Mitä "sanot" , jos aivastat?
Jotkut sanoo hiljaa tsih, tsiu tai shii.
Aivastin tässä oikein koko vartalollani n. 10 kertaa yksin kotonani ilman hihaa tai nenäliinaa ja totesin, että "puhun" englantia: ishuu.
Issue.
Kommentit (44)
jos oon kotona yksin, aivastan voimalla kitarisat heiluen hhsjahhuuuu!!! Jos kuuloetäisyydellä muita, tukahdutan hihaan jotakuinkin että struntsh.
Vierailija kirjoitti:
Atzchiuuu! Just aivastin, tuli tuore tyylinäyte.
Eikö tuo ole saksaa?
En sano mitään, mutta ärsyttää, kun mies joskus aivastaa ätsii kuten Aku Ankassa aikoinaan. Olen saanut pidäteltyä itseni huomauttamasta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole saksaa?
Voi olla. Luin sitä joskus vuosikymmeniä sitten yläasteella. Ehkä se on sieltä jäänyt päälle 😂
Vierailija kirjoitti:
Äteritsiputeritsibaari
Hah. Oleksie käyny sielä.
Mie olen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hel takia siinä pitää huutaa?
Ei tarvihe, mutta jos huuatuttaa, minkäs tehet.
En aivastele.
Kun painaa tietyistä kohdista kasvojen alaosasta, aivastusta ei tule.
On kauheaa nähtävää ja koettavaa, kun vielä näinäkin päivinä ihmiset aivastelevat busseissa, eikä heillä ole edes nenäliinaa suojanaan. Samoin yskitään surutta busseissa ja kauppojen hyllyillä, vaikka muita asiakkaita on lähellä.
Ei mikään ihme että korona leviää.
Sen jälkeen hehkutettiin joka mediassa, että Suomella menee parhaiten maailmassa koronan suhteen, ihmiset rupesivtä välinpitämättömiksi, ja korona alkoi levitä vauhdilla suuriin lukemiin.
Vierailija kirjoitti:
Oho, meinas pieru päästä, mutta sain vaihdettua aivastukseksi.
Mun mies sanoo aina OHO pierun jälkeen. Ihan kun se pieru tulisi jotenkin yllätyksenä. Sen vielä ymmärtää, jos lapset hämmästelee pierujaan.