Poistatteko matchin heti yhden yön jutun jälkeen?
Etenkin miehet, poistatteko sen matchin tinderissä, jos ei ole mielenkiintoa enää nähdä? Oli vaan tuossa yksi varsin pätevä kaveri, oltiin puhuttu kyllä, että seksistä vaan kyse. Tapaamisen jälkeen joutui kiireellä lähtemään, joten ei tullut kyseltyä uusintaa. Ja siis ihan oikea syy, miksi oli kiireinen, oli muuten tosi ystävällinen jne. No, ei ole nyt viestiä laittanut, mutta ei myöskään poistanut. Oli kuitenkin sen verran hyvää seksiä, että kelpaisi uudestaankin joskus. Suhdetta en kaipaa. Naisena vaan järjetön kynnys kysellä perään, kun miehet tuntuu ymmärtävän sen väärin. Että jäisin perään roikkumaan tms. Vaikka ihan puhtaasti seksistä kyse. Ja mies varmaan helpommin laittaa viestiä jos uusintaa haluaa. Ja tähän tulee varmasti todella laadukkaita vastauksia palstan tuntien, mutta katsotaan nyt.
Kommentit (25)
Kyllä sen kertapanosta tietää, kannattaako nähdä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Olette kuvottavia "ihmisiä".
Nieletkö?
NO mitä hittoa kainostelet, tietysti voit laittaa viestiä että oli mukavaa kelpaisi toisenkin kerran. Ei sitä voi ajatella väärin jos on sovittu että pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
NO mitä hittoa kainostelet, tietysti voit laittaa viestiä että oli mukavaa kelpaisi toisenkin kerran. Ei sitä voi ajatella väärin jos on sovittu että pelkkää seksiä.
No on joskus ymmärretty väärin. Joutunut vakuuttelemaan, että muuta en kaipaa. Toinen on, että jos minä kysyn tapaamista, ei tulla. Se on aina mies joka ilmoittaa milloin hänelle sopii. Eli on vaan korkea kynnys sitä viestiä lähettää. Oli vaan kivaa ja uskon että molemmin puolin. Ja asuisi lähelläkin, mikä ei ole itsestään selvää täällä pienemmällä paikkakunnalla. Mut ehkä odotan vielä päivän pari.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yhden yön juttuja.
Ja sitähän tässä kysyttiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on joskus ymmärretty väärin. Joutunut vakuuttelemaan, että muuta en kaipaa. Toinen on, että jos minä kysyn tapaamista, ei tulla. Se on aina mies joka ilmoittaa milloin hänelle sopii. Eli on vaan korkea kynnys sitä viestiä lähettää. Oli vaan kivaa ja uskon että molemmin puolin. Ja asuisi lähelläkin, mikä ei ole itsestään selvää täällä pienemmällä paikkakunnalla. Mut ehkä odotan vielä päivän pari.
Kuulostaa ihan oudolta alistumiselta. Että ihan pitää miehen pillin mukaan tanssia. Oliko tämä joku bdsm juttu?
Siinä on ollu mies paikallaan, kun uusintaakin kaipaat:) rohkeasti vaan yhteyttä. Eihän sitä tiedä mihin johtaa, vaikka suhdetta et tällä hetkellä kaipaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan oudolta alistumiselta. Että ihan pitää miehen pillin mukaan tanssia. Oliko tämä joku bdsm juttu?
No jos mies ehdottaa tapaamista ja en ehdi tai jaksa, niin sanon sen. Hän on kiireisempi, niin ehdotelkoon sitten itse, kun sopii. Minä en viitsi. Ja kun kyse on vain seksistä, en tuollaisesta jaksa välittää, parisuhteessa en katselisi.
Jos kyse on vaan seksistä ja tunteet eivät ole mukana, niin miksi ihmeessä et suoraan kysy ja ehdota? Jos ei halua, niin sanoo, että ei kiitos ja sitten siirryt seuraavaan.
Taisit sittenkin salaa vähän ihastua kun mietit asiaa noin paljon?
Rojut ränniin ja seuraavaa minkkiä metsästämään. Joskus heitän prepaidin menemään kun joku koittaa takertua. Useimmiten vedellään ilman kumia. Parempi kun ei jää mitään yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin ja ulkomuotoon ehkä ihastuin. Luonteesta en kyllä tiedä, kun ei juuri tunneta. Tottakai nuo ensin mainitut on tärkeitä myös parisuhteessa. Mulla oli seksisuhde vastaavaan tapaukseen ja tykkäsin kyllä tästä miehestä. Mutta ei siitä mitään oikeaa suhdetta voinut tulla tiettyjen asioiden takia. Toki jos siinä sit molemmat ihastuisi, niin ei kai se suhde mahdoton ajatus olisi. Mutta en kyllä tällaista toivetta elätä. Säännöllistä seksiä vaan kaipaan, ei ne yhden yön jutut niin nappaa. Tähän asti ei vaan kukaan ole erottunut sieltä, että oon vaan jättänyt sen jatkon auki ja päätöksen miehelle. Et haluaako vielä uudestaan. Nyt oli niin hyvää seksiä, että itselläkin jäi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin ja ulkomuotoon ehkä ihastuin. Luonteesta en kyllä tiedä, kun ei juuri tunneta. Tottakai nuo ensin mainitut on tärkeitä myös parisuhteessa. Mulla oli seksisuhde vastaavaan tapaukseen ja tykkäsin kyllä tästä miehestä. Mutta ei siitä mitään oikeaa suhdetta voinut tulla tiettyjen asioiden takia. Toki jos siinä sit molemmat ihastuisi, niin ei kai se suhde mahdoton ajatus olisi. Mutta en kyllä tällaista toivetta elätä. Säännöllistä seksiä vaan kaipaan, ei ne yhden yön jutut niin nappaa. Tähän asti ei vaan kukaan ole erottunut sieltä, että oon vaan jättänyt sen jatkon auki ja päätöksen miehelle. Et haluaako vielä uudestaan. Nyt oli niin hyvää seksiä, että itselläkin jäi mieleen.
Jaa, jos ihastumassa on niin en näkisi enää uudestaan jos on ollut selvää toisen puolesta ettei mitään tapailua ole luvassa. Hajotat vaan ittes.
Nuori ja tyhmä. Susta saa joku vielä hyvän vaimon itselleen.
No tää mies laittoi itse viestiä minulle eilen. Kysyi kuulumisia ja sanoi että oli kivaa viimeksi. Jos hän ei halua muuta kuin seksiä, se on ok. Jos tulisi oikeita tunteita, peli poikki. Minulla on ollut ennenkin fwb juttua, toki siihen toiseen vähän ihastuu, mutta ei liikaa. Se edellinen tyyppi kun ei "onneksi" ollut täydellinen, niin ei tullut mitään suhde haaveita. Tätä uutta miestä en juuri tunne, joten vaikea sanoa. On vaan ulkoisesti täydellinen ja seksi oli huippua, aivan kuten se edellinenkin oli. Tai on hänkin vielä välillä kuvioissa, mutta harvoin enää on nähty.
Nostellaan.