Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä itkit viimeksi?

Toisen ketjun ap.
29.11.2020 |

Mistä syystä itkit viimeksi? Milloin tämä tapahtui?

Voin aloittaa, ehkä noin pari viikkoa sitten itkin kotona, sain pienen hermoromahduksen, tuntui etten jaksa "yksin" vastata kaikesta lapsiin liittyvistä asioista varsinkin kun toinen lapsi vielä koko ajan tuntuu ihnoavan minua. Perhe siitä vähän säikähti ja kaikki on ottaneet paremmin vastuuta sen jälkeen.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis ihminen joka yrittää saada tahtonsa läpi itkemällä. Säälittävää henkistä väkivaltaa. toivottavasti hylkäävät sinut 

Vierailija
2/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mä itken varmaan joka päivä. Mua nyt vaan itkettää helposti. Vaikka joku söpö eläinvideo. Tai tämä tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeskelin lapseeni liittyvän asian takia, joka minua stressaa.

Vierailija
4/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän epätoivoisuuden ja yksinäisyyden takia, toissapäivänä.

Vierailija
5/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun rahat on koko ajan lopussa ja pelkään koska lähtee joko asunto tai auto alta. En ole kertonut lapsille miten paha tilanne on, itkin suihkussa yksin ettei ne nää.

Vierailija
6/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet siis ihminen joka yrittää saada tahtonsa läpi itkemällä. Säälittävää henkistä väkivaltaa. toivottavasti hylkäävät sinut 

Aika radikaali johtopäätös tuon tekstin perusteella. Teetkö useinkin noin nopeasti päätelmiä ihmisistä? Miten sulla menee noin muuten?

-eri

Vierailija
7/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, mä itken varmaan joka päivä. Mua nyt vaan itkettää helposti. Vaikka joku söpö eläinvideo. Tai tämä tilanne.

Ihanko totta? Itse väsyn aina itkusta aivan sairaasti, vaikka itku kestäisi vain hetken, tulen tajuttoman väsyneeksi ja voisin vain nukkua. Silmät ja pää kipeytyy myös herkästi. Jokapäiväinen itkeminen on ajatuksena jo todella raskas :(

Vierailija
8/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän epätoivoisuuden ja yksinäisyyden takia, toissapäivänä.

Eihän yksinäisyyttä tarvitse itkeä , ajatelkaa jos olisitte vaikka kuspää narskun kanssa silloin itkettäis. Tästä ohi vaan heitän.

Vierailija
9/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin kun rahat on koko ajan lopussa ja pelkään koska lähtee joko asunto tai auto alta. En ole kertonut lapsille miten paha tilanne on, itkin suihkussa yksin ettei ne nää.

Ja tämä siis pari päivää sitten. En ole itkenyt vuosiin ennen tätä.

Vierailija
10/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaus <3

Vierailija
11/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken joka päivä. Joskus ilosta, joskus surusta, joskus vitutuksesta. Mutta nauran myös. Joskin vähemmän tänä vuonna.

Vierailija
12/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi tänään aamulla kun luin lehdestä huumelasten äitien tarinoita. Koskettavia ja samalla julmia. Se äidin huoli mikä niistä huokui. Ja vaikka tilanne oli todella paha kaikilla äideillä toivoa eikä kukaan toivonut lapsen kuolemaa tilanteen helpottamiseksi.

Vierailija
13/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä siis pari päivää sitten. En ole itkenyt vuosiin ennen tätä.

Voi miten ikävää , toivottavasti asiat järjestyvät! Tsemppiä!!!

Vierailija
14/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin viimeksi aamulla. Olen itkenyt jo puoli vuotta joka päivä, yleensä monta kertaa päivässä. Rakkaani on kuollut hiljattain muutaman kuukauden sairastamisen jälkeen.

Vierailija
15/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psrasta aikaa itken. Kaikki tuntuu toivottomalta.

Töissä menee päin helvetti, vihaan työtäni/työpaikkaa, joulu tulossa, rahat on aina loppu, täyä saakelin koronaa...

Toivottomuus eikä parempia aikoja/asioita näköpiiirissä. Pelkkää mustaa.

Vierailija
16/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten, kun sain paskan arvosanan gradusta. Sinne meni tohtorihaaveet.

Vierailija
17/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan itke oman elämäni takia vaikka olis syytä. Kuitenkin joskus tulee kyynel silmään liikuttavien videoitten tai leffojen takia jne.

Vierailija
18/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin pikkuhumalassa musiikkia Youtubesta ja mieleeni juolahti lempiheppani, joka on jo vanha ja alkanut yskiä aina ratsastustunneilla. Jotenkin siinä sentimentaalihuppelissa se fakta iski yhtäkkiä tajuntaani ettei sekään hevonen ikuisesti elä. On minulle hirveän rakas, olen ratsastanut sillä viikottain jo vuosia. Tuli itku, itken tosi harvoin.

Vierailija
19/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin onnesta pari viikkoa sitten kun minusta tuli mummo.

Vierailija
20/66 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten kun laitoin lihapataa uuniin hautumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme