Ympäri maailmaa ihmiset osoittavat mieltään ulkonaliikkumiskieltoja ja koronarajoituksia vastaan
Kommentit (38)
Missä näihin rajoituksiin törmää? Lapsetkin käy koulua aivan normaalisti.
Millaisia rajoituksia nyt siis on voimassa?
Itse elän täysin normaalisti ainakin, tietysti pesen käsiä enemmän kuin ennen.
Selitys "Omilla aivoilla ajatteleminen" on selkosuomeksi sitä että jos itseä ei huvita tai ei käsitä jotain asiaa, niin voi todeta, että asia ei välttämättä ole totta ja voi olla, että asiantuntijat valehtelevat. Äärettömässä universumissa kaikki on teoriassa mahdollista.
Ole rehti, sinä "omilla aivoilla ajatteleva", ja myönnä, ettet pysty hahmottamaan suhdelukuja, trendejä etkä muuta numeroilla esitettyä tietoa, et ymmärrä, mitä on eksponentaalinen kasvu ja sinulla ei ole voimavaroja välittää yhteisestä terveydestä.
Jos et pysty tähän, pysy kotona. Muuten pese käsiä, pidä turvavälit ja käytä maskia. Mutta älä höpise mistään omasta ajattelusta, kun tuo ei ole ajattelua, vaan ajattelun välttelyä.
Pariisissa ovat riehuneet jo vuoden putkeen. Epäonnistunut valtio.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä enää montaa vuotta kestä, yrittäkää nyt kestää. Mistä pumpulissa teidät on oikein tehty kun ette paria kuukautta kestä ilman baareja ja isoja ihmisjoukkoja?
Sinähän siellä pumpulissa olet edelleen, kun puhut baareista ja isoista ihmisjoukoista. Kukaan ei ole maininnut niitä sanallakaan, eikä henk.koht. ole nuo asiat olleet omassa mielessä vuosiin. Nyt puhutaan asioista, joista sinä et selvästikään ymmärrä hölkäsen pöläystäkään.
Rajoitukset ovat ihmisten omaa syytä kun eivät osaa olla kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko itse sairastaneet koronaa?
Hirveä tauti, itse sairastuin maaliskuussa ja olen yhä todella huonossa kunnossa ja sairaana. Kuolleitakin on tuttavapiirissä useita.
Olen itse hoikka 16v perusterve tyttö mutta todella sairas, henki ei kulje kunnolla enkä jaksa enää juosta edes kilometriä. Neurologisia oireita oli myös, minulla on nykyään krooninen migreeni ja puheesta on tullut puuromaista. Ei ollut tätä vaivaa ennen koronaa.
Minä olen ihan terve enkä jaksa juosta edes 200 metriä. Puheen puuroutuminen kuuluu migreeniin. Migreeni taas todennäköisesti liittyy ikääsi eli kuukautisiin ja sinulla on hormonaalinen migreeni. Tervetuloa meidän migreeni ihmisten joukkoon se tosiaam vie 2/3 elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä tauti, itse sairastuin maaliskuussa ja olen yhä todella huonossa kunnossa ja sairaana. Kuolleitakin on tuttavapiirissä useita.
Olen itse hoikka 16v perusterve tyttö mutta todella sairas, henki ei kulje kunnolla enkä jaksa enää juosta edes kilometriä. Neurologisia oireita oli myös, minulla on nykyään krooninen migreeni ja puheesta on tullut puuromaista. Ei ollut tätä vaivaa ennen koronaa.Minä olen ihan terve enkä jaksa juosta edes 200 metriä. Puheen puuroutuminen kuuluu migreeniin. Migreeni taas todennäköisesti liittyy ikääsi eli kuukautisiin ja sinulla on hormonaalinen migreeni. Tervetuloa meidän migreeni ihmisten joukkoon se tosiaam vie 2/3 elämästäsi.
Ps. Väsymys ja uupumus on migreenin oire. Jokainen migreenipäivä kestää 3 päivää toipua.
Suomalaiset on lampaita. Erityisesti naiset. Oikeasti tää on ihan pelleilyä. Korona on raju influenssa. Piste. Ei näistä ole ennenkään tämmöistä meteliä pidetty. Nyt ollaan ihan sekaisin. Hoitokotibisnes kukoistaa ainakin, kun mummelit saa vuoden lisää elinaikaa ja vuoden päästä normaali influenssa korjaa sitten sadon, joka tänä vuonna jäi tulematta.
