Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Suomessa ole vieläkään järjestetty mielenosoitusta?

Vierailija
08.04.2014 |

Valtio tekee mitä tykkää, suomalaiset hetken aikaa kihisevät kiukusta internetin ihmeellisessä maailmassa ja sen jälkeen mukisematta hyväksyvät kaiken paskan, mitä vain eteen tulee. Jatkuva alkoholiveron nousu, järjettömät ehdotukset alkoholilain uudistuksesta, lapsilisien leikkaus, kansanedustajien palkankorotukset yms.yms.

MIKSEI SUOMESSA JÄRJESTETÄ MIELENOSOITUSTA? Kaikki vaan mukaan!

Ps. tässä vielä viimeisin älynväläys:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288675175970.html?pos=ok-nln

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
2/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nössölässä mitään järjestetä, nyrkin puristaminen taskussa on jo suuri mielenosoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puhelin käteen ja ala järkätä, älä vain valita Vauva-palstalla.

Vierailija
4/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just itsekin vaan ruikutatte ja odotatte, että joku muu järkkää. Se yhteiskunta-niminen heppu ehkäpä, siis se joka ei hoida taas tätäkään hommaa...

Vierailija
5/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No järjestä. Vai eikö peffa nouse penkistä? Vanha kunnon Jokuko senkin homman hoitaisi ja sinä katsoisit tyytyväisenä tv-uutisista?

Vierailija
6/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana passiivi: "miksei ole järjestetty" :D Nyt vaatimaan tilille niitä, jotka eivät ole järjestäneet mielenosoitusta, jumalauta!

Vierailija
7/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska leikkaukset on pakko tehdä, jos aiotaan huolehtia heikoimmista tulevaisuudessakin. Lainalla ei voi elää ikuisesti, vaan tuloja on tultava jostain.

Suosittelen tutustumaan edes hieman maailman ja Suomen tämän hetken taloustilanteeseen ennen kuin ehdotetaan, että kaikille kaikkea lisää. Mistä otat? Kuka maksaa?

Vierailija
8/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse ei toki kannata mitään tehdä. Annas kun arvaan, mikä sun selitys on... "No kun mulla on nämä lapset"

Eikö niin? Niin ne on muillakin.

Vierailija
9/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bhuhahahahha, mua ei mitkään alkoholiveron tiukennukset kiinnosta :D

Ootko juoppo`?

Vierailija
10/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoituksen sijaan kaikki voisivat tehostaa toimiaan veronmaksamisen ja työllisyyden eteen. Raha ei ilmesty mielenosoituksilla, vaan työtä tekemällä. Mielellään sellaista työtä, josta maksetaan ulkomailta. Toisiamme palvelemalla emme tule toimeen.

Vierailija
11/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:26"]

Joo, itse ei toki kannata mitään tehdä. Annas kun arvaan, mikä sun selitys on... "No kun mulla on nämä lapset"

Eikö niin? Niin ne on muillakin.

[/quote]

Me syödään jo tällä hetkellä lastenkin tulevaisuutta. Jos emme vähennä lainaksi elämistä, maksajia ovat lapset, joilla ei ole mitään sosiaaliturvaa tulevaisuudessa.

Vierailija
12/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa mitä viina maksaa. En käytä.

Vierailija
13/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun joku oikeasti järjestää mielenosoituksen niin nauretaan sille, kun pomokin nauraa ja ne on kuitenkin jotain hippejä tai kommareita. Äänestämällä kokoomusta olen melkein yhtä kova jäbä kuin Wahlroos.
.
Sellainen on suomalainen.

Vierailija
14/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 16:28"]

Mielenosoituksen sijaan kaikki voisivat tehostaa toimiaan veronmaksamisen ja työllisyyden eteen. Raha ei ilmesty mielenosoituksilla, vaan työtä tekemällä. Mielellään sellaista työtä, josta maksetaan ulkomailta. Toisiamme palvelemalla emme tule toimeen.

[/quote]

Mielenkiintoinen kommentti. Kuitenkin ihmisiä jatkuvasti houkutellaan ryhtymään yrittäjiksi. Aika harvassa vaan ovat ne yksityisyrittäjät, jotka voivat ryhtyä tekemään kauppaa ulkomaille. Vai pitäisikö siivousyrittäjän tehdä päiväkeikkaa Euroopassa?

Vierailija
15/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun siellä on niin helkkarin kylmä tuuli, etten minä ainakaan sinne lähde kyltti kourassa palelemaan ja autoja hakkaamaan.

Vierailija
16/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais miettiä tosi tarkkaan, ketä äänestää missäkin vaaleissa

Vierailija
17/17 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mulle seurauksista välittämättä -kansa taas äänessä. Voisiko ajatella tän niin, että nyt vaan on suomalaisten vuoro laskea elintasoaan? Miksi meillä pitäisi olla kaikkea, vaikkei suurimmalla osalla maailman ihmisistä ole?

Pahimpia ovat ne jeesustelijat, jotka valittavat suomalaisten elintason leikkauksista ja samaan aikaan pitävät meitä kehitysmaiden sortajina. Koittakaa nyt päättää, pelastetaanko suomalaiset lapsiperheet, ilmasto vai kehitysmaat. Kaikkea ei voi saada. Meillä sentään on edelleen mahtavat olot leikkauksista huolimatta. Kaikki on niin kovin suhteellista ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä