Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ja parisuhde..

Vierailija
28.11.2020 |

Huumorintajuinen mies.Mies ei juo känniä kovin useasti,mutta joka päivä ottaa 1-3 olutta.suhteessä ei ole väkivaltaa.Mies tienaa enemmän ja kustantaa enimmäkseen lomat ja huvit.
Seksi on sitä ,että liukkari kaapista ja nopea suoritus.ei ole syvällisiä keskusteluja. Voi olla päiviä,että juurikaan ei mitään kommunikoida,Ei ole yhteistä harrastusta. Arkisin mennään samaan aikaan nukkumaan yhdessä,mutta vkloppuisin mies haluaa valoa pitkään ja nukkuu puoleenpäivään.

Mä tässä mietin mikä mua pitää tässä suhteessa. Miehessä ei sinänsä vikaa ole.... se on ok ihmisenä.

Ps. Oli vain jotenkin purettava,kun ei ole ketää muutakaan

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi

Vierailija
2/22 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota. Ei kumppania kannata valita elättämisen perusteella. Elätä itse itsesi, suomessa se on naisilla mahdollista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Ap

Vierailija
5/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koittaa PIKKASEN tehdä itsekin jotain asia eteen. Mikä ihmeen ohjelmatoimisto mies oikein lähtökohtaisesti on? Kannattaa myös käydä vaa-alla ja peilin edessä. Löytyiskö sieltä EHKÄ myös syytä tilanteeseen?

Vierailija
6/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti tuollaisen elämän? Kuvottavan äijän ilman mitään ulottuvuuksia?

Juokse.

Vierailija
7/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteessakaan kannata tehdä kaikkea yhdessä. Liukkarijutut ovat sinusta kiinni. Jos et ole tyytyväinen suhteeseen, tiedät vaihtoehdot.

Vierailija
8/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteessakaan kannata tehdä kaikkea yhdessä. Liukkarijutut ovat sinusta kiinni. Jos et ole tyytyväinen suhteeseen, tiedät vaihtoehdot.

Mahtava ajatusmaailma. Minusta ap ei tee miehensä kanssa _mitään_. Saatanan huono seksi ei ole tekemistä, se on itsensä nöyryyttämistä tasottoman juntin kanssa.

Vierailija
9/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jälkikirjoitus kertoo paljon. Ei kannata ripustautua ja perustaa koko elämäänsä yhden ihmisen varaan.

Vierailija
10/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh,Ääh ihanaa, sitä ne elokuvat kertoo parisuhteesta ja sexistä myös. Kyllä se arki on kuvaamaasi useimilla. Tosta sun jutusta puuttuu se mitä teette yhdessä kotona ja kodin ulkopuolella. Yhteinen meininki, harrasteet, ulkoilut, ystävät ym.

Mutta, mutta mitä elämää teillä kummallakin on kodin ulkopuolella? Jos sitä ei ole, niin ei sinne liittoon tule mitään uutta.

Minä kyllä huolestuin miehesi oluista. Noi joka pvä voi johtaa jatkuvaan tissutteluun ja lihomiseen.

Älä itse aktiiviseksi ja ota mies mukaan juttuihin. Kyllä se siitä.

Jos vaihdat ukkoa, niin suhde on samanlaisessa tilassa muutamassa vuodessa.

Syvälliset keskustelut on paras käydä suhteen alussa. Ne kyllä loppuu vuosien kuluessa.

Vierailija
11/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se elämä mitään jatkuvaa ilotulitusta ole kenelläkään pitkässä suhteessa. Ja aina voi yrittää parantaa, eikä vain syyllistää toista, kun se nyt on tuollainen niin meillä on niin tylsää. Jotain uutta harrastusta voisi keksiä sekä erikseen että yhdessä, saatte vähän uutta virtaa. Kerroit että mies maksaa lomat ja huvitukset eli on selvästi valmis tekemään kanssasi kivoja juttuja - entä mikä on tähän oma panoksesi?

Vierailija
12/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko oikeasti tuollaisen elämän? Kuvottavan äijän ilman mitään ulottuvuuksia?

Juokse.

Mikä tarkalleen teki aloituksen miehestä kuvottavan?

Vierailija
13/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen?

Vierailija
14/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä suhde näyttää miehen näkökulmasta? Mikä on sinun panoksesi suhteeseen? Mäkättää oluenjuonnista ja osallistua huonoon seksiin?

Vierailija
15/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä lähtien seksi on ollut syvällistä keskustelua? 

Vierailija
16/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vain oikeuksia? kirjoitti:

Kannattaa koittaa PIKKASEN tehdä itsekin jotain asia eteen. Mikä ihmeen ohjelmatoimisto mies oikein lähtökohtaisesti on? Kannattaa myös käydä vaa-alla ja peilin edessä. Löytyiskö sieltä EHKÄ myös syytä tilanteeseen?

Voi luoja

Vierailija
17/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani onnellinen. Ja kyllä olen juomisesta sanonut,mutta en jaksa ”mäkättää”. Eikä ole juurikaan lihonnut,enkä minäkään.

Miehen mielestä meillä on kaikki hyvin,ei ole ongelmia. Eikä halua terapiaan.

Ja ennen kyllä olin aktiivisempi sängyssä,mutta se jäänyt vähemmälle.

Ap

Vierailija
18/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun ei ollut tarkoitus haukkua mun miestä.

Ap

Vierailija
19/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdittavaksi :)

Kun ehdotat yhteistä tekemistä niin mitä mies siihen sanoo?

Jos viikonloppuisin menetkin miehen kanssa vasta samaanaikaan nukkumaan niin mitä silloin teette? Jos viikonloppuaamuisin jäätkin joskus sänkyyn pidemmäksi aikaa niin onko teillä hellyyttä?

Mitä te teitte seurustelun alkuaikoina, voisiko niitä tekemisiä vähän lämmitellä?

Oletteko koskaan erossa toisistanne?

Jos joku ystäväsi olisi samassa tilanteessa kuin sinä, miten häntä neuvoisit?

Vierailija
20/22 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja parisuhde

Älykäs, komea, huumorintajuinen mies. Ei juo juuri koskaan itseään humalaan mutta viikonloppuisin molemmat juovat viiniä ruuan kanssa ja lisäksi perjantai-iltana drinkit. Saattaa ottaa lonkeron viikollakin. Tietenkään suhteessa ei ole väkivaltaa, pidän sitä itsestäänselvyytenä enkä erikseen mainittavana asiana. En tiedä, paljonko ansaitsee, lomat ja huvit maksetaan enimmäkseen puoliksi mutta muutaman reissun ja useita elokuvia tai konsertteja olen tarjonnut minä.

Seksi on hyvää ja mies varmistaa aina, että minä saan ensin.

Keskustelemme paljon. Luimme juuri aamiaispöydässä Hesarin ja puhuimme sen aiheista. Eilisiltana istuimme kynttilänvalossa juttelemassa, samoin perjantai-iltana.

Matkailun, puutarhanhoidon, lukemisen, lautapelien, moottoripyöräilyn, retkeilyn ja elokuvien lisäksi on yhteisiä liikuntaharrastuksia, tosin nyt taas ovat tauolla. Minä menen arkisin aikaisemmin nukkumaan, mies hiipii jossain vaiheessa viereen ja lukee siinä vielä jonkin aikaa. Välillä varaamme viikonlopuille jonkun sellaisen kirjan, jota hän lukee minulle ääneen joko sohvalla tai nukkumaan mennessä. Viikonloppuisin heräämme miten milloinkin.

Ap, ansaitset parempaa. Erityisesti tuo seksikohta oli ällöttävä. Pilaat oman seksuaalisuutesi ja naiseutesi tyytymällä tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän