Lyrica
Kokemuksia Lyrica lääkkeestä? Minulle tullut valtavasti sivuvaikutuksia mm. tinnitys!Onko kellään vastaavaa?
Kommentit (25)
Siis olen syönyt Lyricaa jo yli puoli vuotta.Ja sivuoireita on jos jonkinlaista.Mutta ennemmin tämä olotila kuin ahdistus!
ap
Minullakin Lyrica on ahdistukseen. Ensimmäinen lääke joka on todella auttanut.
Mulle tuli kaikki mahdolliset sivuoireet joten kokeilu loppui lyhyeen. Sain Lyrican fibromyalgiaan - sen piti poistaa kipuja ja helpottaa nukkumista. Sen sijaan valvoin yöt kuten ennenkin mutta päivällä olin ihan sekaisin, black outeja liikenteessä, unohdin työt, palaverit yms ja sekoilin tosi pahasti. Varmaan luulivat että olen umpihumalassa töissä! Ja tuo jo minimiannoksella eli en päässyt alkua pidemmälle.... kipuihin tai uniin ei siis mitään vaikutusta, eikä tosiaan mielialaankaan!
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 23:31"]
No mitä tapahtuu jos ottaa alkoholia sen kanssa?
[/quote]
Yksikin kalja saa jo pään ihan sekaisin ja on erittäin vaarallista. Mitä olen netistä lukenut noiden väärinkäyttäjien keskustelupalstoilta, niin moni on kuollut hengityslamaan, sokeutunut tai halvaantunut hetkellisesti, koordinaatiokyky menee ihan täysin, jne jne.
Ap:lle vielä: jos lääke todella auttaa ja on ilmeisesti ainoa helpotus tuohon oloon, niin älä huolehdi niistä tulevista mahdollisista vieroitusoireista. Niistäkin selviää. -8