Mitä "sanot" , jos aivastat?
Jotkut sanoo hiljaa tsih, tsiu tai shii.
Aivastin tässä oikein koko vartalollani n. 10 kertaa yksin kotonani ilman hihaa tai nenäliinaa ja totesin, että "puhun" englantia: ishuu.
Issue.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mitä milloinkin mutta huudan niin lujaa kun palkeista lähtee.
M56
Joo o näitä typeryksiä riittää. Vtuttaa kuunnella naapurin äijän huutoaivastuksia.
N26
Vierailija kirjoitti:
En aivastele.
Kun painaa tietyistä kohdista kasvojen alaosasta, aivastusta ei tule.
On kauheaa nähtävää ja koettavaa, kun vielä näinäkin päivinä ihmiset aivastelevat busseissa, eikä heillä ole edes nenäliinaa suojanaan. Samoin yskitään surutta busseissa ja kauppojen hyllyillä, vaikka muita asiakkaita on lähellä.
Ei mikään ihme että korona leviää.
Sen jälkeen hehkutettiin joka mediassa, että Suomella menee parhaiten maailmassa koronan suhteen, ihmiset rupesivtä välinpitämättömiksi, ja korona alkoi levitä vauhdilla suuriin lukemiin.
Hauskuskele siellä vaan kertomatta, missä se kasvojen alusnappi sijaitsee.
Vois auttaa koronatilannetta hyvinkin.
Mä en pysty hillitsemään aivastustani, koska se tulee todella salamannopeesti.
Puhun englantia: tiss... tissueee. Ja sitten ne klimpit lentää ympäri ämpäri kaikkivoipaa valtakultaa.
Ähhhiiyyyyy! kuulemma. Kysyin mieheltä kun en ole itse ajatellut asiaa :D
Naapurin mies: ÖÄH! ÖÄH! ÖÄH!
Ja aina kolmesti 😄 kovaan ääneen.
Aaaatshuuu! Mutta aivastan joka kerta 6-10 kertaa putkeen, ei koskaan vähemmän. Miksiköhän? Ajatus yhdestä aivastuksesta on suorastaan mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Tsih
Tämä on anoppini. Pikkusia söpöjä "tsih, tsih, tsih" peräjälkeen. En ole kuullut kenenkään muun aivastavan kuin pieni orava tai hiiri tms.
Kun olin lapsi niin isäni aikoinaan päästi litanian RUSSIA RUSSIA aivastuksia ja meillä oli aina hauskaa.
Vielä hauskempaa oli kun myöhemmin ymmärsin sen tarkoittavan venäjää.
Voimasanan kun nyt aivastus sattuu selkään ja vihaan ylikaiken.
Ätsih. Jos haluaa estää aivastuksen, niin puristamalla pikkurillin päätä se onnistuu. Toimii ihan oikeasti. Jos taas aivastus ei ota tullakseen, niin katso suoraan kurkkaaseen valoon.
Aivastukseni kuulostaa kuulemma samalta kuin joku avaisi limsapullon.
HhhaaaaarGH!