Millä voiteella kovettumat pois jalanpohjista?
Mitä voidetta nykyään suositellaan? Ja mikä toimii?
Kommentit (10)
25% ureaa eli karbamidia sisältävät voide.
Varaa aika jalkahoitoon. Ei ole kallista, saat ihanat pehmoiset jalkapohjat ammattilaisen käsittelyssä. Minä ainakin olen saanut.
Lidlin cien jalkavoide on ollut itselläni paras
Carbalan plus apteekista ja leivänpakastuspussi päälle. Siihen vielä sukka. Samaa toistaen kunnes kovettumat ovat pehmentyneet ja pudonneet kuolleena ihonsa pois pesussa. Raspaaminen vain kiihdyttää kovettumien syntyä.
mummi vannoi näitä: https://sv.wikipedia.org/wiki/Pimpsten
Löysinkin kesäisin aina välillä noita saarilta missä käytiin segelbåtenilla. Kelluvat kivet kun on erityisen hauskoja juttuja 7v pojan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika jalkahoitoon. Ei ole kallista, saat ihanat pehmoiset jalkapohjat ammattilaisen käsittelyssä. Minä ainakin olen saanut.
Onko jalkahoitajia erikseen esim diabetes potilaalle vai voiko ns tavalliseen jalkahoitoon mennä diabetes potilas. Jalat ei kestä hajusteita. Välillä pieniä kipeitä haavoja jotka kirvelee.
Voide jossa on 30-60 % rasvaa. Älä missään nimessä käytä raspia tai noudata muita vahingollisia neuvoja. Raspi on se pahin. Rasvaista rasvaa ja paljon joka päivä, kyllä lähtee!
Ei pelkkä voide riitä, jalkakylpy, raspaus ja rasvaus, paksua rasvaa esim tummelia. Laita pakastepussi ja sukka päälle rasvotuille jaloille niin imeytyy kunnolla.