Mitähän sitä taas valehtelisi tuttavan lapsen synttäreillä.
Siellä kun aina kysellään että miksi sulla ei ole töitä?menetkö jotain opiskelemaan?yms niin aina joutuu valehtelemaan.
Kommentit (30)
Miksi pitää valehdella? Oletko työkyvytön?
Niin miksi pitäisi valehdella? Tai sano, että ei ole sinun asiasi.
No mikä on se ei-hyväksyttävä syy, jota ei voi rehellisesti kertoa?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:20"]
Ei tarvitse valehdella, kun kerrot, että aloitat kesäkuusta sen puhelinmyyjän työsi.
[/quote]
En kerro niistä koska tuskin montaa viikkoa kestää. Toivon saavani mieheni tässä ajassa taivuteltua siihen mun yrittäjyyteen.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:23"]
No mikä on se ei-hyväksyttävä syy, jota ei voi rehellisesti kertoa?
[/quote]
Fyysiset sairaudet ja oppimisvaikeudet,mies ei halua että niistä tuttaville puhutaan vaan aina yritän jotain ympäripyöreää vastata.
Jos tuttavasi kuuluu av:n lukijoihin, ei tarvitse valehdella mitään. Hän kyllä jo tietää sinusta ja elämästäsi aivan kaiken. :D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:29"]
Jos tuttavasi kuuluu av:n lukijoihin, ei tarvitse valehdella mitään. Hän kyllä jo tietää sinusta ja elämästäsi aivan kaiken. :D
[/quote]
No ei kuule kuulu.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:24"]
Ei tarvitse valehdella, kun kerrot, että aloitat kesäkuusta sen puhelinmyyjän työsi.
[/quote]
En kerro niistä koska tuskin montaa viikkoa kestää. Toivon saavani mieheni tässä ajassa taivuteltua siihen mun yrittäjyyteen.
[/quote]
Sinähän lupasit yrittäväsi kaiken mahdollisen, jotta onnistut siinä puhelinmyynnissä. Jos asenne on tosiaan tuo, että kaikkensa yrittämällä pystyy pitämään työpaikan muutaman viikon niin tsemppiä miehellesi ja kerro terveiset ettei missään nimessa antaisi periksi!
Sanot vaan että et halua puhua suunnitelmistasi etukäteen jos eivät vaikka toteutuisikaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:33"]
Sanot vaan että et halua puhua suunnitelmistasi etukäteen jos eivät vaikka toteutuisikaan.
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:24"]
[/quote]
[/quote]
Sinähän lupasit yrittäväsi kaiken mahdollisen, jotta onnistut siinä puhelinmyynnissä. Jos asenne on tosiaan tuo, että kaikkensa yrittämällä pystyy pitämään työpaikan muutaman viikon niin tsemppiä miehellesi ja kerro terveiset ettei missään nimessa antaisi periksi!
[/quote]
Ilmeisesti et ole koskaa tehnyt puhelinmyyntityötä niin et tajua että vaikka kaikkensa tekisi on hyvin vaikea tänä päivänä saada lehtiä myydyksi. Ja minä kyllä haluan alkaa yrittäjäksi ja tiedän mieheni siihen suostuvan kun kuulee uhkaukseni.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:41"]Ja minä kyllä haluan alkaa yrittäjäksi ja tiedän mieheni siihen suostuvan kun kuulee uhkaukseni.
[/quote]
Uhkailuhan se onkin rakentavin tapa ratkoa taloudellisia erimielisyyksiä. Ei kannata kirjoittaa paperille yrittäjyyden plussia ja miinuksia kohdallasi, kunhan alat kunnolla uhkailemaan niin siitä se elämä kirkastuu.
Huhhuh...
Ei kai nykyään tarvitse edes valehdella, kun työpaikkoja ei edes ole. Sanot että siksi, kun sinua ei ole valittu hakemiisi työpaikkoihin. Opiskelukysymyksiin voit vastata että sitäkin on mietitty.
Olet nyt ollut työttömänä 20 vuotta putkeen. Ihan tottako tuttava jaksaa joka synttäreillä kysyä uudestaan, miksi sulla ei ole töitä? Onko se jotenkin hidas tajuamaan?
[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 11:44"]
Olet nyt ollut työttömänä 20 vuotta putkeen. Ihan tottako tuttava jaksaa joka synttäreillä kysyä uudestaan, miksi sulla ei ole töitä? Onko se jotenkin hidas tajuamaan?
[/quote]
tämän tuttavan olen tuntenut vasta 8v.
Vastaat että hullut työtä tekee, viisaat pääsee vähemmällä.
No kerro nyt miten ajattelit uhkailla miestä, ellei suostu?