Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna työhaastattelu ja nyt kuume nousussa

Vierailija
06.04.2014 |

Haastattelua en missaa mistään hinnasta. Nyt vaan pitäis löytää keino saada itseni siihen kuntoon, että voin antaa haastattelussa parhaani. Miten sitä voi näyttää tai kuulostaa freshiltä kun pää on täynnä räkää ja silmät vuotaa kuumeen takia? 38.5 oli viimeksi kuumemittarissa. Nyt juon lämmintä teetä ja otin buranan. Mä todella haluan sen työn.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva työnantajasi kiittää sinua influenssan tartuttamisesta.

Vierailija
2/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sinne, sanot että olet kipeä, ja kysyt voiko haastatteluaikaa muuttaa, kun et halua tartuttaa heitä. Jos ei, niin sano, että haluat tulla haastatteluun sitten kipeänä, koska tämä työ on sulle tosi tärkeä. Osoitat välittämistä työpaikan edusta (ettet tartuta kaikkia) mutta myös halua saada työ, raahautua paikalle vaikka kipeänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa alkaa olla tältä vuodelta ohi ja sen oireisiin kuuluisivat alkuvaiheessa pikemmin lihaskivut kuin vuotava nenä. Mutta normiflunssakin tarttuu, joten kannattaa harkita sitä vaihtoehtoa, että soittaa aamulla ja kysyy voisiko haastattelun siirtää loppuviikkoon. Ainakin meillä on jo rekrytointisuunnitelmaa tehdessä otettu huomioon se, etteivät kaikki ehkä pääse paikalle sovittuina haastattelupäivinä.

Vierailija
4/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:13"]

Soitat sinne, sanot että olet kipeä, ja kysyt voiko haastatteluaikaa muuttaa, kun et halua tartuttaa heitä. Jos ei, niin sano, että haluat tulla haastatteluun sitten kipeänä, koska tämä työ on sulle tosi tärkeä. Osoitat välittämistä työpaikan edusta (ettet tartuta kaikkia) mutta myös halua saada työ, raahautua paikalle vaikka kipeänä. 

[/quote]Joo täytyy soittaa sinne. Jollei nyt jotain ihme parantumista yön aikana tapahdu, niin on se varmaan fiksuinta olla sit menemättä. 

Tulee vaan heti mieleen, että ne luulee mun olevan joku lusmu tai jotain. 

AP

Vierailija
5/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat aamulla pari kolme tuntia ennen haastattelua buranaa jotta kuume ehtii laskea, käyt suihkussa ja olet fressinä.

Vierailija
6/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt kuumeisena haastatteluun. En sanonut että on ollut kuumetta (otin buranaa) vaan sanoin että olen hieman puolikuntoinen flunssatoipilas. Ei vaikuttanut haastatteluun mielestäni.

Vierailija
7/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:17"]

[/quote]Joo täytyy soittaa sinne. Jollei nyt jotain ihme parantumista yön aikana tapahdu, niin on se varmaan fiksuinta olla sit menemättä. 

AP

[/quote]

Kyllä ne uskoo, että sä olet oikeasti kipeä, koska ovat huomanneet, että vauvapalstallakin olet ollut asiasta huolissasi.

Vierailija
8/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä olen ollut vesirokkonäppylöillä työhaastattelussa :) Sain paikan!

Vierailija
9/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:42"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 23:17"]

AP

[/quote]

Kyllä ne uskoo, että sä olet oikeasti kipeä, koska ovat huomanneet, että vauvapalstallakin olet ollut asiasta huolissasi.

[/quote]Haha.. Täytyykin varmaan tulostaa tämä ketju työtodistusten väliin ja katsoa ilmeitä kun huomaavat tän. Mitäköhän meinais :D

AP

Vierailija
10/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tietenkaan missaa. tai jos missaat olet hyodyton heille

Vierailija
11/11 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kipu- ja kuumelääkkeen heti, ja aamulla uuden. Näin saat kuumeen pysymään pois. Jos on nenäsumutetta, sitä kannattaa käyttää, avaa tukkoisen nenän ja parhaat niistä kuten Otrivin Comp estää myös nenän vuotamista.

Jos mitenkään pystyy saamaan itsensä kuntoon, kyllä haastattelussa kannattaa flunssaisenakin käväistä, ei se niin valtava rasitus ole. Eikä kyllä ainakaan jos paikkaan on paljon muitakin hakijoita, välttämättä katsota hyvällä jonkun räkätaudin takia haastattelun lykkäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän