Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v tytär sanoo, että pimppaan koskee

Vierailija
08.04.2014 |

Mitä voisi olla? Tyttö on ajanut pyörällä paljon lähiaikoina, olisiko siitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ärtyy pienillä, laita Bepanthenia.

Vierailija
2/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen on vuosien varrella sanonut monesti samaa. Ei kuulemma satu paljon ja helpottaa ilmeisesti nopsaan. Olen kuitannut kasvukivuiksi. Kannattaa kuitenkin varmistaa ettei ole tulehdusta. Ja kai runsas pyöräilykn voi vaikuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö.. miten pimpissä voi olla kasvukipuja??

Vierailija
4/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee näitä tyttöjen alapääaloituksia koko ajan? Älkää vastatko..

Vierailija
5/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, älä nyt ainakaan ala hermoilemaan mistään pedofiliasta. Tuohon on monta miljoona kertaa todennäköisempää syytä :)

Vierailija
6/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatulehdus?

Vierailija
7/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin pissatulehdusta. Juota paljon nestettä ja huolehdi että käy pissalla useasti päivässä. Pitäisi helpottaa muutamassa päivässä jos siitä on kyse.

Vierailija
8/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan mulla oli usein sama pienenä. Oisko pesun jälkeen jääny saippuaa joka kirveltää?

Vierailija
9/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdukseen tepsii vain antibioottikuuri, hoitamattomana voi levitä munuaisiin, nostaa silloin myös kuumeen, että ei muuta kuin lääkärin pakeille varmistamaan asia.

Vierailija
10/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos vaikka vilkaisisit ja nuuhkaisisit - siis ihan nyt ilman mitään pedofilia-ajatuksia. Onko hiertyneen näköisiä kohtia, joihin bepanthen voisi auttaa, onko hautunut kireissä housuissa (talkki auttaa pitämään kuivana isommallakin lapsella), jos ei kotikonstit auta päivässä niin sitten varaisin lääkäriaikaa.

Vierailija
11/11 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä taida kuitenkaan sitä pimppiä nuuhkaista! Nivusessa oli joku hiertymän tapainen, haavaa ei näkynyt. Huomasin, että tytön polkupyörässä oli istuimensäätö päin prinkkalaa, nokkapuoli liian korkealla.. Ei ihme, että on hangannut. Ukko ei asiaa oo huomannu korjata, itse ruuvasin pyöränistuinta alemmas.

Pebanthen hoidolla mennään! ap