Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut! Vaikka olen suhteessa toisen kanssa.

Vierailija
29.11.2020 |

Olen seurustellut pitkään naiseni kanssa, ja rakastan häntä. Hän on kaunis ja upea ihminen. Koen kuitenkin jostain syystä kovaa vetoa erääseen salilla käyvään naiseen. Ei pelkästään ulkonäkö, vaan myös olemus ja se miten hän käyttäytyy esim jos joku hänen kanssaan puhuu. Äärimmäisen viehättävä. On myös vilkuillut minua siellä. Jätänkö asian vain sikseen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, mutta olen nainen. Varattu ja ihastunut yhteen mieheen johon törmään harrastuksissa. En haluaisi pettää, mutta silti olisi niin houkuttelevaa tutustua tähän toiseen mieheen. Ristiriitaista....

Vierailija
22/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puuttteita ja vikoja nykyisessä naisessa on?

Ei osannut valita kunnollista ja rehellistä miestä.

Erittäin osuvasti sanottu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekurin puutetta? Liian vähän kokemuksia siitä, kun toinen pettää ja miltä se tuntuu?

Vierailija
24/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisit jännitystä? Millaista jännitystä tarkemmin ottaen?

Vierailija
25/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä suhteessa on normaalia viehättyä myös muista ihmisistä. Loppukädessä kyse on kuitenkin moraalista ja omasta halustasi. Miettisin kuitenkin alkuun sinuna, miksi koet tarvetta tutustua naiseen? Kaipaatko jotain naiseltasi, ja siksi koet tarvetta haikailla jotain mitä et ehkä saa? Vai onko vain silkkaa himojen viemisenä olemista? Jokatapauksessa, jos et halua pettää, älä petä. Joko puntaroit tilanteesi niin, että haluat jatkaa naisesi kanssa, tai sitten eroat ja koitat onneasi tuon naisen kanssa.

Moraalitonta paskaahan tuo ap:n spekulointi on, mutta jos nyt oletetaan, että joku todella aikoisi kokeilla onneaan, niin harvoin varmaan jätetään hyvä suhde tuosta vaan ja sitten aletaan kokeilemaan jotain ihan random-tyyppiä, jonka kanssa onnistumisen todennäköisyys on varmaan jotain 10% luokkaa.

Ihminen on kuitenkin laskelmoiva eläin ja miettii, mikä on itselle parhaaksi. Siksi moni moraaliton tyyppi alkaakin liehitellä jotain toista kokeilumielessä jo oman suhteen aikana, ja jos homma alkaakin näyttää hyvältä ja todennäköiseltä onnistua, niin vasta sitten heivataan se vanha pois. Tuosta voi yrittää värittää ja siloitella jotain muuta, mutta moraalitonta touhua se on ja ihan molemmilla sukupuolilla tuota tapahtuu.

Vierailija
26/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan pettänyt kenenkään kanssa? Tuollaisestahan ne "suhteet" joskus lähtevät.

Petin tässä suhteessa alussa, ja kaduin tekoani. Olen aina ollut vähän sellainen "naistenmies" ja yrittänyt päästä siitä yli nykyisen kumppanin takia. Vaikeaa tekee välillä, kun kohtaa viehättäviä naisia. Aion silti olla pettämättä. Ap

Ehkä tuossa tilanteessa kannattaisi sitten pari kertaa miettiä, mitä sä oikeasti voit menettää yhden salimimmin pettämisen kanssa.

Sä otat riskin, jos alat pettämään. Piste. Mieti mikä se riski on!

Siinä vaiheessa turha itkee ja kitistä, jos nykyinen naisystäväsi saa tiedon ja pakkaa laukut. On aina mahdollista että saa tietoonsa.

Vierailija
27/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai näen jo silmissäni kun tuollainen ihana nainen (naisystäväsi) valuu suoraan jonkun kunnollisen miehen syliin vapautuessaan sinkkumarkkinoille. Antaa täydellistä ja ihanaa seksiä hänelle. Siitäs saat naistenmies jän-nis HAH.

Vierailija
28/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai näen jo silmissäni kun tuollainen ihana nainen (naisystäväsi) valuu suoraan jonkun kunnollisen miehen syliin vapautuessaan sinkkumarkkinoille. Antaa täydellistä ja ihanaa seksiä hänelle. Siitäs saat naistenmies jän-nis HAH.

Aivan, jän nä miehelle jännitystä elämään. haha haha

Vierailija
29/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään ei riitä

Vierailija
30/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa suhteista on nykyään avosuhteita. Ei rakkaudella ja sitoutumishalulla tai seurustelulla ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ehkä joskus 1950-luvulla näin vielä joku saattoi uskoakin. 

Hyvän parisuhteen voi rakentaa jonkun kanssa, hyvää seksiä taas voi hakea jostain muualta. Harvemmin yksi ihminen kaikessa on se paras vaihtoehto. Eihän kukaan varmaan syö samaa ruokaakaan aina vuodesta toiseen?

Vierailija
31/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kutsuisi naistaan nimityksellä "upea ihminen", tuota kuulee tällä palstalla usein naisten suusta että joku on "upea nainen".

Tämä on naisen provo.

Vierailija
32/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suoraan sanoen seksuaalista jännitystä. En tiedä mikä ongelma minulla on siinä, että vaikka vierelläni olisi kuka, haen lisäksi muuta säpinää. Onko muilla kokemuksia? Jos oma kumppani kuitenkin on se kenen kanssa haluaa seurustella. Ap

Vierailija
33/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa suhteista on nykyään avosuhteita. Ei rakkaudella ja sitoutumishalulla tai seurustelulla ole mitään tekemistä seksin kanssa. Ehkä joskus 1950-luvulla näin vielä joku saattoi uskoakin. 

Hyvän parisuhteen voi rakentaa jonkun kanssa, hyvää seksiä taas voi hakea jostain muualta. Harvemmin yksi ihminen kaikessa on se paras vaihtoehto. Eihän kukaan varmaan syö samaa ruokaakaan aina vuodesta toiseen?

Moni haluaakin takaisin vanhempiin arvoihin. Itseäni ei esimerkiksi kiinnosta laskelmoivat tyypit, jotka ottavat aina palan sieltä, toisen täältä, sen mukaan, mistä itse eniten hyötyvät. Hyötyköön ihan rauhassa, mutta minä en ole tekemisissä sellaisten kanssa. Sitoutuminen on itselle se juttu.

Vierailija
34/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi ap, että kun mun exäni lähti baarista kisumisun luo yöksi (ei asuttu yhdessä), oli meidän juttu ohi. Sillä ei ollut merkitystä, olivatko he tehneet mitään. En voinut enää luottaa. Kun yhteiset kaverit supisi, että pettääköhän tuo mies, niin koin tulleeni niin nöyryytetyksi että oksat pois.

Vierailija
35/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suoraan sanoen seksuaalista jännitystä. En tiedä mikä ongelma minulla on siinä, että vaikka vierelläni olisi kuka, haen lisäksi muuta säpinää. Onko muilla kokemuksia? Jos oma kumppani kuitenkin on se kenen kanssa haluaa seurustella. Ap

Koita nyt vähän analysoida itse itseäsi. Vai onko tämäkin taas joku provo, jossa haluat vaan kehitellä puheenaiheita huvikseen?

Vierailija
36/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei kutsuisi naistaan nimityksellä "upea ihminen", tuota kuulee tällä palstalla usein naisten suusta että joku on "upea nainen".

Tämä on naisen provo.

No kai sitä miehenä voi naistaan upeaksi kutsua, vaikka se ei yleistä täällä olisikaan :D Ei ole niin laajaa tutustumista täällä ollut, että tietäisin tällaisestäkin asiasta. Ap

Vierailija
37/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kokemusta tällaisesta.

Vierailija
38/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekurin puutetta? Liian vähän kokemuksia siitä, kun toinen pettää ja miltä se tuntuu?

Itseasiassa minua on petetty. Ensimmäisessä suhteessa. Sen jälkeen olenkin itse ollut se sika-pettäjä. Siksi haluankin oikeasti, vilpittömästi olla parempi. Kai sitä saa ihminen kehittyä tässäkin asiassa. Ap

Vierailija
39/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi ap, että kun mun exäni lähti baarista kisumisun luo yöksi (ei asuttu yhdessä), oli meidän juttu ohi. Sillä ei ollut merkitystä, olivatko he tehneet mitään. En voinut enää luottaa. Kun yhteiset kaverit supisi, että pettääköhän tuo mies, niin koin tulleeni niin nöyryytetyksi että oksat pois.

Tämän takia en halua pettääkään uudelleen. Silti näitä ajatuksia välillä tulee tai himoja. Mutta yritän kovasti olla parempi puoliso. Naiseni puhuu jo lapsista ja yhteisestä asunnostakin. Ap

Vierailija
40/43 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa minua on petetty. Ensimmäisessä suhteessa. Sen jälkeen olenkin itse ollut se sika-pettäjä. Siksi haluankin oikeasti, vilpittömästi olla parempi. Kai sitä saa ihminen kehittyä tässäkin asiassa. Ap

Sinuna kertoisin ihastumista ja pettämisestä ja antaisin sitten naisystävän päättää haluaako jatkaa. Illuusiosi siitä, että valinta on sinulla on valheellinen ja johtuu epärehellisyydestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän