epäilen että minussa on outo haju
Yritin haistella käsivarttani. Olenko vanhenemassa mutta tuntuu että tuoksun erilaiselle kuin ennen.
Vanhenemisprosessi?
Kommentit (14)
No sitä se sitten on.. olenkin jo kalmankalpea.
Minä haistelin kanssa äsken käsivarttani ja täytyy sanoa että todella hyvältä tuoksuu. En ole edes tänään käynyt suihkussa mutta kumman freesi ja ilmavan niityn tuoksuinen iho. Outoa.
Musta tuntuu että nyt on alkanut jo se hajoamisprosessi.
Missä kunnossa on suoliston bakteerifloora?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:01"]Missä kunnossa on suoliston bakteerifloora?
[/quote]
En tiedä.
Mitä syöt?! Sipuli huokuu joiltain pahana läpi vaikkei hikoa
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:02"]Mitä syöt?! Sipuli huokuu joiltain pahana läpi vaikkei hikoa
[/quote]
En syö joka päivä sipulia.
Luultavasti vain kuvittelet, sillä omia hajujaan ei yleensä kukaan haista (esim. home, sairaudet). Minä tosin haistan itsestäni aina ihan selvästi sipulin hajun, kun olen sitä syönyt, mutta kukaan muu ei sitä haista. Kysy jonkun sellaisen mielipidettä, joka uskaltaa sanoa jos haiskahdat?
Ajattelin samaa. Pitäis kysyä joltakin toiselta, jos kehtais.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:09"]Ajattelin samaa. Pitäis kysyä joltakin toiselta, jos kehtais.
[/quote]
Minäkin haluaisin tietää haisenko pahalle, mutta luulenpa ettei kukaan kaveristani yms kehtaisi sanoa
[quote author="Vierailija" time="08.04.2014 klo 00:18"]Miltä tuoksuu home?
[/quote]
En mää vielä homeessa kuitenkaan ole.
Viimeisimmän tiedon mukaan ruumis on elossa.
Raadonhaju alkaa tuntua jo :D