Hoi eronnut nainen Tinderissä!
Voisitko laittaa ihan jo profiilitekstiin, jos sinulla on yli 2 lasta tai koira? Helpottaisi sopivan kumppanin löytämistä. Minusta tärkeitä perusjuttuja ei pidä pantata treffeille asti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä lapsiluvulla on kun en ole etsimässä lapsilleni uutta isää?
Yhden lapsen äiti ehtii useimmin treffeille kuin kolmen.
Millä perusteella? Jos mulla on teini-ikäiset lapset, niin kuinka en ehtisi treffeille? Tai jos mulla olisi kolme pientä; samaan hoitopaikkaan samaan aikaan ne on treffien ajaksi vietävä. Lapset ovat puolet ajasta isällään, ihan hyvin siinä ehtii treffailemaan. Kummallisia olettamuksia.
Suuri osa eronneista ei halua enää asua kenenkään kanssa parisuhteessa, vaan vain tapailla jotain tiettyä. Ihme oletus että kaikkien lopullinen tavoite on muuttaa yhteen jonkun kanssa. Kun aikuisena saa sen oman kodin ja omat tavat olla ja elää niin se ei ole mikään itsestäänselvyys josta helposti luopuu.
Mulla ei ole profiilissa mainintaa lapsista. En etsi mitään vakavaa ja lapset on jo niin isoja, että eivät haittaa treffailua. Keskustelun aikana asia tulee kyllä nopeasti ilmi.
Munaa eronnut nainen haluaa. Vähän jonninjoutavia lepertelet Ap ja sen jälkeen suoraan toimeen vaan.