Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa ympärileikkaamattomalta suihin?

Vierailija
29.11.2020 |

Olin vaihtarina jenkeissä muutama vuosi sitten ja harrastin muutaman ihan hyvännäköisen paikallisen tytön kanssa seksiä. Kaikki kolme kieltäytyivöt suihinotosta koska nahalliset ovat muka likaisia. Itse pesen sen nahan riekaleen alta joka päivä.

Onko Suomessa vastaavanlaista tilannetta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja käsitellyt aika montaa kullia omani lisäksi. Ja siis itse pidän leikattua hankalana joka mielessä. Ei sitä ole niin helppo runkata ja esinahan liikuttaminen suihinotossa lisää nautintoa todella paljon. Eli itse ”en kelpuuttaisi leikattua”, jos nyt ihan raa’an suorapuheisia ollaan.

Ja puhtaus nyt on itsestäänselvyys, jos seksiä kuvittelee harrastavansa.

Vierailija
22/47 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja käsitellyt aika montaa kullia omani lisäksi. Ja siis itse pidän leikattua hankalana joka mielessä. Ei sitä ole niin helppo runkata ja esinahan liikuttaminen suihinotossa lisää nautintoa todella paljon. Eli itse ”en kelpuuttaisi leikattua”, jos nyt ihan raa’an suorapuheisia ollaan.

Outoa, ei mulla ole ollut mitään vaikeuksia käsitellä oman mieheni kalua. On tietysti erilaista, kun nahkaa ei ole samalla tavalla vedeltäväksi, mutta siinä ne erot onkin. Herkkyys on tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siivottu penis toimii sekin, mutta onhan se vähän kuin silmät ilman luomia. Herkkyys menee selvästi ja runkkaaminen ilman öljyä mahdotonta.

Vierailija
24/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siivottu penis toimii sekin, mutta onhan se vähän kuin silmät ilman luomia. Herkkyys menee selvästi ja runkkaaminen ilman öljyä mahdotonta.

Jos tuo pitäisi paikkansa jokaisen kohdalla, ei miehiä leikattaisi niin paljon ympäri maailmaa.

Ainakin meillä seksielämä toimii ihan kuin muillakin. Ilman mitään öljyjä.

Vierailija
25/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu on vaan paras. Sori.

Vierailija
26/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikattu on vaan paras. Sori.

Sanos muuta! Ihanaa kun ei tarvi imeskellä kusisia huulia. Nam!

Vierailija
27/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

palstahomo kirjoitti:

palstahomo kirjoitti:

Voisin ja olen ottanut. Suomessa ympärileikatut on niin harvinaisia, että jos kelpuuttaisin suuhuni vain leikattua, en olisi päässyt imeskelemään kullia juuri yhtään.

Jatkan tähän vielä, että luomumunaa on paljon mukavampi käsitellä, kun on enemmän matskua käytössä. Kyllähän sitä leikattuakin imee ja runkkaa, mutta sellaisesta mulkusta tuntuu vähän kuin puuttuvan jotain oleellista.[/

Yök! Varsinkin jos on paksu ja pitkä esinahka. Ja sen alla oleva mähmä....

Mun miehillä ei ainakaan ole koskaan mitään möhniä ollut koskaan. Ei munaa kovin vaikeaa ole pitää puhtaana. Jotenkin tulee aika likainen tai masentunut kuva kulttuureista, joissa ympärileikkauksia perustellaan puhtaudella. Siis varmaan joskus Abrahamin aikoihin aavikolla on ollut vaikea päästä pesemään paikkoja. Mut ei ole kyllä nykyaikainen ongelma noi sissijuustot. Ellei just sitten käy suihkussa kerran viikossa jo sitäkään. Voisin kokeilla myös ympärileikattua miestä ihan samoilla kriteereillä kuin leikkaamatonta eli täytyy miehen olla kiinnostava. Ja osata peseytyä.

Vierailija
28/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki aiemmat kumppanit olleet leikkaamattomia (kuten kai täällä meillä yleisesti onkin?), mutta nykyinen avomies on lapsena lääketieteellisistä syistä leikattu. Sinänsä ehkä vähän koomista, etten ihan aluksi edes kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota, varmaan johtuen siitä, että aiemmissa partnereissa oli useampi suht vähäisellä esinahalla varustettu. Ja kovin vähän tuli tätä nykyistä alkuun nähtyä muuten, kuin varustus juhlakunnossa, jolloin se mahdollinen nahkakin monesti ikään kuin katoaa näkyvistä. 

Mutta alkuperäiseen kysymykseen, kyllä ottaisin suihin, nahalla tai ilman. Oletusarvo kuitenkin on, että aikuiset ihmiset pitävät huolta hygieniastaan sen verran hyvin, ettei siitä tarvitse kellekään erikseen huomautella. Ja käytännössä pakko myöntää, että se luomuversio on ehkä vähän helpompi käsitellä, koska nahka antaa sen oman vibansa. Leikatun kanssa joutuu käyttämään paljon enemmän sylkeä, ja voihan se olla, että herkkyyteenkin vaikuttaa. Vaikea sitä on vaan miehen itsensä verrata, kun operaatio on tehty jo lapsena. 

Vierailija
29/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, ei mulla ole ollut mitään vaikeuksia käsitellä oman mieheni kalua. On tietysti erilaista, kun nahkaa ei ole samalla tavalla vedeltäväksi, mutta siinä ne erot onkin. Herkkyys on tallella.

