Miksi jotkut ostavat rypsiöljyä noin 5 litran pulloa kerralla?
Joskus myös vehnäjauhoja siihen kylkeen, joten ymmärrän että vaaleaa leipää, pizzaa ym. leivotaan. Mutta kun se öljy näyttää olevan TÄRKEIN asia maailmassa. Joillekin.
Kommentit (26)
Teet aikamoisia johtopäätöksiä jonkun kauppaostosten perusteella.
Olisko friteeraus. Leipovat munkkeja, donitseja, tippaleipiä yms. Antaa ihmisten ostaa ja leipoa mitä haluavat.
Ihminen ei elä ilman rasvaa. Öljy on terveellisempää kuin voi.
Se on niin hyvää, aah ai että nam nam.
Rasvakeittimeen ei ihan yksi pullo riitä.
Voi sinua reppana a, etkö ole koskaan tehnyt ranskalaisia itse
Mustien touhua, Ostavat samalla 15 kiloa sokeria ja 10 kiloa vehnäjauhoa. Noita omia leipiään kai sitten syövät... ja näkyy muodoissa. Ovat kohta lihavin porukka tässä maassa.
Rasvakeittimeen tosiaan menee mallista riippuen 2,5 - 6 litraa öljyä.
Ei kai kukaan friteeraa ruokiaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mustien touhua, Ostavat samalla 15 kiloa sokeria ja 10 kiloa vehnäjauhoa. Noita omia leipiään kai sitten syövät... ja näkyy muodoissa. Ovat kohta lihavin porukka tässä maassa.
Ei kymmenen kiloa riitä, kärry pitää ladata täyteen jauhoja ja sokeria.. Kokemusta on.
Okei. Kaikki eivät näköjään ole kuulleet uppopaistamisesta. Siinä se öljy on aika tärkeää. Mutta miten voi olla niin hölmö, ettei tajua, ettei vaan tajua?Ensimmäinen ajatus on, että tyhmät ostaa öljyä. Onko siinä jotain vikaa, jos tekee munkkinsa tms. itse?
Toisten ostokset näyttävät olevan TÄRKEIN asia maailmassa. Joillekin.
Minä tykkään ostaa kaiken isoissa pakkauksissa. Kivempi ostaa isompi öljypullo harvemmin kuin joka toinen viikko se kaupan pienin. Älä ap mieti muita niin mahdottomasti.
Aika kalliiksi tulee jos ostaa ensin rasvakeittimen ja laittaa joka päivä uppopaistettua ruokaa. Joillakin on varaa? Itse ostan joskus valmiit ranskalaiset ja munkin/donitsin. Vappunakin ostan munkit valmiina.
Ne on niitä moderneja kulinaristeja jotka eivät voita ja läskiä suuhunsa pistä!
Syötän vanhalle hevoselle, ,ettei laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, jospa tuolla lihoisin kun en millään tähän asti. T. Laiheliini
Alan selaamaan frittikoneita netistä.
Suurperhe?