Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset kiusaa? Minkälainen ihminen on tyypillinen koulukiusaaja?

Vierailija
08.04.2014 |

Haluaisin tietää mitä sellaisen ihmisen pään sisällä liikkuu, joka kiusaa? Mulla on nimittäin yksi tuttu, joka on muuten ihan "normaali" mutta aina kiusaamiseen taipuvainen, esim. opiskeluaikana kiusasivat yhtä tummaihoista luokkakaveria kaikenmaailman typerillä tempauksilla, yhtä opettajaa ja naispuolista opiskelukaveria ammattikoulussa.. kaikkia jotka eroaa vähän joukosta. Mulle ja kaikille kunnioittamilleen ihmisille on tosi kiva mutta kyllä mulla on mennyt maku ko. tyypistä. Voisko joku kertoa, mikä on tuollaiseen käyttäytymiseen syy?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten kiusaajien tekosia katsotaan usein läpi sormien. Meillä lentoemäntänä kiusaajat osin ovat jopa kovin "suosittuja", koska heillä on tavalla tai toisella sosiaalista statusta...

Robotit(kahvin kaataminen ja neuvojen antaminen) vois hoitaa ton alan, ettei ”blondit” kiusaa. Osaan kuvitella millasii tyhjäpäitä ne dominoijat on.

Hanki kunnon ammatti, missä kiusaajat ei pärjää vaikka vähän kaikkiallahan luusereita on, valitettavasti.

Vierailija
22/26 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumahenkisyys + empatiakyvyttömyys + halu piilottaa omat puutteet = kiusaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laumahenkisyyshän on juuri osa sitä ei-älymystöllistä ekstroverttipiiriä, ns. kovikset, vaikka todellisuudessa älykkäimmät näyttää kaapin paikan yhteiskunnassa, jotta se pyörii.

Vierailija
24/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumahenkisyyshän on juuri osa sitä ei-älymystöllistä ekstroverttipiiriä, ns. kovikset, vaikka todellisuudessa älykkäimmät näyttää kaapin paikan yhteiskunnassa, jotta se pyörii.

Tätä samaa edustaa myös suuri osa kokoomuksesta, kapitalisteista ja tyhmiä ihmisiä persettä nuoleva, teeskentelevä, maailman kovisten kanssa toimeen tuleva istuva presidentti, Haavisto ei olisi sitä vaikka älykkäämpi johtaja olisikin; maailma on paha paikka.

Vierailija
25/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusattu ja siihen osallistui hyvin monet oppilaat, lähinnä pojat. Se oli päivittäistä ilkeiden kommentteijen ja huomioiden tekoa. Jouduin jossain ryhmätyössä ryhmään jossa oli lähinnä näitä poikia. He kysyivät miksi olet tuommoinen? Oletko ujo? Onko sinulla kavereita? Sitten nauroivat räkäisesti. Toisella kertaa sitten saattoi olla että he tunnilla puhuivat ja keksivät jotain vitsejä painostani tai typristä ilmeistä ja kun tulin kouluun niin sanottiin ”Tuolta tulee se (joku haukkumanimi)”

Tuntuu että tämmöisten päässä ei liiku kuin sellainen ihmetys minua kohtaan, jotenkin he eivät vain tajunneet miksi olen vähän erilainen kuin muut ja se jostain syystä häiritsi heitä päivittäin.

Vierailija
26/26 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koulukiusattu ja siihen osallistui hyvin monet oppilaat, lähinnä pojat. Se oli päivittäistä ilkeiden kommentteijen ja huomioiden tekoa. Jouduin jossain ryhmätyössä ryhmään jossa oli lähinnä näitä poikia. He kysyivät miksi olet tuommoinen? Oletko ujo? Onko sinulla kavereita? Sitten nauroivat räkäisesti. Toisella kertaa sitten saattoi olla että he tunnilla puhuivat ja keksivät jotain vitsejä painostani tai typristä ilmeistä ja kun tulin kouluun niin sanottiin ”Tuolta tulee se (joku haukkumanimi)”

Tuntuu että tämmöisten päässä ei liiku kuin sellainen ihmetys minua kohtaan, jotenkin he eivät vain tajunneet miksi olen vähän erilainen kuin muut ja se jostain syystä häiritsi heitä päivittäin.

Ylitit apinalauman ymmärryksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi