Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus

Vierailija
08.04.2014 |

Meillä ei ole ollut minkäänlaista seksielämää yli puoleen vuoteen. (paitsi yhden kerran!) Raskausajan haluttomuuden ymmärrän, se alkoi viidennellä kuulla, seitsemännellä kuulla harrastimme kaksi kertaa seksiä. Sen jälkeen, kun vauva 3 kuukautta sitten syntyi, olemme kerran harrastaneet seksiä. Sekin tuntui siltä, että mies väkisin yritti saada itsensä sille päälle.

Tiedän ettei hän petä minua, koska on aina kotona. Tekee työt kotoa käsin. Olen suurien epäilyjen vallassa tarkastanut sivuhistoriat ja lukenut puhelimen läpi. (tiedän...)

Eli pettäminen on poissuljettu juttu.

Vartaloni ei juurikaan kärsinyt raskaudesta, ei yhtään arpea ja todella hyvin palautunut. Seksinkin aikana mainitsi että tuntuu hyvältä.

Onko muilla ollut tällaista, johtuuko vaan uudesta elämäntilanteesta? Muuten on rakastava puoliso ja hyvä isä. Rakkaus ei ole hävinnyt mutta seksi ja läheisyys kyllä..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun ongelma sen ikävän faktan hyväksyminen, että miehet eivät todellakaan pidä vasta synnyttäneistä alapäistä. Jotkut eivät pidä edes sellaisista alapäistä, jotka ovat joskus menneisyydessä synnyttäneet. Myös jotkut naiset itse kertovat, että kuinka inhoavat äläpäätään synnytyksen jälkeen. Synnytys on kuitenkin valinta, jonka tekemisen aikana pitäisi nämä kaikki "riskit" tiedostaa.

Sinä et itse ymmärrä, että pareja ja parisuhteita on monenlaisia. Joillekkin riittää pelkkä hellyys tuona aikana. Määrittelet oman seksiviettisi kannalta sen, että naiset tarvitsevat ehdottomasti yhdyntää, jopa heti synnytyksen jälkeen.

Mies33

Vierailija
42/43 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 04:03"]

Tietysti jos miestä kerran ällöttää niin naisella lienee oikeus käydä vieraissa kunnes puolison halut palaavat? Ei parisuhteessa kuulu kärsiä seksin puutteesta eikä jatkuvista torjunnoista, jotka väistämättä vaikuttavat itsetuntoon ja omaan haluttavuuteen.

[/quote]

Mistä hitosta tällainen oikeus automaattisesti tulisi? Nyt haiskahtaa kaksoisstandardilta. Kun nainen on puutteessa, on hänellä oikeus seksiin vieraissa. Olisiko miehellä tässä tilanteessa, vai olisiko hän juuri synnyttäneen naisensa hylkäävä, mulkullaan ajatteleva narsistinen sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 05:06"]Onko sinun ongelma sen ikävän faktan hyväksyminen, että miehet eivät todellakaan pidä vasta synnyttäneistä alapäistä. Jotkut eivät pidä edes sellaisista alapäistä, jotka ovat joskus menneisyydessä synnyttäneet. Myös jotkut naiset itse kertovat, että kuinka inhoavat äläpäätään synnytyksen jälkeen. Synnytys on kuitenkin valinta, jonka tekemisen aikana pitäisi nämä kaikki "riskit" tiedostaa.

Sinä et itse ymmärrä, että pareja ja parisuhteita on monenlaisia. Joillekkin riittää pelkkä hellyys tuona aikana. Määrittelet oman seksiviettisi kannalta sen, että naiset tarvitsevat ehdottomasti yhdyntää, jopa heti synnytyksen jälkeen.

Mies33

[/quote]

Synnyttäminen on yhtä luonnollista kuin toimitus, jolla se lapsi on mahaan pantu. Mikä ihme siinä synnyttäneen alapäässä ällöttää, voisko joku valottaa? Sehän palautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi