Jos olisi pakko valita, niin olisitko mielummin Jehovam todistaja vai vanhollislestadiolainen?
Ja joutuisit siis konservatiivisen siiven sääntöjä ja elämään tiivisti uskonnin mukaan.
Kommentit (27)
Jehovana olisi kamalaa kiertää antamassa pakkovalistusta :D
Lestadiolainen. tykkään veriletuista.
jehovamiehet on kyllä usein aika hottiksia
Lesta koska pidän jehovia täyshihhuleina
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:33"]Lesta koska pidän jehovia täyshihhuleina
[/quote]
No mitäs ne lestat sitten on, jos ei täyshihhuleita? ;)
Vl ja ehkäisisin salaa niin kuin monet tekevät.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:24"]
Ja joutuisit siis konservatiivisen siiven sääntöjä ja elämään tiivisti uskonnin mukaan.
[/quote]
Jehovantodistaja.Siitä uskonnosta minulla on parempi käsitys,juttelen usein jehovien kanssa ja otan niiden uusimmat lehdet.Jos olisin uskovainen,olisin luultavasti jehova.
Jehova, mutta vaihtaisin uskontoa saman tien että saisin taas olla muslimi <3
Lestojen kulttuurin näen jotenkin suomalaisempana kuin Jehovien ovelta ovelle kiertelyt, verenluovutuskiellot yms.
No lesta tietysti! Niillä on parhaat bileet!
Ennemmin olisin vl, koska olen ollutkin. Meille ei onneksi lapsiakaan tule tiuhalla tahdilla vaan ehkäisyn käyttämättömyydestä huolimatta olemme saaneet lapsille (2 kpl ) kivat ikäerot :) Joten ehkäisykielto ei omaa elämääni varmasti pilaisi. Tosin terveyteni ei kestäisi suuren perheen hankkimista joten tarvittaessa alkaisin ehkäisemään.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:29"]
[/quote]
Itse asiassa ainakin oman kokemukseni mukaan jehovien valistus on aika hillittyä.Mormoneista on huonompia kokemuksia,yrittivät raahata minut kirkkoonsa ja tupata sisällle kotiini julistamaan sanomaansa :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:29"]
[/quote]
Itse asiassa ainakin oman kokemukseni mukaan jehovien valistus on aika hillittyä.Mormoneista on huonompia kokemuksia,yrittivät raahata minut kirkkoonsa ja tupata sisällle kotiini julistamaan sanomaansa :D
[/quote]No minulla on kokemusta juuri tuollaisista Jehovista...
Jehova. Ei tarttis pojan mennä inttiin!
Lesta koska en hyväksy sanoman levitystä ja olisin halunnut paljon lapsia.
Tähän ei kyllä voi muuta sanoa kuin, että onneksi ei tarvitse valita!
Mieluummin kuolisin kuin liittyisin mihinkään hihhuliporukkaan.
Jehova, koska en jaksaisi rajatonta lapsilukua. Muutoin ehdottomasti vl.