Sinkulle yöseuraa vai ei?
Eron jälkeinen yksinäisyys painaa. Onko sinkuilla av-mammoilla kokemusta unikaverista? Voiko sellaisen hankkia, jos kiinostaa pelkkä nukkuminen, ei seksi? Kelpaako miehille pelkkä nukkumis kaverina oleminen?
Kommentit (17)
No joo, oletko vajakki??? Nukkumis ja panoseuraa on täällä tarjolla, ihan molempia tasapuolisesti, mutta ei pelkkää platonista.
Kyllä minulle kelpaisi seura pelkkään läheisyyteenkin välillä. Tosin ihan normaalit halut minulla on, joten helposti niitäkin tunteita voisi tulla, vaikkei mitään läheisyyttä pidemmälle menevää olisi suunniteltu.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:32"]
Kyllä minulle kelpaisi seura pelkkään läheisyyteenkin välillä. Tosin ihan normaalit halut minulla on, joten helposti niitäkin tunteita voisi tulla, vaikkei mitään läheisyyttä pidemmälle menevää olisi suunniteltu.
t. Mies
[/quote]
No joo ja silleen sit. (mies).
Mee deittipalstoille ja laita sinne profiiliisi tuo, että haluaisit ensisijaisesti läheisyyttä, vierekkäin nukkumista yms.
Mulla oli pelkkä unikaveri. Silloin tällöin nukuttiin yhdessä, nautittiin aamupalasta ja katsottiin leffoja. Täysin platonista se ei ollut, halailtiin ja joskus suudeltiin. Mies on vielä nykyäänkin mun kaveri ja toisinaan saatetaan juoda kahvit.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:38"]
Mee deittipalstoille ja laita sinne profiiliisi tuo, että haluaisit ensisijaisesti läheisyyttä, vierekkäin nukkumista yms.
[/quote]
Siellähän nauretaan tälle.
Aika söpöä.
Mut haluaisin kyllä varmaan jossain vaiheessa vähintään nylkyttää kaluani esim. reittäsi vasten tmv.
Mulla oli yksi halikaveri. Löysin sätistä, asuttiin samassa kaupungissa, olimme molemmat joutuneet pettymään eikä haluttu yksin olla niin hän tuli aina joskus mun luo nukkumaan. Ei edes suudltu ikinä.
Olen nyt työleskenä monta kuukautta näkemättä vaimoani. Minulle kelpaisi lähekkäin olo ilman seksiä, koska on yksinäistä, mutta en halua pettää. Harkitsin tekisinkö ilmoitusta siitä, en tiedä onko tällaista etsiviä naisia edes paljon. Toisaalta, en tiedä olisiko pelkkä läheisyyskin väärin.
Kaipaan sängyssä toisen käsiä, lämmintä vartaloa..peiton alla pyörimistä.. sitä, että saa nukahtaa toisen kanssa. Seksikin kelpaisi, muttei panosuhde. Ehkäpä etsin tälläsen miehen.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 00:04"]
Olen nyt työleskenä monta kuukautta näkemättä vaimoani. Minulle kelpaisi lähekkäin olo ilman seksiä, koska on yksinäistä, mutta en halua pettää. Harkitsin tekisinkö ilmoitusta siitä, en tiedä onko tällaista etsiviä naisia edes paljon. Toisaalta, en tiedä olisiko pelkkä läheisyyskin väärin.
[/quote]
On.
Minä voin nukkua ihan rauhassa naisen vieressä ilman seksiä, jos ne puuhat hoidetaan ennen nukkumaan menoa tai heti aamulla herättyämme?
Sopiiko sinulle? Eli nukutaan yö ilman seksiä
[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 00:09"]
On.
[/quote] Miten heidät löytäisi parhaiten?
Hei!
Tällainen Mies olisi täällä tarjolla...
Lämpimin Halein ja Suukoin,
monipuolinen
Moi, mä voin nukkua sun vieres? Varattu mies koht pari viikkoa yksin nii tottakai jos joku haluu että nukun vieressä niin onnistuu ilman seksiäki
29v perheenisä
Hommaa pehmolelu niin ei tarvitse myöskään puhua