Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt meni viimeinen luotto miehiin....

Vierailija
07.04.2014 |

olen yli vuoden tapaillut yhtä ukkomiestä, jonka löysin Iskurista. on ollut todellinen herrasmies(korkeasti koulutettu, sivistynyt). Minulle sopi tämä kuvio, että on naimisissa ja harrasteaan salaa seksiä parin kuukauden välein. Sanoi tavattuamme, että poistaa netti-ilmoituksensa, kun löysi minut. Nyt kuitenkin laittoi mulle Iskurin kautta uuden viestin, kun olin siellä salanimellä. MIEHIIN EI VOI LUOTTAA.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuvittelit että varattu mies on toiselle naiselle uskollinen... öö mihinköhän perustuen??

Vierailija
22/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvitellut, mutta silti yllätys, että valehteli. Luulin, että voin luottaa. Ja olen kuitenkin kokenut todella paljon, enkä ole edes nuori. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko mies että voi luottaa sinuun?

Vierailija
24/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, etkö sä pieni huora ymmärrä, että jopa tää "mies" pitää sua pelkkänä vitsinä, kyllä sekin sentään näyttää ymmärtävän miten tollasia pohjasakkanaisia kohdellaan = KUIN ROSKAA, KOSKA SITÄ SÄ OLET. :) HAHAHAHA!!!

sääliksi käy vaimoa. :(

Vierailija
25/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joko on epärehellinen tai sitten ei. Ei se ole naisesta kiinni, vaan miehen mentaliteetistä. Niin se vain on. Sori.

Vierailija
26/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Luulitko oikeasti että jos hakee iskurista vaihtelua vaimoon, että tyytyisi vaan yhteen hoitoon? Nälkä kasvaa syödessä. Ja jos se on sulle pelkkää seksiä, niin mitä välii paneeko se toisiakin. Paneehän se vaimoaamkin, vaikka sulle väittäisi mitä.

Vierailija
27/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ap ole vaan provoilemassa. En usko, että noin tyhmää ihmistä on oikeasti olemassa.

Vierailija
28/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiin voikaan luottaa. Pitäkää hyvät naiset itsellänne varasuunnitelmaa. Niin paljon näkee naisia jotka jäävät tyhjän päälle miesten sekoilun johdosta. En tarkoita varasuunnitelmalla toista miestä. Tarkoitan sellaista ajatusta, että jos se ihana mies joka ei ikinä missään tilanteessa petä, jättääkin yllättäen jonkun ihmeellisen kriisin tai mielenhäiriön (tai humalatilan?) vuoksi koko perheensä, niin te tiedätte mitä tehdä ettekä jää piehtaroimaan itsesääliin. 

Muuten AP: Tuo mies taitaa olla sellainen että ei hänelle tule koskaan yksi nainen riittämään. Alkuhuumaa metsästää?

Vierailija
29/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

kiitos, tää oli tautisen päiväni piristys.

Vierailija
30/30 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko todellakin, että pettävä mies olisi luotettava juuri sinua kohtaan? Aika ristiriitaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi