Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana kahdeksannella viikolla enkä ole kertonut miehelleni

Vierailija
29.11.2020 |

Teenkö väärin? Mies vain hössöttäisi turhaan

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi käydä myös niin, että ilo uutisesta vaihtuu jouluna loukkaantumiseen ja pahaan mieleen siitä, että olet salannut asian niin pitkään ja mies on missannut neuvolakäyntejä tai ikävimmässä tilanteessa ekan ultran. Ei ole sen arvoista!

Vierailija
22/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä näistä huomioista. Tuo joulukuun ensimmäinen kuulostaa myös oikein kivalta, koska olette oikeassa että jouluun on vielä kuitenkin aikaa.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaus menee todennäköisimmin kesken ennen 12 raskausviikkoa jos on mennäkseen joten on oikeastaan ihan hyväkin olla vaivaamatta tiedolla muita jos se vaikka meneekin kesken. Joten säästä vaan tieto jouluun. Neuvolaan pitää silti ilmoittaa ja mennä.

Tuleeko lasu jos ei ilmoita neuvolaan?

Kyllä, ja ennakoiva huostaanotto sitten, kun raskaus paljastuu viranomaisille.

Vierailija
24/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää, ettei tuleva isä saa olla heti alusta asti mukana raskaudessa. Lapsi on puoliksi hänen. Karmeaa, että puoliso pimittää tuollaista tietoa.

Vierailija
25/25 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro?

Mies toivoo kovasti lasta ja haluan yllättää hänet jouluna. Ap

Sinänsä kiva ajatus mutta, eikö mies haluaisi osallistua myös neuvolakäynneille ja ekaan ultraan? Nyt viet häneltä mahdollisuuden olla mukana alkuraskaudessa.

Tätä en ole kyllä ollenkaan ajatellut. Toisaalta mies on muutenkin niin kiireinen, että ei varmaan edes ehtisi tulla mukaan. Mutta nyt tosiaan alkoi mietityttämään jos mies pahoittaa tästä mielensä. Toisaalta olen jo suunnitellut tuon joulun ja itse olen ihastunut siihen ajatukseen. Ap

Vaikka mies olisi kiireinen, niin kyllä sitä saa järjestettyä aikaa tärkeille asioille. Oma puoliso raivasi kalenterista tilaa, että pääsee osallistumaan käyneille kanssani. Muutenkin pitää huolen, etten syö raaka-aineita, jotka on kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän