Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkulle yöseuraa vai ei?

Vierailija
06.04.2014 |

Eron jälkeinen yksinäisyys painaa. Onko sinkuilla av-mammoilla kokemusta unikaverista? Voiko sellaisen hankkia, jos kiinostaa pelkkä nukkuminen, ei seksi? Kelpaako miehille pelkkä nukkumis kaverina oleminen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa pehmolelu niin ei tarvitse myöskään puhua

Vierailija
2/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa nukkuu paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, oletko vajakki??? Nukkumis ja panoseuraa on täällä tarjolla, ihan molempia tasapuolisesti, mutta ei pelkkää platonista.

Vierailija
4/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi seura pelkkään läheisyyteenkin välillä. Tosin ihan normaalit halut minulla on, joten helposti niitäkin tunteita voisi tulla, vaikkei mitään läheisyyttä pidemmälle menevää olisi suunniteltu.

t. Mies

Vierailija
5/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:32"]

Kyllä minulle kelpaisi seura pelkkään läheisyyteenkin välillä. Tosin ihan normaalit halut minulla on, joten helposti niitäkin tunteita voisi tulla, vaikkei mitään läheisyyttä pidemmälle menevää olisi suunniteltu.

t. Mies

[/quote]

No joo ja silleen sit. (mies).

Vierailija
6/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee deittipalstoille ja laita sinne profiiliisi tuo, että haluaisit ensisijaisesti läheisyyttä, vierekkäin nukkumista yms.

Vierailija
7/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pelkkä unikaveri. Silloin tällöin nukuttiin yhdessä, nautittiin aamupalasta ja katsottiin leffoja. Täysin platonista se ei ollut, halailtiin ja joskus suudeltiin. Mies on vielä nykyäänkin mun kaveri ja toisinaan saatetaan juoda kahvit.

Vierailija
8/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:38"]

Mee deittipalstoille ja laita sinne profiiliisi tuo, että haluaisit ensisijaisesti läheisyyttä, vierekkäin nukkumista yms.

[/quote]

Siellähän nauretaan tälle.

Vierailija
9/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpöä.

Mut haluaisin kyllä varmaan jossain vaiheessa vähintään nylkyttää kaluani esim. reittäsi vasten tmv. 

Vierailija
10/17 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi halikaveri. Löysin sätistä, asuttiin samassa kaupungissa, olimme molemmat joutuneet pettymään eikä haluttu yksin olla niin hän tuli aina joskus mun luo nukkumaan. Ei edes suudltu ikinä. 

Vierailija
11/17 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt työleskenä monta kuukautta näkemättä vaimoani. Minulle kelpaisi lähekkäin olo ilman seksiä, koska on yksinäistä, mutta en halua pettää. Harkitsin tekisinkö ilmoitusta siitä, en tiedä onko tällaista etsiviä naisia edes paljon. Toisaalta, en tiedä olisiko pelkkä läheisyyskin väärin.

Vierailija
12/17 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sängyssä toisen käsiä, lämmintä vartaloa..peiton alla pyörimistä.. sitä, että saa nukahtaa toisen kanssa. Seksikin kelpaisi, muttei panosuhde.  Ehkäpä etsin tälläsen miehen.

Vierailija
13/17 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 00:04"]

Olen nyt työleskenä monta kuukautta näkemättä vaimoani. Minulle kelpaisi lähekkäin olo ilman seksiä, koska on yksinäistä, mutta en halua pettää. Harkitsin tekisinkö ilmoitusta siitä, en tiedä onko tällaista etsiviä naisia edes paljon. Toisaalta, en tiedä olisiko pelkkä läheisyyskin väärin.

[/quote]

On.

Vierailija
14/17 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin nukkua ihan rauhassa naisen vieressä ilman seksiä, jos ne puuhat hoidetaan ennen nukkumaan menoa tai heti aamulla herättyämme?

Sopiiko sinulle? Eli nukutaan yö ilman seksiä

Vierailija
15/17 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 00:09"]

On.

[/quote] Miten heidät löytäisi parhaiten?

Vierailija
16/17 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tällainen Mies olisi täällä tarjolla...

Lämpimin Halein ja Suukoin,

monipuolinen

Vierailija
17/17 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mä voin nukkua sun vieres? Varattu mies koht pari viikkoa yksin nii tottakai jos joku haluu että nukun vieressä niin onnistuu ilman seksiäki

29v perheenisä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme