Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUOH

Vierailija
08.04.2014 |

Nyt alkaa pikku hiljaa usko ja toivo loppua.
Elikkäs, mulla on ollut nyt noin 3 vuotta tuollainen hieman hernettä isompi patti silmän yläluomen ja kulmakarvojen välissä ulkoreunassa. Tavallaan siinä silmäkuopan kohdalla.
Ennen tätä pattia mulle tuli jostain mystisestä syystä näköhäiriöitä, kuten salamointia, välähdyksiä ja viiruja. Lisäksi ainakun mulla rupee tuohon pattiin koskemaan ja särkemään niin se tavallaan pullistuu/kovettuu, se on sellainen muljuava möhkylä ihon alla. Kävin monta kertaa valittamassa lääkärille patista ja välähdyksistä ( olin 18 vuotias, ja tottakai pelottaa) ja ihan KYSSissä silmälääkärille, ja kukaa ei oikein koskaan sanonu mitään. Tippoja vaan määrätty. Viimeksi eräs lääkäri sanoi ettei kaupungilla ole varaa lähettää jokaista silmäänsä valittavaa erikoispolille, ja toinen komppas että ei hän mitään pattia tunne, se on varmaan migreeniä.
 Noh, noista välähdyksistä yms sain sattuman kautta selville että se on normaalia, ja liittyy lasiaisen repeytymiseen tms..No mutta miksi kukaan silmälääkäreistä ei ole tätä sanonut mulle? Jos se on kerta normaalia ja tyyliin jokaiselta se repeää tms. mutta paranee sitte.
Nyt toi salamointi on loppunut, yksi ärsyttävä viiru vaan vielä leijailee näkökentässä. Mutta tuo patti.
Se kipu ja kuumotus on niin helvetillistä, että mä en kestä enää. Sain kun sainki kuitenki ensikuulle lähetteen silmäpolille, ja otin ihan kuvat tuosta patista kun se on kohonneena etten saa taas luulotautisen leimaa ja vähättelyä...

Onko kellään samanlaista ongelmaa silmän kanssa? Koska googlestakaan ei löytynyt suomeksi mitään, vain englanniksi. Ja tuntuu ettei uskalla luottaa enää lääkäreihin ollenkaan, kun nytkin selvitin iha ite että se patti on kyynelrauhasen kohdalla...
Jos selviääkin että se onkin syöpä, niin onko mulla oikeuksia pistää lääkäreitä vastuuseen kun ovat vaan pompotelleet ja vähätelleet?

Muuten olen kyllä terve ja hyväkuntoinen, rautaisella mielenterveydellä varustettu työssäkäyvä veronmaksaja. :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sun kannattaisi mennä yksityiselle, että tutkittaisiin kunnolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla