Voiko laihdutuskuurilla (ylipainoa 15 kiloa) mitenkään estää tissien tyhjentymisen?
Onko mitään tehtävissä vai maksaako hoikempi olemus mulle roikkuvat tissit? Auttaako, kun urheilen ja treenaan paljon rintalihaksia? Käytän aina hyviä rintsikoita ja pudotan painoa hitaasti 0,5-1 kg viikossa. Kuppikoko on nyt E ja imetys jo teki osatehtävänsä eli ei nää mitenkään superkuosissa ole nytkään.
Kommentit (8)
Äh, mä oon ainakin luonnostani pikkutissinen, vain raskaana ja pyöreämpänä tisseissä on kokoa ja pyöreyttä. Vituttaa kun laihduttamisen muut positiiviset puolet varjostuu vähän tästä tissien kuihtumisesta. Ja mieheni on ns. tissimies. Silareitakaan en halua mistään hinnasta. Kertokaa mullekin jos on jotain vinkkejä, vaikka taitaa olla fyysisesti mahdotonta laihduttaa ns "paikallisesti". Tissit on rasvaa enimmäkseen kuitenkin :D
Jotain leikkauksia KAI on jossa tuutataan sitä kehon omaa rasvaa jostain toisesta kohdasta toiseen. Esim Madonnalla kai naamaan laitetaan vähän nuorentavaa rasvaa :D Luomu-tissit omasta pyllystä ?
Mun mies oli juuri lukenut, että rintaliiveillä ei olisi vaikutusta rintojen malliin. (Tosin sanoin hälle, et jos esim. harrastaa juoksua, niin väkisin se iho venyy, varsinkaan jollei ole kunnon urkka-rintsikoita). Mutta tulipa HYVIN helpottunut olo, mä kun oon aina luullu, et on pilannut rinnat sillä, etten käyttänyt tarpeeks ajoissa rintsikoita. (Pöllin lopulta äidiltä, kun kaikilla muillakin oli, ja hävetti kun mulla ei, se oli tietysti tyhmää pölliä, mutta äiti ei puhunut mulle menkoista eikä murkkuiästä mitään, -oli paljon baareissa, kun porukat oli eronneet joku aika aiemmin, ja äitiys jäi vähän toisijaiseksi- niin murrkuiän muutokset oli mulle nolo ja hävettävä asia, en olis kehdannut mennnä itse ostaa rintsikoita 14v ikäisenä. Pieni alustus ;) eli tieto siitä, et rintsikoiden vaikutus onkin vähäinen, helpotti, koska jollei mulla ole rintsikoita (G-kuppi), niin saan penaalin pysymään rinnan alla ihan helposti. (ja festareille olen nuorempana salakuljettanut 0.25l ja myös 0.5l litteitä viinapulloja rintsikoiden alla ;) pullon suu pikkusen saattais näkyä, mut kun en nosta käsiä kauheen ylös, niin se on aina mennyt läpi ). Takaisin asiaan, mammografiassa&ultrassa käydessä, mulle sanottiin et mulla on ns.ryhmyrinnat, eli ilmeisesti sellaset painavat, mitkä ei nuorena&hoikkanakaan pysyneet kuin liiveillä ylhäällä.
Eli, en usko että painonpudotus aiheuttaa rintojen tyhjentymisen, vaan se rintakudoksen "laatu" (mulla se ryhmyrintasuus roikottaa ne.)
ps. tätä et kysynyt,sori jos tuputan! mutta tulipa mieleen, et kun itse olen rintojen pienennys jonossa, niin kenties säkin saattasit päästä pienennys jonoon, jos haluat. Sillonhan ne automaattisesti myös kohotetaan. (terveyssyiden takia tästä puhuin, mulla on niskassa ja selässä alkavaa nivelrikkoa :( )
Ne tyhjenee, jos on tyhjentyäkseen. Riippuu kanssa vähän koostumuksesta, eli maitorauhasista ja rasvan suhteestä.
Rintalihaksen treenaamisella voi ehkä olla jotain vaikutusta, mutta ei se nahkalärpyköihin auta. Kohotukseen vaan, jos tarvetta tulee.
No ei ne kyllä kaikilla mitenkään roikkumaan jää. Itse laihdutin 76 kilosta 53 kiloon, ja kuppikoko on pienentynyt D:stä C:hen, mutta ihan saman muotoiset on kuin ennenkin, ei roiku ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:26"]Karppauksella ei tissit hävii.
[/quote]
Miten se on mahdollista? Onko vain sun oma kokemus vai yleinen tieto? (En karppaa enkä ajatellutkaan karpata) ap
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 15:26"]Karppauksella ei tissit hävii.
[/quote]
Miten se on mahdollista? Onko vain sun oma kokemus vai yleinen tieto? (En karppaa enkä ajatellutkaan karpata) ap
[/quote]
Tuo kirjoittaja ei ilmeisestikään tiedä, mistä tissit koostuu.
Ja "pääsääntönähän" on se, että ekana rasva lähtee sieltä, missä sitä voisi olla ja vikana sieltä, mistä sen haluaisi pois ;)