Jumaliste mitä ”palvelua” Eurokankaassa.
Olin menossa ostamaan verhokangasta ja olisin halunut nähdä kankaan ennen ostopäätöstä. Olin katsonut kangasta netissä etukäteen.
En löytänyt kangasta mistään joten kysyin myyjältä. Hänellä ilmeisesti toinen asiakas juuri silloin ja käski kattoo netistä löytyykö heiltä sitä ja käski kääntyä toisen myyjän puoleen joka oli puhelimessa. Netin mukaan piti olla heillä kangasta ja hetken odotin myyjää vapautuvaksi. Puhelimessa ollut myyjä vaan jatkoi jutustelua puhelimessa ja tämä toinen myyjä oli ilmeisen tuttu tämän asiakkaan kanssa ja juttelivat niitä näitä ja joulusuunnitelmista keskenään.
Päätin noin 15min odottelun jälkeen poistua myymälästä tyhjin käsin.
Ilmeisesti Eurokankaalla menee niin hyvin ettei ne kaipaa asiakkaita.
En tule vaivaamaan heitä enää ikinä. Hankin kankaani/verhoni muualta.
Kommentit (25)
Onpa jännä, minä puolestani olen Eurokankaassa saanut aina tarvitessani palvelua, hyvää, kiireetöntä ja erittäin ystävällistä vielä. Ja olen vielä aika paljon asioinut siellä, niin kertaakaan ei ole ollut moitteen sijaa palvelun laadusta.
Mutta ehkäpä paikkakuntien välillä on sitten eroa ja epätasaisuutta.
Vaatetusalan ihmiset ei ole suurin osa sieltä mukavammasta päästä kun kyseessä on ihmisten kanssa kommunikointi. Tylyjä ja koppavia , kilpailijoista on päästävä eroon kun tähtäimessä on joku pariisi jossa loisi omaa mallistoa. Huonoja kokemuksia koulusta .
Olen ainakin Tuusulan Eurokankaasta saanut erittäin hyvää palvelua.
Usein pitää paikkansa sanonta, metsä vastaa siten kuin sinne huutaa.🤗
T.mummeli
Olisit sanonut lähtiessäsi että 'on niin hidas palvelu et saan kankaani muualta'. Tämän ensimmäisen myyjän olis pitänyt lopettaa ne turhanpäiväiset löpinät sen asiakkaansa kanssa. Asiakkaankin olisi pitänyt ymmärtää olla liikaa häiritsemättä työssä olevaa 'tuttuaan' etenkin kun jonossa oli muitakin asiakkaita. Varmaan tajusivat menettäneensä yhden asiakkaan.
Onneksi moniin liikkeisiin ja asiakaspalvelu pisteisiin on tullut jonotusnrot.
Se erittäin hyvä käytäntö.
Parasta mitä olla voi. Heti kun nron ottanut tietää monesko on jonossa.
Mutta sitä ei tietenkään voi tietää, miten kauan joutuu jonottamaan, sillä jonkun asiakkaan kanssa voi mennä pitkäänkin.