet mikä teki teidän panosta niin fantastisen ainutlaatuisen että mies olisi kiinnostunut ottamaan uuden kierroksen? Omasta kokemuksesta täytyy sanoa että aika harvassa on ne helmet siellä lahnojen seassa ,että jaksaisin samalle reijälle mennä toistamiseen pilkille.

Vierailija
47/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, onkse mies Tampereelta? Jos, niin älä yhtään ihmettele, ne mansen pojat ei vaan osaa kommunikoida. Vrt eisevväliä = kiitos mielellään. ;)

Vierailija
48/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä vastauksia ja ylitulkintaa. Sehän riippuu siitä, millainen tyyli miehellä on kirjoittaa. Minun mieheni ja kaverinsa sanovat katsellaan, kun tarkoittavat, että nähdään taas. Ehkä mies ei osannut sanoa, koska tapaisitte, mutta se sopii hänelle kyllä.

Vierailija
49/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin kirjottelee maailman tylyimpiä ja lyhyimpiä tekstareita, joissa ei aina oo edes pistettä lopussa. Tässä sitä on silti paneskeltu(&seurusteltu) 1,5v, joten ei nyt kannata tuosta viestistä mitään suurempia johtopäätöksiä vetää ;)

Vierailija
50/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 23:46"]Ap hei, onkse mies Tampereelta? Jos, niin älä yhtään ihmettele, ne mansen pojat ei vaan osaa kommunikoida. Vrt eisevväliä = kiitos mielellään. ;)

[/quote]

Luultavasti Turuust, sieltähän ne kaikki propellihatut tulee.

Vierailija
51/75 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi, nyt ne torjutut rumat tytöt miinuspeukuttelee ja esittää miestä. Ap, ei miehet satuile romaaneja. Toi oli myönteinen vastaus.

Vierailija
52/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 ja 45 taitaa olla ap itse. Turhaan yrität itteäs tsempata, ei sitä sun pillus enää nappaa.

Vierailija
53/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut mies ei tarjotusta helposta panosta kieltäydy. Olit joko surkee tai sit susiruma.

Vierailija
54/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös sitä mieltä et monet miehet ei ylimääräsiä hempeile ja viestitkin on välillä niin lyhyitä et vaikuttaa jopa tylyiltä (ainakin naisten mielestä jotka tykkää sitten taas analysoida jokaisen sanan ja painotuksen).

Mun mies on just ton tyyppinen ja alusta asti sanonut puhelunkin loppuun "kattellaan". Yhdessä ollaan oltu monta vuotta ja naimisiinkin menossa.

Mut riippuu tietenkin miehestä. Ehkä pare ettet nyt liian tyrkky ole ihan siltä varalta jos se olikin kieltävä vastaus.

Vierailija
55/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä miehen selkeästä ytimekkäästä vastauksesta asiaa tulkitaan näin monella tavalla ja päätellään jotain pidemmälle menevää kuin siinä lukee? 

Kysymys oli "palataanko asiaan". 

Vastaus oli "ju, katellaan".

Jos ei itse ole ensin vaivautunut laittamaan kysymysmerkkiä, ei mieskään ole miettinyt vastausta huolitellusti. "Ju" on selvä myönteis sävyinen vastaus. "Katellaan" viittaa yleensä juuri sen hetken kiire tilanteeseen, eli esimerkiksi harrastus, työkiire, vanhempien luona ruokapöydässä tai vaikka leffa kesken. Ei ole miettinyt sen enempää millä tavalla on yhteydessä.

Miksi ihmeessä mies olisi käyttänyt myönteistä ilmausta, jos ei ole halua yhteydenpitoon? Eihän siinä häviäisi toteamalla vaikka vain katellaan, jolloin kysymys ei saisi vastausta. Ei selviä viestejä kuulu ylitulkita, vaan ottaa selvää suoraan lähteeltä, jos viestin sisältö on epäselvä.

Mies.

Vierailija
56/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ju - joo.

Katellaan - palataan asiaan, sillä hetkellä ei luvata miten tai missä mittakaavassa. Ju on kuitenkin ilmaistu, joten asiaan halutaan palattavan jos mies on sanojensa mittainen.

Vierailija
57/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ?

Vierailija
58/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin että haluaa uusinnan, mutta nyt ei suoraan halunnut vielä sopia aikaa. Olisi kannattanut kysyä otetaanko uusinta viikonloppuna.

Vierailija
59/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 17:51"]

Kyllä mä sanoisin että haluaa uusinnan, mutta nyt ei suoraan halunnut vielä sopia aikaa. Olisi kannattanut kysyä otetaanko uusinta viikonloppuna.

[/quote]

En ole  itsekään varma, koska olisi seuraava kerta. Siksi esitin yleisen kysymyksen. Mitään suhdetta en ole kehittelemässä tai toivomassa. Samoissa merkeissä tapaaminen sopisi. Ja oli mulla kysymysmerkki.

Ap

Vierailija
60/75 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys torjunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan