Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistatteko matchin heti yhden yön jutun jälkeen?

Vierailija
29.11.2020 |

Etenkin miehet, poistatteko sen matchin tinderissä, jos ei ole mielenkiintoa enää nähdä? Oli vaan tuossa yksi varsin pätevä kaveri, oltiin puhuttu kyllä, että seksistä vaan kyse. Tapaamisen jälkeen joutui kiireellä lähtemään, joten ei tullut kyseltyä uusintaa. Ja siis ihan oikea syy, miksi oli kiireinen, oli muuten tosi ystävällinen jne. No, ei ole nyt viestiä laittanut, mutta ei myöskään poistanut. Oli kuitenkin sen verran hyvää seksiä, että kelpaisi uudestaankin joskus. Suhdetta en kaipaa. Naisena vaan järjetön kynnys kysellä perään, kun miehet tuntuu ymmärtävän sen väärin. Että jäisin perään roikkumaan tms. Vaikka ihan puhtaasti seksistä kyse. Ja mies varmaan helpommin laittaa viestiä jos uusintaa haluaa. Ja tähän tulee varmasti todella laadukkaita vastauksia palstan tuntien, mutta katsotaan nyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hakevat eri asioita. Itse en ensitreffeillä hyppää sänkyyn ellen usko tulevan toisia treffejä. 

Vierailija
22/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli niin hyvää seksiä, että itselläkin jäi mieleen.

Mutta oliko se sille miehelle hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli niin hyvää seksiä, että itselläkin jäi mieleen.

Mutta oliko se sille miehelle hyvää?

No laittoi ainakin viestiä minulle eilen ja sanoi että oli. Ja näin arvelinkin, tuskin olisi silloin heti perään vetänyt uusintakierrosta, eli kahdesti sai. Siksi sille lopulta kiire tulikin.

Vierailija
24/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän huorien elinkeinon on käynyt Tinderin tulon jälkeen? Tinderistä kun saa ns ilmaishuoraa helpommalla kuin varaamalla ajan elinkeinoharjoittajalta.

Vierailija
25/25 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset hakevat eri asioita. Itse en ensitreffeillä hyppää sänkyyn ellen usko tulevan toisia treffejä. 

Näinhän se on. Meillä oli sovittu ihan seksitreffit, joten selvää oli mitä tapahtuu. Minä en välttämättä parisuhdetta nyt kaipaa, joten tuo sopi minulle hyvin. Yhden yön jutut ei myöskään kiinnosta, mieluummin sitten joku vakityyppi.