Lakatkaa pyytämästä koko ajan jotakin!
Lakatkaa käyttämästä minua. Nyt tälle tulee loppu, tälle tulee piste. Olen aivan saatanan täynnä tätä paskaa!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulta on pyydetty?
Koko ajan jotain, ihmisiltä joita en edes tunne. Auta edes kerran niin jumalauta ollaan koko ajan kysymässä apua entistä enemmän. Että edes kehtaavat! Joku raja. JA SE ON NYT TÄSSÄ. SE ON NYT NIIN TÄSSÄ. Tämä ei ole mikään vitsi. Nyt tälle tuli loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan jotain, ihmisiltä joita en edes tunne. Auta edes kerran niin jumalauta ollaan koko ajan kysymässä apua entistä enemmän. Että edes kehtaavat! Joku raja. JA SE ON NYT TÄSSÄ. SE ON NYT NIIN TÄSSÄ. Tämä ei ole mikään vitsi. Nyt tälle tuli loppu.
Hieno päätös! Mitä sinä haluaisit saada? Riittääkö rauha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pyydä mitään. Haluan vain elää omaa elämääni. Sitten pidetään kusipäänä, jos en ole joku helvetin orja. Mitä hittoa? Ei minuakaan ole kukaan koskaan auttanut eikö ole käynyt edes mielessä, että menisin toistuvasti ruinaamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pyydä mitään. Haluan vain elää omaa elämääni. Sitten pidetään kusipäänä, jos en ole joku helvetin orja. Mitä hittoa? Ei minuakaan ole kukaan koskaan auttanut eikö ole käynyt edes mielessä, että menisin toistuvasti ruinaamaankaan.
Eli tahdot elää elämääsi rauhassa. Tee sitten niin.
Mutta kun minä haluan...