Pikkujoululahja 5e, ehdotuksia?
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Täältä voit ap itse katsoa edullisen lahjan!
Kylläpä on epäselvät sivut, en löytänyt mitään tuotteita tuolta.
Alelaarista saattaisi löytyä jokin ikäryhmään sopiva cd-levy, dvd-elokuva tai peli, oli sitten menossa lapsille tai nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Jotain syötävää, kukaan ei halua krääsää vaivoikseen.
Lukutaito?
Jos ei vitosella saa ihan kunnollisia villasukkia, niin sellaiset halvemmat "villasukat" tai pörrösukat sellaisella värityksellä, että käy kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä voit ap itse katsoa edullisen lahjan!
Kylläpä on epäselvät sivut, en löytänyt mitään tuotteita tuolta.
Painat siitä "Napsauta tästä" napista
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vitosella saa ihan kunnollisia villasukkia, niin sellaiset halvemmat "villasukat" tai pörrösukat sellaisella värityksellä, että käy kenelle tahansa.
Mistäs tietää minkä kokoiselle tulee..
Vierailija kirjoitti:
Alelaarista saattaisi löytyä jokin ikäryhmään sopiva cd-levy, dvd-elokuva tai peli, oli sitten menossa lapsille tai nuorille.
Kyllä pitäisi vähän tietää minkä ikäiselle menee, että jos ostaa vaikka muumiaiheisen niin ei teini varmasti tykkää!
Jos nyt ihan kohta antaa lahjan, niin joulukalenteri. Kuvajoulukalenteri niin ei ole syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tietää minkä kokoiselle tulee..
Nämä on useimmiten yhden koon sukkia, jotka käyvät jalalle kuin jalalle. Ikähaarukan kun tietää, niin osaa ottaa sinnepäin olevan koon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi vähän tietää minkä ikäiselle menee, että jos ostaa vaikka muumiaiheisen niin ei teini varmasti tykkää!
AP varmaan suunnilleen tietää kohderyhmän, vaikka ei täällä sitä mainitsekaan?
Vierailija kirjoitti:
Tähtisädetikkuja
Tähtisädetikkujen käyttö on kielletty alle 18-vuotiailta.
Tyhjä kirja, jonka saa itse täyttää piirroksilla, runoilla, jne.
Jotain syötävää, kukaan ei halua krääsää vaivoikseen.