JÖSSES! Kay Bojensenin puinen APINA kork.43cm Stokkalla 890euroa!!!
Kommentit (45)
onks toi hulluil päivil? hitsi oon halunnu tollasta pitkää, sopis just hyvin mein afrikkaolkkariin!
Ihan käsittämätöntä jos joku maksaa tuollaisesta puuapinasta lähemmäs tonnin. Itse en maksaisi kyllä edes kymppiäkään. Tuohan on kuin joku lasten lelu.
Kyllä se kohta okv:n sisustuksesta löytyy ;)
Onks se siis oikea hinta!? Uskoin ihan, että nyt on lipsahtanut nolla perään, vaikka pilkku heti 8:n jälkeen olis oikea kohta. Ei voi olla mahdollista, että joku ostaisi sen!! Mistähän saisi tietää, montako menee kaupaksi...
Niin, paljonko tollanen oikeasti maksaa, jos nyt on hyvässä alennuksessa?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:25"]
[/quote]
Eikös siellä jo ole se?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:32"]
Niin, paljonko tollanen oikeasti maksaa, jos nyt on hyvässä alennuksessa?
[/quote]
1500e luokkaa, ainakin nettikaupoissa.
Kantsii ostaa enemmin kaksi 20 cm:n apinaa ja viritellä ne päällekkäin. Ne maksaa vain 135 euroa kappale :D
Onhan tuo periaatteessa kivan näköinen, mutta IKINÄ en maksaisi hyödyttömästä esineestä noin paljoa. En koskaan, ikinä, vaikken pienituloinen olekaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:25"]
[/quote]
Eikös siellä jo ole se?
[/quote]
Sillä on se pienempi.
Miks tollasen edes haluaisi kotiinsa? En ottaisi, vaikka Stockalla arvottaisiin niitä ja voittaisin.
Halpaa kuin saippua! Katsoin kuvastosta että onpas kiva apina, tuollaisesta voisi maksaakin vähän...kunnes näin hinnan. Ymmärrän, että design ja laatu maksavat, mutta ton apinan ostamisen sijaan voisi ripustaa kaulaansa kyltin "Olen valmis maksamaan 890 euroa (tai 1500, huh) puuapinasta. Kyllä: puuapinasta" ja kuunnella vastaantulijoiden mielipiteitä.
Mä oon huomannut tuon hinnan jo kauan sitten! Katselin blogin sisustuskuvia, jossa oli tämä aina hehkutettu apina ja itsekin sitten googletin hinnan, niin voi jeesus! Kuinka tolvana idiootti pitää olla, että maksaa puisesta pienestä apiasta noin paljon :D
Perkule, nyt tahvo kyytiin ja mamman kanssa shoppailemaan.
Kannattaisi mennä autotallin perälle nikkaroimaan apinoita!
Tuota ei ostaisi kukaan, jos niitä myytäisiin penninvenyttäjän krääsämyymälässä vitosella.
Mutta lätkäistäänpä utopistinen hinta ja liimataan design-lappu päälle, niin johan kuola valuu bloggareilla ja kateellisilla kansalaisilla. Ihmeellinen on maailma!
en ikinä lue mitään blogeja mutta nyt kiinnostaisi katsoa kuvia muusta sisustuksesta tuon apinan ympärillä. Eli mistä löydän edellisten kommenttien blogin, missä se apina on? Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:54"]
en ikinä lue mitään blogeja mutta nyt kiinnostaisi katsoa kuvia muusta sisustuksesta tuon apinan ympärillä. Eli mistä löydän edellisten kommenttien blogin, missä se apina on? Kiitos!
[/quote]
tässä http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/03/leikkisa-hang-on-naulakko
Sillä on myös se perkeleen kallis puinen norsu
http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/03/leikkisa-hang-on-naulakko
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 22:54"]
[/quote]
http://www.timeoftheaquarius.com/2014/02/dyson-hot-cool.html
Sehän on hieno, kallis statussymboli ja hyvässä alennuksessa vieläpä :)