5v tytär sanoo, että pimppaan koskee
Mitä voisi olla? Tyttö on ajanut pyörällä paljon lähiaikoina, olisiko siitä.
Kommentit (11)
Meillä samanikäinen on vuosien varrella sanonut monesti samaa. Ei kuulemma satu paljon ja helpottaa ilmeisesti nopsaan. Olen kuitannut kasvukivuiksi. Kannattaa kuitenkin varmistaa ettei ole tulehdusta. Ja kai runsas pyöräilykn voi vaikuttaa..
Kuka tekee näitä tyttöjen alapääaloituksia koko ajan? Älkää vastatko..
Niin, älä nyt ainakaan ala hermoilemaan mistään pedofiliasta. Tuohon on monta miljoona kertaa todennäköisempää syytä :)
Veikkaisin pissatulehdusta. Juota paljon nestettä ja huolehdi että käy pissalla useasti päivässä. Pitäisi helpottaa muutamassa päivässä jos siitä on kyse.
Mä muistan mulla oli usein sama pienenä. Oisko pesun jälkeen jääny saippuaa joka kirveltää?
Pissatulehdukseen tepsii vain antibioottikuuri, hoitamattomana voi levitä munuaisiin, nostaa silloin myös kuumeen, että ei muuta kuin lääkärin pakeille varmistamaan asia.
No mitäs jos vaikka vilkaisisit ja nuuhkaisisit - siis ihan nyt ilman mitään pedofilia-ajatuksia. Onko hiertyneen näköisiä kohtia, joihin bepanthen voisi auttaa, onko hautunut kireissä housuissa (talkki auttaa pitämään kuivana isommallakin lapsella), jos ei kotikonstit auta päivässä niin sitten varaisin lääkäriaikaa.
Empä taida kuitenkaan sitä pimppiä nuuhkaista! Nivusessa oli joku hiertymän tapainen, haavaa ei näkynyt. Huomasin, että tytön polkupyörässä oli istuimensäätö päin prinkkalaa, nokkapuoli liian korkealla.. Ei ihme, että on hangannut. Ukko ei asiaa oo huomannu korjata, itse ruuvasin pyöränistuinta alemmas.
Pebanthen hoidolla mennään! ap
Helposti ärtyy pienillä, laita Bepanthenia.