Oliskohan meillä vähän erilainen näkemys, koska olen mies ja tiedän miltä se esinahan liikuttelu tuntuu. Viestistäsi päätellen sinä olet nainen.

Vierailija
30/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan meillä vähän erilainen näkemys, koska olen mies ja tiedän miltä se esinahan liikuttelu tuntuu. Viestistäsi päätellen sinä olet nainen.

Mun mies on ollut tyytyväinen käsittelyyni yli 20 vuotta. Käteen, suuhun, pilluun, tissien väliin.

Kai sinäkin ymmärrät, että penikset on yksilöitä. Myös leikatut.

Vierailija
31/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kulttuureissa leikkausta on perinsteisesti perusteltu itsetyydytyksen vähentämisellä. Ei ole niin houkuttelevaa, helppoa ja nautinnollista jo nuorena löytää runkkaamisen iloja. Ja siinähän se vastaus heti tulee siihen mistä tässä jotkut vääntää. Jokainen esinahan omistava mies tietää miten hyvältä sen vetely tuntuu.

Vierailija
32/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin kulttuureissa leikkausta on perinsteisesti perusteltu itsetyydytyksen vähentämisellä. Ei ole niin houkuttelevaa, helppoa ja nautinnollista jo nuorena löytää runkkaamisen iloja. Ja siinähän se vastaus heti tulee siihen mistä tässä jotkut vääntää. Jokainen esinahan omistava mies tietää miten hyvältä sen vetely tuntuu.

Ehkä se on vain ihanne.

Ei kaikki eunukitkaan olleet kyvyttömiä. Kyllä ihminen keksii konstit, ja nahkaakin voi venyttää takaisin.

Vierailija
33/47 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on esinahka, et tiedä millaista on ilman.

Vierailija
34/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen miehen elimen pitäminen puhtaana olisi yhtään sen vaikeampaa kuin naisenkaan? Ei se naisenkaan alapää kukkasille tuoksu, jos hygieniasta ei pidä huolta. 

Miesten leikkely muista kuin lääketieteellisistä syistä on sairasta ja pitäisi kieltää lailla sivistysmaissa. 

Vierailija
35/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei pidä paikkaansa. Sen kun vetää nahan taakse. Tosin silloin on tuntoa vielä paljon enemmän kuin bokserien parkitsemassa paksunahkaisessa nupissa. Pakkohan sen tunnon on heikentyä, sen voi todeta helposti kun vetää esinahan taakse ja laittaa alushousut päälle. Ei sitä hankausta kukaan kestä pidemmän päälle ilman että tunto heikkenisi.

Vierailija
36/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei pidä paikkaansa. Sen kun vetää nahan taakse. Tosin silloin on tuntoa vielä paljon enemmän kuin bokserien parkitsemassa paksunahkaisessa nupissa. Pakkohan sen tunnon on heikentyä, sen voi todeta helposti kun vetää esinahan taakse ja laittaa alushousut päälle. Ei sitä hankausta kukaan kestä pidemmän päälle ilman että tunto heikkenisi.

Käy leikkauksessa ja puhu sitten. Tuo ei päde ainakaan meillä, kun yli 40-vuotiaan miehen elin sen kun herkistyy.

Operaatio tehtiin jo lapsena, ja ilmeisen hyvin. En tiedä kuinka totaalisesti jossain viedään nahka, mutta minun mieheni tapauksessa pää ei ole lepotilassa kokonaan paljas.

Eikä ollut exälläkään, sikäli kuin muistan.

Esim. Amerikassa miesten ympärileikkaus on yleinen kosmeettinen operaatio. Sinänsä turha, mutta miksi niitä tehtäisiin, jos siitä olisi niin suurta haittaa?

Vierailija
37/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy leikkauksessa ja puhu sitten. Tuo ei päde ainakaan meillä, kun yli 40-vuotiaan miehen elin sen kun herkistyy.

Operaatio tehtiin jo lapsena, ja ilmeisen hyvin. En tiedä kuinka totaalisesti jossain viedään nahka, mutta minun mieheni tapauksessa pää ei ole lepotilassa kokonaan paljas.

Esim. Amerikassa miesten ympärileikkaus on yleinen kosmeettinen operaatio. Sinänsä turha, mutta miksi niitä tehtäisiin, jos siitä olisi niin suurta haittaa?

Kun ei tiedetä mitä se aiheuttaa? Asiasta ei pahemmin ennen puhuttu. Miksi äidit vaativat eniten tyttäriensä ympärileikkausta? Eikö siitä naisilla ole haittaa?

Vierailija
38/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, naisena sulla ei ole tähän asiaan mielipidettä. Tai ainakin pitäisi tajuta pitää suu supussa.

Vierailija
39/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen täällä siis kertoo tietävänsä esinahasta enemmän kuin miehet. 😂 Vähän sama kuin miehenä väittäis tuntevansa vaginan tuntemukset paremmin kuin nainen.

Vierailija
40/47 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen täällä siis kertoo tietävänsä esinahasta enemmän kuin miehet. 😂 Vähän sama kuin miehenä väittäis tuntevansa vaginan tuntemukset paremmin kuin nainen.

Nahalliset miehet luulee tuntevansa ympärileikatun kalun.

Vähemmän uskottavaa, kuin se että on vuosia tyydyttänyt sitä leikattua.