Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirilla valeraskaus, mikä on ihmisen vastine samalle ilmiölle?

Vierailija
29.11.2020 |

Samasta DNA:sta veistettyjä kuitenkin ollaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume

Vierailija
2/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiallinen raskaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa torppa

Vierailija
4/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun luulee kaikkea raskausoireiksi ilman, että testiä edes tehty.

Vierailija
5/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun saat jostain päähäsi että olet raskaana, vaikka todennäköisyys on olemattoman pieni. Alat etsiä oireita ja merkkejä kaikista tuntemuksistasi. Miks mun tekee mieli siikaa vaikken melkein ikinä syö kalaa? Nyt muljahti vatsassa. Pää särkee, se on varmasti raskauden ensioire!

Ahdistus ja painajaiset eivät jätä rauhaan ennen kuin viimein menkat alkavat tai kuset tikkuun joka näyttää yhtä viivaa. Helpotus on käsin kosketeltavaa; melkein tulee onnen itku.

Vierailija
6/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimuna

Vierailija
7/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen valeraskaus.

Vierailija
8/8 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun saat jostain päähäsi että olet raskaana, vaikka todennäköisyys on olemattoman pieni. Alat etsiä oireita ja merkkejä kaikista tuntemuksistasi. Miks mun tekee mieli siikaa vaikken melkein ikinä syö kalaa? Nyt muljahti vatsassa. Pää särkee, se on varmasti raskauden ensioire!

Ahdistus ja painajaiset eivät jätä rauhaan ennen kuin viimein menkat alkavat tai kuset tikkuun joka näyttää yhtä viivaa. Helpotus on käsin kosketeltavaa; melkein tulee onnen itku.

Mun eka poikaystävä löysi joskus multa raskaustestin ja kysyi miksi mulla on sellainen. En osannut oikein itsekään sanoa miksi. Mulla vaan oli välillä sellainen olo kuin olisin raskaana, vaikken edes tiennyt miltä raskaanaolo tuntuu. Muutenkin menin aika sekasin niistä e-pillereistä.