Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi somella eläviä inhotaan?

Vierailija
29.11.2020 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/f458e436-d65f-4dc2-ad4f-c3128afbc9c0

Ehdotuksia? Mä luulen, ettei suomessa uökonäön hyödyntämistä, helpolla tulevaa rahaa yhdistettynä koulutuksen puutteeseen ole koskaan katsottu hyvällä. Eikös ennen haukuttu missejä.? Paitsi niitä, jotla opiskelivat samalla ekonomeiksi. Näyttivät ahkeruutensa

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollain on tarve korostaa itseään?

Vierailija
42/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky on myrkkyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä tyrkyttäminen on epätoivoista ja siksi ällöttävää!

Vierailija
44/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ja säälittävää….

Vierailija
45/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasiittejä!!

Eivät ole rehellisesti ansainneet rahansa kuten lottovoittajat!!

* parasiitteja

Miksi nykyään ihmiset lisää Ä- kirjaimen loppuun, vaikka se ei sinne kyseisessä sanassa kuulu? Esim. mandariinejä. Tätä näkee todella usein kommenteissa. Eikö sanoja osata taivuttaa enää?

Vierailija
46/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa. Ihmisiä vituttaa se, että nainen vihdoin saa omalla kehollaan tekemänsä rahat itselleen, ja lisäksi vielä päättää millaista sisältöä tuottaa, vai tuottaako ollenkaan. Ja vielä nauttii siitä. Ja kukaanhan ei teitä pakota katsomaan jos ei kiinnosta.

Vierailija
47/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset täällä haukkuvat veroja maksavia ihmisiä ja samat ulisee koulukiusaus tapauksissa. Mistähän ne opit on saatu. Suomalaiselle rehellinen työ on sitä, että tehdään työtä mitä vihataan. Sellainen työ mistä voi mahdollisimman paljon valittaa ja uhriutua. Vielä jos saanut minipalkkaa voi vielä eläkkeelläkin ulista pienestä eläkkeestä. Uliii uliiii uliiiiiiii.

Vierailija
48/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on eri asia jos ekonomilla on paljastavat vaatteet ja tekoripset? No on periaatteessa... se antaa fiiliksen, ettei koko elämä pyöri oman naaman ja viihteen ympärillä

Jäin miettimään että mitä sitten vaikka pyörisi? Eihän se määritä sitä millainen sinun tulisi olla.

Vierailija
49/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää näissä henkilöissä se, että aina vedotaan tohon ”mä nyt oon tällänen räiskyvä ja sanon asiat tosi suoraan, kaikki ei vaan tuu mun kaa toimeen” - syytetään siis tavallaan vastapuolta siitä, jos joku ei pidä hänestä. Eikä omassa ”suorapuheisuudessa” nähdä mitään vikaa; en ole seurannut tätä kyseistä henkilöä, mutta usein ne jotka vetoavat tähän muka-rehellisyyteensä oikeasti vain laukovat tökeryyksiä siihen vedoten. Oma vika jos loukkannuit!

Samoin se kun sanotaan, että mun oma tyyli on niiin erilainen kuin muilla suomalaisilla naisilla ja ne ei vaan uskalla tai jaksa pukeutua yhtä näyttävästi kuin minä ja usein myös vedetään se iänikuinen kateuskortti pöytään. Miksi pitää asettaa itsensä kuin jalustalle ja vertailla turhaan muihin? Minusta sitä paitsi kaikki vähän päälle parikymppiset tytöt pk-seudulla pukeutuvat noin.

Tuohan on hyvä asenne. Maailma on nykyään täynnä niitä ruikuttavia muelensäpahoittajia, Kareneita, joille ei kelpaa kuin oma näkemys.

Vierailija
50/50 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista ja säälittävää….

Joo, tämä kateellistenav-mammijen vinkuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi