Hei olisimme lasten lasteni kanssa menossa mc donnelsista hakemaan sellaiset kerroshampurilais ateriat tm.s. ongelma on vain, etten ole tilannut sieltä ikinä mitään!
Meillä ei siis ole autoa ja kaikki yleensä tilaavat autosta niin saako sinne luukulle mennä ihan kävellen?
Olen tosissani en ole ikinä mäkkärissä käynyt!
Kommentit (33)
Tietysti saa. Se drive in on vain tehty autoilijoille helpoksi.
Saa mennä kävellen. Menet siihen luukulle ja sanot kelloshamppali kokakolalla.
Saa mennä luukulle. Monessa paikassa on kyllä sellaiset tilausautomaatit nykyään. Kysy lapsilta mitä ne haluaa tilata etukäteen. Muista, ettei mitään kiirettä ole.
Tilausautomaatit? Siis nyt en kyllä ymmärrä. Missä se tilausautomaatti on?
Voi ei onko tämä tosiaan näin vaikeaa? Voiko siihen tilausautomaattiin soittaa etukäteen tilauksen?
T.aloittaja
Ja voit ihan suoraan sanoa että oot eka kertaa donnelssilla ja et tiedä miten tilaaminen tapahtuu. Kyl ne siinä sit opastaa ne vaihtoehdot ja kastikkeet yms.
Huono provo, ei kukaan voi olla näin typerä. Samalla lailla toimii kuin hese sun muut paikat..
Voi vitsi. Taitaa jäädä tilaustekemättä. Minulla on aina vaikeuksia tuollaisten laitteiden ja automaattien kanssa.
Onko muka pakko tilata? Eikö vain voi mennä luukulle ja pyytää tuotteen ja maksaa?
T.aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, ei kukaan voi olla näin typerä. Samalla lailla toimii kuin hese sun muut paikat..
No ei kaikki niissa käy. Iteki kävin pari vuotta sitten eka kerran kahteen kymmeneen vuoteen ja sai vähä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kun minä en ole ikinä käynyt hesessä tai missään muussakaan tuollaisessa.
T.aloittaja
Noi voi helkkari, et tietenkään mene kävellen luukulle jos sisätila on auki ! Kävellen haetaan ruoka sisältä, sen takia ne siellä sisälläkin aina kysyy, että tuleeko mukaan vai syödäänkö paikan päällä !
1. Kävelet sinne sisään. 2. Pidöt turvävälin jonossa. 3. Menet tiskille. 3. Tilaat hampparit 4. Maksat
Menet ovesta sisään ja sanot "Kolme Big Mac-ateriaa laitti-kokiksella"
Sisätila?! Luulin, että sinne ei saa mennä sisälle, kun pöydätkin ovat ulkona :0?
Apua. Missä on siis ovi josta pääsee sinne sisälle?
Minä olen vain nähnyt ne luukut.
T.aloittaja
Kyseessä on siis kouvolan mc donnels.
Siinä lidlin vieressä.
T.aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on siis kouvolan mc donnels.
Siinä lidlin vieressä.
T.aloittaja
Kyllä se ovi löytyy. T. Kellomäestä jossa kyseinen mäkki sijaitsee..
No haluaisitkos sinä autta meitä ja tullakohta sen mäkkärin eteen?
T. Isoäiti
Vierailija kirjoitti:
No haluaisitkos sinä autta meitä ja tullakohta sen mäkkärin eteen?
T. Isoäiti
Eikun voi ei siis t. Aloittaja.
Olen tottunut käyttämään tuota isoäiti nimeä.
Meillä kyllä menee hetki ennen, kuin pääsemme sinne.
T. Aloittaja
Ei saa mennä kävellen! Ehdoton ehto mäkistä tilaamiselle on auto!
Ottakaa taksi ja pyytäkää ajamaan sinne luukulle!