Uskokaa pois, 2022 tulee olemaan Suomessa suuri kuolonvuosi, kun nyt rajoittamalla lasketaan kuolleisuus normaalin alle.
Vierailija kirjoitti:
Selitys "Omilla aivoilla ajatteleminen" on selkosuomeksi sitä että jos itseä ei huvita tai ei käsitä jotain asiaa, niin voi todeta, että asia ei välttämättä ole totta ja voi olla, että asiantuntijat valehtelevat. Äärettömässä universumissa kaikki on teoriassa mahdollista.
Ole rehti, sinä "omilla aivoilla ajatteleva", ja myönnä, ettet pysty hahmottamaan suhdelukuja, trendejä etkä muuta numeroilla esitettyä tietoa, et ymmärrä, mitä on eksponentaalinen kasvu ja sinulla ei ole voimavaroja välittää yhteisestä terveydestä.
Jos et pysty tähän, pysy kotona. Muuten pese käsiä, pidä turvavälit ja käytä maskia. Mutta älä höpise mistään omasta ajattelusta, kun tuo ei ole ajattelua, vaan ajattelun välttelyä.
No sitten varmaan näet että tässä ei ole minkäänlaista syytä oikeastaan mihinkään toimenpiteisiin. Äläkä ala sössöttää Espanjasta niin kuin jokainen hysteerikko. Nyt ollaan Suomessa ja tilanne on tasoa kausiflunssa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonaliikkumiskiellot ja koronarajoitukset ovat iso terveysriski mm. niille jotka ovat menettäneet toimentulonsa tai kärsivät perheväkivallasta.
Japanissa on kuoltiin marraskuussa itsemurhaan enemmän kuin koronaan, ja itsemurhaluvut ovat kasvaneet viime vuodesta. Etenkin naisten itsemurhat ovat lisääntyneet.
Viime viikolla just kuuntelin radiosta haastattelua (oli se naisiin kohdistuvan väkivallan vastainen päivä) jossa puhuttiin kuinka pahasti kotiväkivaltatilanteet on nyt lisääntyneet ympäri maailman eikä sieltä kotoa käsin edes pysty soittamaan apua kun väkivallantekijä kyttää siinä vieressä koko ajan (etätyö, työttömyys tai lomautus jotka ne sit vielä lisää riskiä riita- ja väkivaltatilanteisiin).
Useissa maissa tää kriisi johtaa vielä siihen että naiset saadaan pidettyä entistä paremmin ns. nyrkin ja hellan välissä, tai takaisin sinne. Myös kaikki humanitäärinen avustus on vaikeutunut. Itse kannan huolta myös eläinsuojelusta, ei päästä matkustamaan esim. löytökoiratarhoille.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hoikka 16v perusterve tyttö mutta todella sairas, henki ei kulje kunnolla enkä jaksa enää juosta edes kilometriä. Neurologisia oireita oli myös, minulla on nykyään krooninen migreeni ja puheesta on tullut puuromaista. Ei ollut tätä vaivaa ennen koronaa.
Tuttavapiirissä useita kuolleita? En vähättele jos näin on mutta kummastuttaa, millainen tuttavapiiri kyseessä?
Koronan varjolla tapahtuu kaikenlaista jännää, ihan täällä Suomessa hallitus alkaa vuodenvaihteen jälkeen sensuroimaan nettiä
"Lainmuutos velvoittaa operaattorit estämään pääsyn vaarallisiksi arvioiduille sivustoille, etujärjestö huolestui ”epäselvästä” blokkauspykälästä"
Jos saan koronan, lähden niiden luokse vieraisille, joiden mielestä kyseessä on vaan pieni flunssa.
Eihän sen heitä pitäisi haitata.
Vierailija kirjoitti:
Koronan varjolla tapahtuu kaikenlaista jännää, ihan täällä Suomessa hallitus alkaa vuodenvaihteen jälkeen sensuroimaan nettiä
"Lainmuutos velvoittaa operaattorit estämään pääsyn vaarallisiksi arvioiduille sivustoille, etujärjestö huolestui ”epäselvästä” blokkauspykälästä"
Psykologinen manipulointi, kun rajoituksia tehdään pikku hiljaa, hyväksymme ne paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologinen manipulointi, kun rajoituksia tehdään pikku hiljaa, hyväksymme ne paremmin.
En ole vielä hyväksynyt mitään rajoituksia.
Täällä taas Maria Nordinit kumppaneineen lietsoo paniikkia