Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äitejä, jotka pitävät vain omista lapsistaan?

Vierailija
28.07.2006 |

Olenko outo?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoikäiset vielä menettelevät.

Vierailija
2/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi omistani siis. Niitäkään en olisi hankkinut ilman vuosien painostusta mieheni taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en pahemmin välitä, oli ikä sitten mikä tahansa. Kauheinta on se kun joku pienilapsi yrittää ottaa kontaktia vaikkapa metrossa. Mä en millään jaksa innostua toisen vilkuttelusta tai uteluista, ei yksinkertaisesti kiinnosta lässyttää vieraiden lasten kanssa.

Vierailija
4/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omien lasteni sisarus ( siis velipuoli virallisesti), mutta minulle täysin yhdentekevä henkilö tunnetasolla.

Vierailija
5/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin lapsissa on sitä jotain, mistä en vain pidä, mutta usein johtuu jostain, esim on aina likaisia ja limaisia ja rääväsuisia.

Vierailija
6/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pennuista.

ja varsinkin, jos käyttäytyvät kusipäisesti.

Vierailija
7/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, kaikista en pidä.

Vierailija
8/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän kummilapsesta, veljenpojistani ja miehen lapsista.

Muista en niin välitä.

Vierailija
9/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani tietenkin jumaloin. En ymmärrä, miksi minun edes pitäisi tykätä kaikista maailman lapsista vain siksi, että he sattuvat olemaan lapsia. Yleensä kyllä on niin, että pidän niistä lapsista, joista omat lapsenikin pitävät. Mitähän se sitten kertoo? Yleensä nämä lapset ovat aika rauhallisia, empaattisia ja muutenkin käytökseltään miellyttäviä. Ne tuttavien lapset, joiden kanssa omani eivät oikein tunnu löytävän yhteistä säveltä, tuntuvat itsestänikin hiukan rasittavilta ja ovat monesti aika raisuja ja kovakouraisia. Poikani parhaat kaverit voisin ottaa vaikka omiksenikin. Hassua...

Vierailija
10/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani, kolme lasta, rakastan niin että sattuu, heidän vuokseen teen mitä vaan.

Kenenkään muitten lapsista en edes pidä, mutta jos siskoni saavat joskus toivottavasti lapsia, asia on toinen.

Minuakaan ei kiinnosta alkaa " juttusille" jonkun vieraan lapsen kanssa. En pidä muista lapsista, omiani rakastan.

Kiva kun on muitakin samoin ajattelevia :)

Vierailija
11/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasteni kavereita sulatan jotenkuten, ovat tosin vielä niin pieniä että eivät jatkuvasti leiki toisten nurkissa eli kyläilypäivä sovitaan reilusti etukäteen eikä edes viikoittain kyläillä.

Siis kavereita sulatan jotenkuten ja muita leikkipuiston lapsia. Sukulaislapsia meillä käy harvoin, en mielelläni kutsu edes kummilapsiani, enemmän vieraillaan heilläpäin synttäreillä tms.

Mua vaan rasittaa se kaaos kun tulee lapsia kylään, lelut levitellään, aikuiset ei kuule omaa ääntään eikä voi keskittyä juttelemiseen

Jokku voi sanoa mulla nyt että sulle ei olis pitäny tulla lapsia... Kyllä mä omilta lapsiltani siedän paljonkin =)

Vierailija
12/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia poikiani rakastan, veljeni tyttöä (kummityttöni)rakastan, ystävieni lapsista pidän paljon, naapurin lapsia sietää kun on pakko.

Vierailija
13/13 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset muksut, jotka säikkyy kaikkea, rääkyvät joka välissä ja kurkkivat äitinsä helmoista on mulle niin utopistisia, että mieluummin pysyn kaukana niistä.

Tykkään muutaman kaverini lapsista. Muista en hirveästi välitä... Mutta eipä mun sitä tarvitse kenellekään näyttää. Mutta vähän huono omatunto on siitä, etten oikein opi pitämään kummipojastanikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän