Olen ihastunut! Vaikka olen suhteessa toisen kanssa.
Olen seurustellut pitkään naiseni kanssa, ja rakastan häntä. Hän on kaunis ja upea ihminen. Koen kuitenkin jostain syystä kovaa vetoa erääseen salilla käyvään naiseen. Ei pelkästään ulkonäkö, vaan myös olemus ja se miten hän käyttäytyy esim jos joku hänen kanssaan puhuu. Äärimmäisen viehättävä. On myös vilkuillut minua siellä. Jätänkö asian vain sikseen?
Kommentit (43)
Ihan normaalia. Minusta elämä olisi aika köyhää, jos voisi viehättyä ja ihastua vain yhteen ihmiseen kerrallaan.
Elämähän on valintoja. Mieti miksi olet naisesi kanssa, haluaisitko olla mieluummin juuri tuon salimimmin kanssa? Olisitko valmis menettämään tän nykyisen naisesi?
Tartu kiinni uuteen, anna palaa vaan. Yks elämä, jeah.
En halua erota tai pettää naistani. Jostain syystä silti houkuttaisi ajatus kyseisen naisen kanssa tutustumisesta. Ap
Tuollaisiahan viehättäviä kisumisuja useimmat naiset ovat. Noihin miehet sitten ihastuksissaan sortuvat. Toinen totuus ja puoli paljastuu arkea elämällä. Ihan miten vaan, itse valitset suuntasi.
Vierailija kirjoitti:
En halua erota tai pettää naistani. Jostain syystä silti houkuttaisi ajatus kyseisen naisen kanssa tutustumisesta. Ap
Oletkohan nyt vain sen lumoissa, että joku hyväkroppainen ja hyvännäköinen treenattu naikkonen on sua vilkuillut ja juuri sinä saat kivaa huomiota.
Oletko koskaan pettänyt kenenkään kanssa? Tuollaisestahan ne "suhteet" joskus lähtevät.
Pitkässä suhteessa on normaalia viehättyä myös muista ihmisistä. Loppukädessä kyse on kuitenkin moraalista ja omasta halustasi. Miettisin kuitenkin alkuun sinuna, miksi koet tarvetta tutustua naiseen? Kaipaatko jotain naiseltasi, ja siksi koet tarvetta haikailla jotain mitä et ehkä saa? Vai onko vain silkkaa himojen viemisenä olemista? Jokatapauksessa, jos et halua pettää, älä petä. Joko puntaroit tilanteesi niin, että haluat jatkaa naisesi kanssa, tai sitten eroat ja koitat onneasi tuon naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta houkuttaa, niin anna palaa vaan. Tiedä vaikka olisikin vielä sun tuleva aviopuolisosi, jos kerran et ole vielä naimisissa. Ehkä kannattaa nyk. naisystävälle kertoa kuitenkin uusista liikkeistäsi, että hän tietää ettet ole täysillä mukana suhteessanne.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan pettänyt kenenkään kanssa? Tuollaisestahan ne "suhteet" joskus lähtevät.
Petin tässä suhteessa alussa, ja kaduin tekoani. Olen aina ollut vähän sellainen "naistenmies" ja yrittänyt päästä siitä yli nykyisen kumppanin takia. Vaikeaa tekee välillä, kun kohtaa viehättäviä naisia. Aion silti olla pettämättä. Ap
Mitä puuttteita ja vikoja nykyisessä naisessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petin tässä suhteessa alussa, ja kaduin tekoani. Olen aina ollut vähän sellainen "naistenmies" ja yrittänyt päästä siitä yli nykyisen kumppanin takia. Vaikeaa tekee välillä, kun kohtaa viehättäviä naisia. Aion silti olla pettämättä. Ap
Miksi aiot olla pettämättä? Jos voin kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa fiksu. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vikoja ei ole, oikeastaan sen takia olen yrittänyt parantaa tapojani ja en olekaan säätänyt mitään tuon pettämisen jälkeen, joka tapahtui viiisi vuotta sitten. Naiseni on hyvännäköinen, lempeä, hauska ja empaattinen, reilu. Ehkä jos jotain vikoja etsin niin se, että kaipaan jännitystä. Eli ei sekään vika liity naiseeni. Joku tarve vaan. Seksiä suhteessamme on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillu = pillu = pillu
Jos et tiennyt, niin kukaanhan ei ole täydellinen. Jotain "puutteita" ja haasteita tulisi varmasti vastaan tässäkin salinaikkosessa, kun tutustuisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei osannut valita kunnollista ja rehellistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikoja ei ole, oikeastaan sen takia olen yrittänyt parantaa tapojani ja en olekaan säätänyt mitään tuon pettämisen jälkeen, joka tapahtui viiisi vuotta sitten. Naiseni on hyvännäköinen, lempeä, hauska ja empaattinen, reilu. Ehkä jos jotain vikoja etsin niin se, että kaipaan jännitystä. Eli ei sekään vika liity naiseeni. Joku tarve vaan. Seksiä suhteessamme on.
Siinä tapauksessa suosittelen sinulle sinkkuna olemista jo ihan suoraan. Voit sitten säätää miten haluat, hankkia jänniä yhden yön suhteita, viikko-pari kestäviä ym ym . Älä kiusaa enää noin ihanalta kuulostavaa naisystävääsi. Hän ansaitsee parempaa. Anteeksi suorapuheisuuteni.
Olet enemmänkin viehättynyt kuin ihastunut. Ethän edes tunne koko naista. Oma on valintasi, annatko mieliteolle vallan. Älä ainakaan seläntakana puuhaile. Jos kerran rakastat naistasi, uhraatko sen kaiken viehättymisen takia?