Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumaliste mitä ”palvelua” Eurokankaassa.

Vierailija
29.11.2020 |

Olin menossa ostamaan verhokangasta ja olisin halunut nähdä kankaan ennen ostopäätöstä. Olin katsonut kangasta netissä etukäteen.
En löytänyt kangasta mistään joten kysyin myyjältä. Hänellä ilmeisesti toinen asiakas juuri silloin ja käski kattoo netistä löytyykö heiltä sitä ja käski kääntyä toisen myyjän puoleen joka oli puhelimessa. Netin mukaan piti olla heillä kangasta ja hetken odotin myyjää vapautuvaksi. Puhelimessa ollut myyjä vaan jatkoi jutustelua puhelimessa ja tämä toinen myyjä oli ilmeisen tuttu tämän asiakkaan kanssa ja juttelivat niitä näitä ja joulusuunnitelmista keskenään.
Päätin noin 15min odottelun jälkeen poistua myymälästä tyhjin käsin.
Ilmeisesti Eurokankaalla menee niin hyvin ettei ne kaipaa asiakkaita.
En tule vaivaamaan heitä enää ikinä. Hankin kankaani/verhoni muualta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että koet noin. Ja näyttäähän se toki sille, että sinua on kohdeltu välinpitämättömästi, MUTTA: molemmilla myyjillä oli toinen asiakastapahtuma kesken, eikä niitä voi hoitaa normaalia huonommin vain siksi, että sinä odotat.

Joskus tuo "nopeasti varatulta myyjältä kysyminen" toimii ja saa nopean, ystävällisen vastauksen, että se on siellä hyllyn 13 päässä. Osa sanoo enemmän tai vähemmän ystävällisesti "anteeksi, mulla on toinen asiakas nyt".

Vierailija
2/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia sieltä. Ei siinä mitään, on ihan ok että asiakasta palvellaan kunnolla ja siinä kankaita mitatessa voi toki jutella niitä näitä muutakin. Mutta just tuo, että ne myyjät on pitkin poikin kauppaa, ei jonotusnumeroita ja sitten kun odotat kassan vieressä, niin ne saattaa ryysiä siitä jonkun just tulleen asiakkaan avuksi, joka ei ole edes jonossa ja on tullut minun jälkeeni. Muutaman kerran on itselläkin jäänyt ostamatta kun ei vaan jaksa ja ärsyttää kun ei palvella järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että koet noin. Ja näyttäähän se toki sille, että sinua on kohdeltu välinpitämättömästi, MUTTA: molemmilla myyjillä oli toinen asiakastapahtuma kesken, eikä niitä voi hoitaa normaalia huonommin vain siksi, että sinä odotat.

Joskus tuo "nopeasti varatulta myyjältä kysyminen" toimii ja saa nopean, ystävällisen vastauksen, että se on siellä hyllyn 13 päässä. Osa sanoo enemmän tai vähemmän ystävällisesti "anteeksi, mulla on toinen asiakas nyt".

Ja joskus nämä "minäpä kysyn nopeasti" asiakkaat alkaa jankkaamaan, junnaamaan ja pitkittämään sitä omaa nopeaa asiaansa, ja kiilaavat sen toisen asiakkaan edelle todella törkeästi. Myyjän on etukäteen vaikea tietää, onko kyseessä tällainen Karen, joten palvelevat sen ensin olleen asiakkaan loppuun asti ensin.

Sinulla on tietenkin kaikki oikeus lähteä pois liikkeestä, jos ei palvelu miellytä. Mutta miellyttäisikö itseäsi saada palvelua, joka keskeytyy ehkä pitkäksikin aikaa toisen "ihan vaan nopeesti" Karenin takia?

Vierailija
4/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä paikkakunta?😎

Vierailija
5/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijana voin sanoa, että on erittäin vittumaista yrittää palvella yhtä asiakasta jos siinä on vielä toinen tai useampi asiakas puhumassa päälle. Palvelen vain yhtä asiakasta kerrallaan. En jää itkemään asiakkaan perään, jos hän tästä loukkaantuu ja lähtee ovet paukkuen.

Vierailija
6/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joskus nämä "minäpä kysyn nopeasti" asiakkaat alkaa jankkaamaan, junnaamaan ja pitkittämään sitä omaa nopeaa asiaansa, ja kiilaavat sen toisen asiakkaan edelle todella törkeästi. Myyjän on etukäteen vaikea tietää, onko kyseessä tällainen Karen, joten palvelevat sen ensin olleen asiakkaan loppuun asti ensin.

Sinulla on tietenkin kaikki oikeus lähteä pois liikkeestä, jos ei palvelu miellytä. Mutta miellyttäisikö itseäsi saada palvelua, joka keskeytyy ehkä pitkäksikin aikaa toisen "ihan vaan nopeesti" Karenin takia?

Mikä ihmeen Karen? Tuota näkee joka puolella.

Vierailija
7/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että eurokankaan huono palvelu johtuu minusta. Tämä on totta, vaikka kuulostaa suomalaisvitsiltä. Jotenkin yhdistin sen siihen, etten ole kovin hyvä tai tietävä ompelija.

Vierailija
8/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut työstressiä, koska olen pitänyt periaatteena, vaikka olisi sata asiakasta jonossa tai ympärillä huutelemassa, palvelen ja huomioin vain yhden kerrallaan.

Vierailija
9/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eurokangas Suomen ainoa kangaskauppa. Itsekin tarvin kangasta mutta mistä sitä saa

Vierailija
10/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki et voi mittaillessa jutella mut mittaukset ja leikkaukset oli hoidettu ja siinä juttelivat tyyliin ”tuleeko x ja y teille jouluna?”. Eli tunsivat toisensa. Ei siinä mitään mut kuulumiset voi vaihtaa työpäivän jälkeen varsinkin kun muita asiakkaita jonottaa.

Tää puhelimessa ollut mitä ilmeisemmin ei hoitanut pelkkää työasiaa.

Varsinkin näin korona-aikaan kun pitäisi minimoida kaupoissa vietettyä aikaa, niin ei jäädä seurustelemaan tuttujen asiakkaiden kanssa.

Ap

Vierailija
11/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut työstressiä, koska olen pitänyt periaatteena, vaikka olisi sata asiakasta jonossa tai ympärillä huutelemassa, palvelen ja huomioin vain yhden kerrallaan.

Et selvästikään osaa työtäsi.

Vierailija
12/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään osaa työtäsi.

Jos niin sanot....😊

Vierailija
13/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin meen aina myymälään ja alan soittelee ketjun asiakaspalveluun. Näin varmistan kunnon palvelun itselleni. Harmi että teille kävi nyt näin

Vierailija
14/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin eilen tilaamaan Eurokankaan verkkokaupasta juuri sen takia, että tiesin miten hankalaa on ostaa myymälästä esim. useampaa kangaslaatua kerralla. Et voi juoksuttaa myyjää pöydältä toiselle ja miettiä samalla kangasvaihtoehtoja ja toisaalta yhtä hankala on itsellekin pitää vaikka kolmea kangaskappaa sylissä ja odotella talvitakki päällä omaa vuoroa. Myyjiä ei ole koskaan tarpeeksi koska kangaskaupassa asiakkaan palvelu lähtökohtaisesti on aika hidasta.

En usko että myyjät tahallaan olivat töykeitä tai välinpitämättömiä. Kärsivällisyyttä vaaditaan niin myyjiltä kuin asiakkailta.

Vierailija
15/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama

Lastenhoitaja

Vierailija
16/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!

T. Vaatemyyjä

Vierailija
17/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Karen? Tuota näkee joka puolella.

Karen = nainen joka valittaa joka paikassa, riitelee, uhkailee että hankkii myyjille potkut, jne. Suomessa käytetään myös termiä "aasiakas", joka voi tarkoittaa myös miestä.

Vierailija
18/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa liikkeissä on unohdettu asiakaspalvelun taito ja se, että hyvä asiakaspalvelu on itseasiassa näinä päivinä yksi parhaimmista kilpailuvalteista. Ja olen siis itsekin asiakaspalvelija, eli tiedän mitä työssä pahimmillaan saa kokea.

Vierailija
19/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Eurokankaasta huonoja kokemuksia. Seisoskelin pitkän aikaa kuuntelemassa myyjien omia juttuja ilman että kukaan edes huomasi mua. Lopulta olin niin ärtynyt, että oli parasta vain lähteä pois.

Vierailija
20/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valitat ap?

Jos kaikki myyjät olivat varattuja niin sitten olivat.

Suomailaiset eivät osaa jonottaa, luulevat itseään joiksikin ihmeolennoiksi, jota pitää hänen kauppaan mennessä rynnätä palvelemaan vähintään kaksi myyjää.

Ja varmaan tuolla puhelimessa olevalla myyjällä oli oli asiakas tai jokin tilausasia kesken.

Ei myyjä eikä kukaan asiakaspalvelija voi jättää toista asiakasta kesken ja lähteä hyökätä välittömästi uuden asiakkaan kimppuun.

Pitää varata aikaa kun lähtee ostoksille. Ja juuri siksi se ostoksilla käyminen on niin työlästä ja aikaa vievää.  Etenkin joulunalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme