Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kovat pojat kummasti oppivat itse sanan "kipu" siinä vaiheessa, kun saavat itse nenilleen. Suurin osa näistä kiusaajista lopettaa sen kiusaamisen vasta, kun kokevat itse miltä se tuntuu.

En siis itsekkään hyväksy väkivaltaa pääasiallisena ratkaisukeinoina, mutta joskus se on ainoa keino opettaa toiselle. Ei uskota hellan olevan kuuma, ennenkuin sen käden siihen päälle laittaa.

Vierailija
2/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein!

Eivät nuo kusipäät usko kuin kovaa käsittelyä.

Vierailija
4/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu! Toivottavasti toi idioottikakarakin oppi tosta jotakin.

Vierailija
5/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri uhkailee itse teleskooppipampulla, mutta heti huudetaan viranomaisia apuun, kun oman "kurkun alueelle tuli kuristamisen tunnetta". Vuoden nynny -palkinto voidaan jakaa tänä vuonna etukäteen. Onnittelut voittajalle! :D

Vierailija
6/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pikkusormeenkin sattui :D

Vierailija
7/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin monta tuntia eikä vieläkään kukaan ole tullut itkemään tyyliin: väkivaltaonainaväärinkuinkatevoitteajatellanoin jne...

Hienoa! :)

Vierailija
8/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen väkivalta on oikeutetumpaa kuin toinen? Ainakin tekijät saivat tässäkin tuomion. Toivottavasti kiusaaminen loppui ja toivottavasti tästä ei tule nyt joku turpaanvetobuumi. 

Vierailija
9/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:17"]Toinen väkivalta on oikeutetumpaa kuin toinen? Ainakin tekijät saivat tässäkin tuomion. Toivottavasti kiusaaminen loppui ja toivottavasti tästä ei tule nyt joku turpaanvetobuumi. 

[/quote]

oletko kristitty vai ihan vaan vasurimädättäjä? Onko tämä sitä "käännä toinen poski" paskaa?

Vierailija
10/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:17"]Toinen väkivalta on oikeutetumpaa kuin toinen? Ainakin tekijät saivat tässäkin tuomion. Toivottavasti kiusaaminen loppui ja toivottavasti tästä ei tule nyt joku turpaanvetobuumi. 

[/quote]

oletko kristitty vai ihan vaan vasurimädättäjä? Onko tämä sitä "käännä toinen poski" paskaa?

[/quote]

Onko oikeistolaiset sitten "Turpaan vaan heti ja kovaa" tyyppejä?

Vierailija
11/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 18:17"]

Toinen väkivalta on oikeutetumpaa kuin toinen? Ainakin tekijät saivat tässäkin tuomion. Toivottavasti kiusaaminen loppui ja toivottavasti tästä ei tule nyt joku turpaanvetobuumi. 

[/quote]

No kyllä on, itsehän aloitti ja kerjäsi verta nenästään. Tuo toinen vaan puolusti omaa poikaansa.

Vierailija
12/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava tuomio. Poikaansa puolustaneen toimissa ei ollut mitään väärää.  Uhkailu pitäisi rinnastaa tuomioissa samaiseen pahoinpitelyyn, ja itsepuolustusta sitä vastaan saisi harrastaa. loppuisi tollanen räkänokkien pelleily. Uhkailijan vanhempien kasvatusmetodit hieman vajavaiset? Löytyisikö jostain mukaan kommentoimaan? Jos oma poikani harrastaisi vastaavaa kuulisi kyllä kunniansa... onneksi ei pelkoa.

Vierailija
13/13 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huolestuttavaa pitää hyväksyttävänä sitä, että kiusattu ottaa ohjat omiin käsiinsä. Väkivalta on väkivaltaa, tapahtuipa se mistä syystä tahansa. Mahtoiko kiusaajakaan oikeasti oppia tapahtumasta yhtään mitään? Voiko tämä kannustaa jotakin toista kiusattua raaempiin kostotoimiin? Eikö olisi parempi kehittää tehokkaampia, väkivallattomia keinoja puuttua kiusaamiseen?

Ja koska joku kuitenkin sanoo että olen itse kiusaaja, vastaan etten ole enkä ole koskaan ollutkaan. Kiusattu sen sijaan olen ollut.