Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoi eronnut nainen Tinderissä!

Vierailija
29.11.2020 |

Voisitko laittaa ihan jo profiilitekstiin, jos sinulla on yli 2 lasta tai koira? Helpottaisi sopivan kumppanin löytämistä. Minusta tärkeitä perusjuttuja ei pidä pantata treffeille asti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa eronnut nainen haluaa. Vähän jonninjoutavia lepertelet Ap ja sen jälkeen suoraan toimeen vaan.

Vierailija
22/24 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä lapsiluvulla on kun en ole etsimässä lapsilleni uutta isää?

Yhden lapsen äiti ehtii useimmin treffeille kuin kolmen.

Millä perusteella? Jos mulla on teini-ikäiset lapset, niin kuinka en ehtisi treffeille? Tai jos mulla olisi kolme pientä; samaan hoitopaikkaan samaan aikaan ne on treffien ajaksi vietävä. Lapset ovat puolet ajasta isällään, ihan hyvin siinä ehtii treffailemaan. Kummallisia olettamuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa eronneista ei halua enää asua kenenkään kanssa parisuhteessa, vaan vain tapailla jotain tiettyä. Ihme oletus että kaikkien lopullinen tavoite on muuttaa yhteen jonkun kanssa. Kun aikuisena saa sen oman kodin ja omat tavat olla ja elää niin se ei ole mikään itsestäänselvyys josta helposti luopuu.

Vierailija
24/24 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole profiilissa mainintaa lapsista. En etsi mitään vakavaa ja lapset on jo niin isoja, että eivät haittaa treffailua. Keskustelun aikana asia tulee kyllä nopeasti ilmi.