sain kuulla, että mieheni pettää minua... nauranut tälle kohta tunnin
että on tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa olla puuttumatta asiaan, joka heille ei kuulu.
Ei mun mies mua petä. Huvittaa tuollainen mustamaalaaminen ja paskan jauhaminen.
Tääkin on hänen ystävä, jonka kanssa mieheni muka pettäis :D
Kommentit (12)
Joo. Buahhahhaaaaaaa!!!!! Vitsi kun muakin naurattaa! Ap:n mieskö muka pettäis sitä, ei ikinä! Never!!!! (Tirsk!)
HAHAHAHAHHHAAHAAAAA HOHOHOHOHOHOHOHOHHHOHO HEHEHEHEHEHEH!
Nythän vitsin murjaisit!
No ei nyt AAPEEN MIES petä!!! Kaikkea puppua sitä ihmiset keksii, ai että mun vatsalihaksiin sattuu tää räkättäminen!!
Helppo tapa rikkoa perhe ja sitten lohdutella miestä, kun vaimo on niin vainoharhainen. Lopulta muuttaa yhteen.
Siis aika toimiva keino saada toiselta mies jos vaimo on mustasukkainen.
Tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa olla puuttumatta asioihin jotka eivät heille kuulu? Koitetaas uusiksi: empaattisia ihmisiä, jotka yrittävät auttaa sinua ystävyytensä uhalla selviämään eteenpäin elämänvaiheesta, jossa sinua on hyväksikäytetty ja sinulle ollaan valehdeltu.
Jos suhteenne on niin vakaalla pohjalla, ettet usko heitä, sanot vain, että kiitos huolenpidosta, en kuitenkaan usko, että mieheni tekisi niin.
Jos teillä on avoin suhde, niin mikset voi kertoa sitä ihmiselle, joka yritti hyvää hyvyyttään auttaa, kiittää häntä ja kertoa, ettei sinun tarvitse tietää.
Jos sinulle taas pahantahtoisesti valehdeltiin, niin mikset sanonut vain, että en usko ja ohjannut häntä ulos elämästäsi?
Jos sinulla taas ei ole miestä, niin ironinen naurahdus olisi varmasti ollut riittävä. Reaktiosi tai väitteesi reaktiostasi nauraa tunnin asialle kertoo kuitenkin jostain ihan muusta kuin haluaisit...
Ei mua naurattais tuossa tilanteessa...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:00"]
Tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa olla puuttumatta asioihin jotka eivät heille kuulu? Koitetaas uusiksi: empaattisia ihmisiä, jotka yrittävät auttaa sinua ystävyytensä uhalla selviämään eteenpäin elämänvaiheesta, jossa sinua on hyväksikäytetty ja sinulle ollaan valehdeltu.
Jos suhteenne on niin vakaalla pohjalla, ettet usko heitä, sanot vain, että kiitos huolenpidosta, en kuitenkaan usko, että mieheni tekisi niin.
Jos teillä on avoin suhde, niin mikset voi kertoa sitä ihmiselle, joka yritti hyvää hyvyyttään auttaa, kiittää häntä ja kertoa, ettei sinun tarvitse tietää.
Jos sinulle taas pahantahtoisesti valehdeltiin, niin mikset sanonut vain, että en usko ja ohjannut häntä ulos elämästäsi?
Jos sinulla taas ei ole miestä, niin ironinen naurahdus olisi varmasti ollut riittävä. Reaktiosi tai väitteesi reaktiostasi nauraa tunnin asialle kertoo kuitenkin jostain ihan muusta kuin haluaisit...
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:00"]Tyhmiä ihmisiä, jotka eivät osaa olla puuttumatta asioihin jotka eivät heille kuulu? Koitetaas uusiksi: empaattisia ihmisiä, jotka yrittävät auttaa sinua ystävyytensä uhalla selviämään eteenpäin elämänvaiheesta, jossa sinua on hyväksikäytetty ja sinulle ollaan valehdeltu.
[/quote]
Mut se on jännä et nää ihmiset eivät itse tajua, etttä heidän reaktionsa ei ollenkaan vastaa sitä tunnetilaa tai niitä ajatuksia joita he väittävät heillä olevan. Kaikki muut tajuaa, että tossa on henkilö johon sattuu niin paljon, että vahva puolustusreaktio on mennyt päälle paitsi henkilö itse.
Aika tavallinen reaktio on kieltäminen. Sinänsä inhimillistä kyllä.
Mutta jos nyt ajattelee asiaa tarkemmin, niin miksi joku, varsinkin tuttu ihminen, haluaisi valehdella tuollaisen asian. Varsinkin kun valheesta jää todennäköisesti kiinni?
Joten suosittelen ensin rauhoittumaan ja miettimään voisiko asiassa olla kuitenkin perää.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 19:25"]
Aika tavallinen reaktio on kieltäminen. Sinänsä inhimillistä kyllä.
Mutta jos nyt ajattelee asiaa tarkemmin, niin miksi joku, varsinkin tuttu ihminen, haluaisi valehdella tuollaisen asian. Varsinkin kun valheesta jää todennäköisesti kiinni?
Joten suosittelen ensin rauhoittumaan ja miettimään voisiko asiassa olla kuitenkin perää.
[/quote]
Ei voi, silkka mahdottomuus. Mun mies rakastaa mua niin sanoinkuvailemattoman paljon. Että oikeesti vieläkin naurattaa, kun ajattelen asiaa, miten voi joku edes keksiä moista. Ei tule mieleen muuta kun mustasukkaisuus, että joillakin ihmisellä menee näin hyvin. Tämä "sanansaattaja narttu" varmaan yrittänyt mun rakasta ja saanut pakit. On nimittäin tilaisuuden tullen katellut sillä silmällä. Siinähän katsoo, mut tää meni tältä nartulta yli. :P -AP
No on eipä tarvitse kyseisen miehen edes alkaa keksiä tekosyitä pettämiselle kun muija teilaa ne syytteet jo itse
Itku tulee illalla.