Miehen käytös seksin aikana
Ehkä hieman erikoinen kysymys tai keskustelun aloitus mutta asiaa ihmetyttää minua.
Olen seurustellut nyt pian vuoden mieheni kanssa ja kaikki asiat ovat hyvin, hän on todella kiltti ja mukana mutta ei lapatossu.
Seksissä kuitenkin vaihdellaan ääripäästä toiseen, joskus ollaan kovin rajuja/kovaotteisia ja toisinaan erittäin helliä. Tämä ihmetyttää minua, miksi vaihtelee niin paljon? Varmasti monelle tuttua mutta olen itse jotenkin pitkässä avioliitossa ennen tottunut siihen että miehen seksuaalinen käytös pysyi hyvin samana vuodesta toiseen.
Minua ei siis haittaa asia yhtään vaan ihmettelen sitä pelkästään. Onko muilla kokemuksia? Kyseessä hieman alle 40v mies jos sillä merkitystä.
Kommentit (8)
Varmaan vaihtelee fiiliksen mukaan, meillä ainakin näkyy jos on kovasti stressiä tms.
Kuulostaa arvaamattomalta jos ei tiedä millä hetkellä toinen riuhtoo repii ja milloin silittää. Joutuisi pelkäämään. Kai hän mielialansa, fetissiensä ja kontrollointihalunsa mukaan - arvostaako toista vai meneekö pelkkä seksi toisen kunnioituksen edelle. Yleensä noista keskustellaan kumppanin kanssa, ei tehdä omia päätöksiä naisen puolesta. Ehkä et tunne kenen kanssa menit yhteen, luonne ja kaapista tulee esiin kaikenlaista, kun alat tutkimaan? Jos oikeasti välittää toisesta, niin miksi käyttäisi kovia otteita luvattomasti?
Joskus panettaa joskus tykkää rakastella.... Etkö muka itse mieti välillä että rajusti keittiön pöydällä ois kiva ja toisinaan laitat hempeetä musiikkia ja kynttilöitä vinkiksi?
niin pitää ollakin - yllätyksellistä
☺️
Minulla fwb suhde erään miehen kanssa. Ja tuttua tuo vaihtelu. Tosin se tietty vaihe kestää parikin kuukautta. Välillä haluaa vaan ihan perusjuttuja. Välillä taas ihan muuta, hänellä eräs fetissi. Mietin et jos sit välillä häpeää jotenkin tuota fetissiään ja ei uskalla antaa vaan mennä. Vaikka se ei mikään kovin erikoinen fetissi olekaan ja minäkin siitä tykkään. Mutta en sitten tiedä. Ja kun ei olla oikeassa suhteessa, ei viitsi niin tarkkaan kysellä.
Meillä ainakin ollaan aina tasaisin tylsiä, toivottaisiin vaihtelun tervetulleeksi!