Että mä tykkää tehdä osa-aikatyötä!
Teen 25h/vko. Käteen jää noin tonni ja työttömyyskassalta tulee sovitelua pvärahaa käteen noin 300 euroa.
Teen kulunkäyntiohjaajan työtä ja päivät ovat ihanan lyhyitä! Jää ihmeesti vapaa-aikaa.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:47"]
Samoin. Tosin minulla tällä hetkellä tuntimäärä vielä pienempi enkä saa lisäksi mitään. Olen myös koulunkäynninohjaaja.
[/quote]
Miksi et saa soviteltuapäivärahaa? ap
Työmäärä kuulostaa ihan leppoisalta, mutta eipä tuolla rahalla meidän perhettä elätettäisi...
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:47"]
Samoin. Tosin minulla tällä hetkellä tuntimäärä vielä pienempi enkä saa lisäksi mitään. Olen myös koulunkäynninohjaaja.
[/quote]
Miksi et saa soviteltuapäivärahaa? ap
[/quote]
En ollut työvoimatoimiston kirjoilla, kun otin työn vastaan. Ja toisaalta liiton päivärahat olivat loppu.
[/quote]
En ollut työvoimatoimiston kirjoilla, kun otin työn vastaan. Ja toisaalta liiton päivärahat olivat loppu.
[/quote]
Kyllä kelastakin voi hakea soviteltua. ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 19:19"]
Työmäärä kuulostaa ihan leppoisalta, mutta eipä tuolla rahalla meidän perhettä elätettäisi...
[/quote]
Meillä asuntolainat ja muut maksettu. Mies hankkii hyvin. Mulle toi on vähän kuin harrastus :) ap