Olen raskaana kahdeksannella viikolla enkä ole kertonut miehelleni
Kommentit (25)
Teet. Vai pitäiskö sanoa että et tee. Senhän halusit kuulla
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro?
Mies toivoo kovasti lasta ja haluan yllättää hänet jouluna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro?
Oikeestaan ihan symppis ajatus!
Etkö voi pahoin? Itse en olisi voinut salata päivääkään
Oletko kertonut lapsen tulevalle isälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro?
Sinänsä kiva ajatus mutta, eikö mies haluaisi osallistua myös neuvolakäynneille ja ekaan ultraan? Nyt viet häneltä mahdollisuuden olla mukana alkuraskaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi pahoin? Itse en olisi voinut salata päivääkään
Minulla ei ole koskaan ollut muita oireita kuin pois jääneet kuukautiset sekä painon nousu. Painon nousukin hukkui jo olemassa oleviin kiloihin. Pystyin salaamaan raskauteni loppuun asti niiltä joille en halunnut kertoa.
Itsehän ap päättää kuinka tekee, mutta itse en välttämättä jättäisi kertomista ihan jouluun. Koska vaikka raskaus olisi kuinka toivottu, voi siitä kuuleminen silti nostattaa ties minkälaisia tunteita, eikä mies välttämättä ensimmäiseksi reagoi siten, kuten ap toivoo. Turhaa mielensäpahoittamista voi siis olla luvassa, jos miehellä kestääkin hetki sulatella uutista ennen riemuitsemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro?
Sinänsä kiva ajatus mutta, eikö mies haluaisi osallistua myös neuvolakäynneille ja ekaan ultraan? Nyt viet häneltä mahdollisuuden olla mukana alkuraskaudessa.
Mies ei välttämättä pääsisi nyt koronan takia mukaan muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ap päättää kuinka tekee, mutta itse en välttämättä jättäisi kertomista ihan jouluun. Koska vaikka raskaus olisi kuinka toivottu, voi siitä kuuleminen silti nostattaa ties minkälaisia tunteita, eikä mies välttämättä ensimmäiseksi reagoi siten, kuten ap toivoo. Turhaa mielensäpahoittamista voi siis olla luvassa, jos miehellä kestääkin hetki sulatella uutista ennen riemuitsemista.
Provohan tämä on, mutta tietenkin jokainen järjissään oöeva mies reagoisi tuollaiseen salailuun välittömällä sianjätöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro?
Tätä en ole kyllä ollenkaan ajatellut. Toisaalta mies on muutenkin niin kiireinen, että ei varmaan edes ehtisi tulla mukaan. Mutta nyt tosiaan alkoi mietityttämään jos mies pahoittaa tästä mielensä. Toisaalta olen jo suunnitellut tuon joulun ja itse olen ihastunut siihen ajatukseen. Ap
Olen 2 viikkoa raskaana, ja kerroin miehelle. Heti kuvat WhatsAppiin raskaustesteistä😄 Kerro vaan, on liian pitkä aika odottaa jouluun:)
Jos mies toivoo kovasti lasta, hän varmasti haluaisi olla mukana odotuksessa mahdollisimman alusta asti. Etkö voisi saada noita omia kicksejäsi kertomisesta vaikka ensimmäinen joulukuuta - laita mies avaamaan joulukalenterin luukku, josta asia paljastuu, ja sitten voitte yhdessä fiilistellä asiaa koko joulukuun? Kertokaa yhdessä vaikka isovanhemmille jouluna.
Odotus on yhteinen asia. Jouluun on vielä melkein kuukausi. En itse haluaisi jäädä paitsi koko ensimmäisestä raskauskolmanneksesta.
Raskaus menee todennäköisimmin kesken ennen 12 raskausviikkoa jos on mennäkseen joten on oikeastaan ihan hyväkin olla vaivaamatta tiedolla muita jos se vaikka meneekin kesken. Joten säästä vaan tieto jouluun. Neuvolaan pitää silti ilmoittaa ja mennä.
Vierailija kirjoitti:
Raskaus menee todennäköisimmin kesken ennen 12 raskausviikkoa jos on mennäkseen joten on oikeastaan ihan hyväkin olla vaivaamatta tiedolla muita jos se vaikka meneekin kesken. Joten säästä vaan tieto jouluun. Neuvolaan pitää silti ilmoittaa ja mennä.
Tuleeko lasu jos ei ilmoita neuvolaan?
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa kertoa nyt eikä myöhemmin! Ihan kamalaa olisi kertoa miehelle, että olinpas tässä raskaana mutta menikin kesken. Toivottavasti ap:lla menisi kuitenkin kaikki hyvin!
- eri
Miehenhän pitäisi tietää muutenkin, kun on tilauksen laittanut sisään. Ei voi tulla yllätyksenä.