mitä ajattelet 14-vuotiaasta tytöstä, joka pukeutuu aina hameeseen?
Kommentit (24)
En huomaisikaan, itsekin pukeudun aina hameisiin ja se on minulle ihan normaali look.
N40
No mitä hittoa siitä nyt pitäisi ajatella?
Toivottavasti on vähän pitempi hame.
Enpä nyt kiinnitä huomiota ihmisten vaatteisiin niin paljon. Itse olen melkein aina käyttänyt hametta tai mekkoa kun housut ovat mielestäni niin epämukavia. Metsään puen yleensä kuitenkin jotkut mieheni vanhat lökärit.
Ajattelen, että onpa mukavaa vaihtelua nähdä nuori tyttö hameessa. Itsekin käytän vain hametta. Ainoastaan sienestämässä ja marjastamassa käydessäni pidän pitkiä housuja. Housut ovat epämukavat, hame ylläni tunnen oloni hyväksi.
Meillä oli yläasteella ja luokiossa sellanen tyttö, jolla oli aina minimittainen vekkihame. Jengi piti sitä tosi outona. En tiedä luuliko se itteensä jokskin anime-muijaks vai miks silleen.
En kiinnitä huomiota toisiin ihmisiin niin paljon, että ajattelisin mitään. Jos kadulla joku kävelee vastaan hame päällä, niin voisin ajatella, että hieno hame, mutta pitemmän päälle en kiinnitä huomiota siihen, että onko jollakin "aina" hame päällä tai pukeutuuko joku vain hameisiin.
Itse käytin 12-15 pelkkiä hameita ja minua kiusattiin koulussa koska en sopinut samaan muottiin luokan muiden tyttöjen kanssa. Mutta jos tytöllä on kavereita ja kaikki muuten hyvin niin ei siinä mitään ongelmaa. Edelleen pidän hameita ja mekkoja kauneimpana pukeutumisvaihtoehtona naiselle.
Aika outoa jos koko ajan hame 14 vee. Missä farkut?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:14"]
Romani.
[/quote]
Eivät romanit vielä 14-vuotiaana hameeseen pukeudu.
Että onpa tyylitietoinen ja rohkea nuori nainen!
Ajattelen, että tyttö on löytänyt oman tyylinsä.
Minä tykkäsin käyttää pitkiä hameita teini-ikäisenä. Nykyään, reilu parikymppisenä en enää käytä, vaikka eipä sillä ettenkö voisi vieläkin käyttää. Pukeudu ihmeessä hameeseen jos tykkäät, ei siinä mitään.
En mitään?